SME

Slovenské telekomunikácie menia logo, názov i filozofiu

Slovenské telekomunikácie spustili v médiách veľkú reklamnú kampaň, v ktorej zákazníkov pripravujú na zmenu loga, názvu i obchodnej filozofie.

V novinách sa objavili neoznačené inzeráty s veľkým štylizovaným logom v tvare dvoch polkruhov s ostrými cípmi a textový inzerát, v ktorom autor pomerne zložito vysvetľuje, ako sa v praxi mení logo i obchodná stratégia firmy.
V inzeráte sa píše: „Značka je vrcholom ľadovca, ktorý obsahuje všetky dôvody, pre ktoré sa človek rozhodne dôverovať určitému produktu, službe či spoločnosti. Značka je „pocitovou skratkou“ - tvorenou na základe predchádzajúcich skúseností a sympatií, podľa ktorej sa rozhodneme zvoliť si danú značku i nabudúce. Značka stelesňuje srdce a dušu spoločnosti - oči vidia grafický symbol, obrázok alebo nápis, ale srdce pri jednotlivých značkách vníma profesionalitu a prepracovanosť prístupu k ľuďom, kvalitu produktov, pokrokovosť riešení, stotožňuje sa s nezávislým životným štýlom, cíti chuť alebo vôňu.“
Autor článku si dáva rečnícku otázku: „No čo robiť, ak nastane okamih, keď všetci cítime, že značka nespĺňa presne to, čo by si ľudia využívajúci produkty a služby najviac priali, a nereprezentuje všetko, čo zamestnanci
spoluvytvárajú svojou činnosťou? Čo ak pocit, ktorý značka vyvoláva, nezodpovedá tomu, čomu by zodpovedať mohol?“
Záver článku ponúka odpoveď: „Nastáva čas na rozhodnutie, ktoré predznamená vývoj v budúcnosti. Nastáva čas na zmenu, ktorá nebude zmenou písmen či obrázkov. Nastáva čas na zmenu hodnôt,
zmenu pocitu, vnímania. Neznamená odklon od všetkého zaužívaného k novému. Je to dôkladná analýza všetkých dôvodov, pre ktoré ľudia vnímajú značku pozitívne či menej priaznivo. Pozitíva zostávajú a tvoria sa plány ich ďalšieho vývoja. Ďalšie veci sa menia, prichádzajú nové myšlienky, nové možnosti zlepšenia, do praxe sa uvádzajú podnety, ktoré sa získali pozorným načúvaním všetkých tých, ktorí značku poznajú a vnímajú. Zmena značky je teda vyústením snáh v predchádzajúcom období, znamená nové vnímanie, nový priestor na zlepšenie všetkého toho, čo značka stotožňuje.“

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Momentálne prebiehajúca reklamná kampaň je zjavne ešte len začiatkom komunikácie ST s verejnosťou a uverejnené nekompletné logo v krátkom čase doplní nový názov. Podľa informácií MOBIL.SME.SK sa Slovenské telekomunikácie premenujú na Slovak Telecom.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Tech

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Náčelník Vesmírneho velenia Spojených štátov generál Stephen Whiting.

Podľa neho si ich vyžaduje súperenie s inými mocnosťami vo vesmíre.


TASR 1

Týždenný podcast o novinkách z vedy.


a 2 ďalší
Výskumný tím geneticky upravil genóm vlka dravého a vytvoril kópiu pravlka obrovského, ktorý vyhynul pred viac ako 10-tisíc rokmi.

Pravlk vyhynul pred viac ako 10-tisíc rokmi.


56
Podcast Klik

Komentovaný prehľad technologických správ.


a 1 ďalší 1

Komerčné články

  1. Aká bytová architektúra dnes developerom predáva?
  2. Závod Carpathia v Prievidzi oslavuje jubileum
  3. Čo našli Strýco Filip a Miško Páleník v kuchyni Milana bez mapy?
  4. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde
  5. Kondičný tréner: Ubolený zo sedavého zamestnania? Toto pomôže
  6. Firmu rozbiehal po maturite. Dnes má obrat vyše pol milióna
  7. Tieto chyby pri investovaní vám bránia zhodnotiť majetok
  8. Takto bude vyzerať nové námestie na začiatku Dúbravky
  1. Šéf nemocníc v Šaci Sabol: Nemôžeme byť spokojní s počtom roboti
  2. Chcete dokonalé zuby? Čo vám reklamy nepovedia
  3. Čo našli Strýco Filip a Miško Páleník v kuchyni Milana bez mapy?
  4. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde
  5. Závod Carpathia v Prievidzi oslavuje jubileum
  6. Aká bytová architektúra dnes developerom predáva?
  7. Štartuje prvý ročník Fjällräven Campfire Česko a Slovensko
  8. Katarína Brychtová: Každý nový začiatok je dobrý
  1. Domácnosti pozor, od júla sa mení výpočet poplatkov za elektrinu 93 368
  2. Firmu rozbiehal po maturite. Dnes má obrat vyše pol milióna 20 872
  3. Kondičný tréner: Ubolený zo sedavého zamestnania? Toto pomôže 10 570
  4. Čo robí Portugalsko jedinečným? Jedenásť typických vecí a zvykov 8 459
  5. Tieto chyby pri investovaní vám bránia zhodnotiť majetok 5 653
  6. Inštruktorky sebaobrany: Najväčšia hrozba nie je cudzí muž v tme 5 500
  7. Pili sme pivo, ktoré sa nedá ochutnať nikde inde na svete 5 255
  8. Takto bude vyzerať nové námestie na začiatku Dúbravky 4 653
SkryťZatvoriť reklamu