SME

Slovenské telekomunikácie menia logo, názov i filozofiu

Slovenské telekomunikácie spustili v médiách veľkú reklamnú kampaň, v ktorej zákazníkov pripravujú na zmenu loga, názvu i obchodnej filozofie.

V novinách sa objavili neoznačené inzeráty s veľkým štylizovaným logom v tvare dvoch polkruhov s ostrými cípmi a textový inzerát, v ktorom autor pomerne zložito vysvetľuje, ako sa v praxi mení logo i obchodná stratégia firmy.
V inzeráte sa píše: „Značka je vrcholom ľadovca, ktorý obsahuje všetky dôvody, pre ktoré sa človek rozhodne dôverovať určitému produktu, službe či spoločnosti. Značka je „pocitovou skratkou“ - tvorenou na základe predchádzajúcich skúseností a sympatií, podľa ktorej sa rozhodneme zvoliť si danú značku i nabudúce. Značka stelesňuje srdce a dušu spoločnosti - oči vidia grafický symbol, obrázok alebo nápis, ale srdce pri jednotlivých značkách vníma profesionalitu a prepracovanosť prístupu k ľuďom, kvalitu produktov, pokrokovosť riešení, stotožňuje sa s nezávislým životným štýlom, cíti chuť alebo vôňu.“
Autor článku si dáva rečnícku otázku: „No čo robiť, ak nastane okamih, keď všetci cítime, že značka nespĺňa presne to, čo by si ľudia využívajúci produkty a služby najviac priali, a nereprezentuje všetko, čo zamestnanci
spoluvytvárajú svojou činnosťou? Čo ak pocit, ktorý značka vyvoláva, nezodpovedá tomu, čomu by zodpovedať mohol?“
Záver článku ponúka odpoveď: „Nastáva čas na rozhodnutie, ktoré predznamená vývoj v budúcnosti. Nastáva čas na zmenu, ktorá nebude zmenou písmen či obrázkov. Nastáva čas na zmenu hodnôt,
zmenu pocitu, vnímania. Neznamená odklon od všetkého zaužívaného k novému. Je to dôkladná analýza všetkých dôvodov, pre ktoré ľudia vnímajú značku pozitívne či menej priaznivo. Pozitíva zostávajú a tvoria sa plány ich ďalšieho vývoja. Ďalšie veci sa menia, prichádzajú nové myšlienky, nové možnosti zlepšenia, do praxe sa uvádzajú podnety, ktoré sa získali pozorným načúvaním všetkých tých, ktorí značku poznajú a vnímajú. Zmena značky je teda vyústením snáh v predchádzajúcom období, znamená nové vnímanie, nový priestor na zlepšenie všetkého toho, čo značka stotožňuje.“

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Momentálne prebiehajúca reklamná kampaň je zjavne ešte len začiatkom komunikácie ST s verejnosťou a uverejnené nekompletné logo v krátkom čase doplní nový názov. Podľa informácií MOBIL.SME.SK sa Slovenské telekomunikácie premenujú na Slovak Telecom.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Tech

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Mesiac.

Japonská ispace stratila kontakt so sondou stratila necelé dve minúty pred pristátím na Mesiaci.


TASR
Ľudia so závažnými a dlhotrvajúcimi ochoreniami, by mali mať zapísané informácie o svojom zdravotnom stave. Pomôcť im môže aj predinštalovaná funkcia v smartfóne.

Záchranári cez zamknutú obrazovku zistia zdravotné údaje.


Vizualizácia zrážky Mliečnej cesty s galaxiou Andromeda.

Milkomeda nie je samozrejmosť.


10
Logá spoločností Instragram, Facebook, WhatsApp a Meta.

Spoločnosť nahradí štátne dotácie, ktoré udržiavali prevádzku elektrárne Clinton Clean Energy Center.


SITA

Komerčné články

  1. Zober loptu, nie mobil. Cieľom je prepojiť úspešných športovcov
  2. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto?
  3. Slováci investujú viac, vo fondoch majú už 14 miliárd eur.
  4. Otvorili najmodernejšiu kliniku pre neplodné páry na Slovensku
  5. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť
  6. Plátené tašky a opakované použitie
  7. Kupujete si dovolenku? Nezabudnite na poistenie storna!
  8. Národný futbalový štadión prináša do ekonomiky milióny
  1. Zober loptu, nie mobil. Cieľom je prepojiť úspešných športovcov
  2. Čo vám hrozí, keď si neliečite alergiu
  3. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto?
  4. Slováci investujú viac, vo fondoch majú už 14 miliárd eur.
  5. Oslava ako v Hollywoode: Kaufland má narodeniny, pozýva aj vás
  6. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť
  7. Otvorili najmodernejšiu kliniku pre neplodné páry na Slovensku
  8. Sigord – les, kde sa stretáva zodpovedné hospodárenie s turizmom
  1. Otvorili najmodernejšiu kliniku pre neplodné páry na Slovensku 16 234
  2. Národný futbalový štadión prináša do ekonomiky milióny 5 230
  3. Ženy nepatria za volant? Majiteľ autoškoly má iný názor 4 548
  4. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť 4 286
  5. Prenájmom bytu môžete zlepšiť životy 4 123
  6. Vírus HPV môže mať až 80% sexuálne aktívnych ľudí 3 510
  7. Plátené tašky a opakované použitie 3 479
  8. Iónske alebo Dodekanské ostrovy? Grécke leto má stovky tvárí 2 241
SkryťZatvoriť reklamu