Internetová služba MSN, ktorú prevádzkuje výrobca programov Microsoft, investuje asi 100 miliónov dolárov do programu digitálneho marketingu s názvom MSN Advantage Marketing. Jeho hlavným cieľom je prilákať ďalších inzerentov a zvýšiť tak objem on-line reklamy.
MSN sa k tomuto kroku chystá práve v čase, keď množstvo inzerentov výdaje obmedzuje, pretože ochladenie rastu americkej ekonomiky na nich má nepriaznivé dopady a núti ich viac šetriť. Mnoho subjektov, ktoré sa pohybujú okolo internetových médií, teraz prehodnocuje svoju marketingovú stratégiu, pretože pociťujú dopady poklesu reklamného trhu a je pre nich teda ťažšie prilákať na internet tradičných zadávateľov reklamy.
Služba MSN sa snaží získať časť podielu na trhu na úkor svojich najväčších rivalov, teda firiem America Online zo skupiny AOL Time Warner, alebo internetovej firmy Yahoo!. Stomiliónová investícia do programu MSN Advantage Marketing nadväzuje na snahy MSN vytvoriť pre svojich klientov lepšiu ponuku marketingových služieb. MSN pritom mieni spolupracovať s vybranými spoločnosťami a reklamnými agentúrami prostredníctvom programov MSN Premier Partners a Agency Alliances. (čtk)