SME
Utorok, 7. február, 2023 | Meniny má Vanda

Počet reklamných e-mailov odoslaných súkromným užívateľom narastá

Do roku 2006 bude počet reklamných e-mailov odoslaných súkromným používateľom internetu v USA viac ako šesťnásobný. Tento výsledok ukázala štúdia Online Advertising through 2006 spoločnosti na výskum trhu Jupiter Media Metrix (JMM). Podľa štúdie cielený .

Do roku 2006 bude počet reklamných e-mailov odoslaných súkromným používateľom internetu v USA viac ako šesťnásobný. Tento výsledok ukázala štúdia Online Advertising through 2006 spoločnosti na výskum trhu Jupiter Media Metrix (JMM). Podľa štúdie cielený priamy marketing on-line „tromfne“ klasické reklamné bannery.

Prudký vzrast e-mailových kampaní, on-line propagácie a digitálnych poukážok zdôvodňujú odborníci priveľkým rozptylom pôvodných foriem on-line reklamy. V roku 2006 rátajú autori štúdie s 537 miliardami reklamných e-mailov v USA, pričom spam bude tvoriť až 200 miliárd správ.

SkryťVypnúť reklamu

Podľa JMM odoslali americké firmy v roku 2000 asi 88 miliárd e-mailov, vrátane približne 50 miliárd neželaných e-mailov. Výdavky na cielenú reklamu na webe majú dosiahnuť v roku 2006 skoro 20 miliárd amerických dolárov. Tak predbehnú aj klasickú on-line reklamu, náklady na ktorú vzrastú do roku 2006 z 5,7 na 15 miliárd amerických dolárov. V tomto roku reklamný trh on-line narastie v USA napriek nárastu používania internetu len o 5,3 percenta.

Pre nemecký trh predpovedá zväz Der Deutsche Multimediaverband ešte väčší nárast. Podľa údajov zväzu by sa výdavky na on-line reklamu mali vyšplhať o 50 percent na 400 miliónov mariek. JMM ráta s tým, že podiel on-line reklamy na klasických výdavkoch na reklamu vzrastie do roku 2006 z 3,1 na 7 percent. Najväčší zadávatelia on-line reklamy v roku 2006 budú finančné služby, za nimi výrobcovia áut, médiá, segment IT, zdravotníctvo a cestovné kancelárie.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Tech

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Inzercia - Tlačové správy

  1. Môjobchod posilňuje svoju pozíciu v Košickom kraji
  2. Európu sužuje chrípka nebývalých rozmerov. Ako sa chrániť?
  3. Nový diel komiksu Posledný Follower v denníku SME
  4. INDEX: Prečo stále nemáme diaľnicu do Košíc
  5. Vyšlo februárové Doma v záhrade
  6. Turisti ešte v Egypte neobjavili veľa miest, hovorí delegátka
  7. Dom postavený z konope? Nápad, ktorý si zaslúžil envirocenu
  8. Wüstenrot aktívne čelí výzvam trhu a mení svoj obchodný model
  1. Na bezpečnom internete záleží
  2. Ako vyzerá inteligentný bytový dom? Tajomstvo je v technológiách
  3. Podporujme imunitu aj vysokočistým beta glukánom
  4. Môjobchod posilňuje svoju pozíciu v Košickom kraji
  5. Európu sužuje chrípka nebývalých rozmerov. Ako sa chrániť?
  6. Nový diel komiksu Posledný Follower v denníku SME
  7. O2 predstavilo novú generáciu O2 Paušálov
  8. Nadácia COOP Jednota podporila Nemocnicu s poliklinikou Brezno
  1. Ktorá banka dvíha úroky na termiňáku? A čo pre to treba spraviť? 14 592
  2. Dom postavený z konope? Nápad, ktorý si zaslúžil envirocenu 3 348
  3. Dodajte vašej pokožke šťavu 3 255
  4. Ako skĺbiť remeslo a moderné technológie? Inšpirujte sa Bajkery 1 180
  5. Šetriť energiu sa oplatí. Špecialisti poradili, ako na to 782
  6. Wüstenrot aktívne čelí výzvam trhu a mení svoj obchodný model 612
  7. McDonald's opäť medzi lídrami v ankete Najzamestnávateľ roka 490
  8. Môjobchod posilňuje svoju pozíciu v Košickom kraji 217
SkryťZatvoriť reklamu