Spoločnosť Microsoft musela v Južnej Afrike zastaviť reklamnú kampaň, podľa ktorej sa mali vďaka jej bezpečným produktom stať hackeri už čoskoro vyhynutým „živočíšnym druhom“. Podanie na juhoafrický úrad pre reklamu podal miestny novinár, podľa ktorého sa produkty Microsoftu hemžia chybami a bezpečnostnými dierami a firma preto nemá žiadne právo chváliť sa ich bezpečnosťou. Úrad preto Microsoft vyzval, aby predložil posudok nezávislého experta, ktorý by propagovanú bezpečnosť jeho softvéru mohol potvrdiť. Firme sa však takýto dokument predložiť nepodarilo a kampaň „Nie každý profituje z nášho bezpečného softvéru“ musela na nariadenie úradu stiahnuť, informoval server Technet.cz.
V kampani vystupovali tri vyhynuté zvieratá: mamut, vták dodo a šabľozubý tiger (na snímke), ktoré ako štvrtý „tvor na vyhynutie“ dopĺňal hacker.
(tb)