SME

Google populárnejší než Coca-Cola

Značkou roka 2002 sa podľa hlasovania čitateľov internetového servera BrandChannel.com stal Google, ktorý prvýkrát predstihol tradične najpopulárnejšie značky ako Coca-Cola, Nokia či Ikea. Pred rokom sa Google umiestnil na štvrtom mieste. Niekoľkotisíc ..

Značkou roka 2002 sa podľa hlasovania čitateľov internetového servera BrandChannel.com stal Google, ktorý prvýkrát predstihol tradične najpopulárnejšie značky ako Coca-Cola, Nokia či Ikea. Pred rokom sa Google umiestnil na štvrtom mieste. Niekoľkotisíc respondentov malo v internetovom hlasovaní odpovedať na otázku, ktorá značka mala v minulom roku najväčší vplyv na ich život. Na druhom mieste za Google sa v celosvetovom meradle ocitol výrobca počítačov Apple, nasledovaný Coca-Colou a značkou kaviarní Starbucks. V hlasovaní európskych respondentov sa víťazom stala fínska Nokia nasledovaná značkou nábytku Ikea, automobilmi Mini a BMW a vodkou Absolut.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Technologické značky najviac dominovali v Ázii - za víťaznou LG Electronics sa umiestnili Samsung, Sony Playstation a Sony Ericsson. Naproti tomu v Severnej aj Južnej Amerike sú s výnimkou Apple obľúbenejšie skôr netechnologické značky, najmä jedál a nápojov (Bacardi, Café de Colombia) či oblečenia (Target). (tb)

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Tech

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Hlavné správy zo Sme.sk

Severokórejská fregata na satelitnom zábere firmy Maxar.

Bez Rusov by ju zrejme nepostavili.


9
Lokalita, v ktorej má vyrásť nový projekt.

Bratislava West Gate získala už druhé kladné stanovisko.


1
Demonštranti žiadali, aby Hamas odišiel z Pásma Gazy.

Hamas demonštrantov zastrašuje a vraždí.


a 4 ďalší 5
Dobré ráno Sobota so Zuzanou Kovačič Hanzelovou a Jakubom Filom.

Prezident Peter Pellegrini bol na svoje pomery neobvykle kritický voči svojim bývalým koaličným partnerom.


a 2 ďalší

Komerčné články

  1. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  2. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  3. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  4. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  5. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta
  6. Aké výsledky prinášajú investície do modernizácie laboratórií?
  7. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde
  8. Aká bytová architektúra dnes developerom predáva?
  1. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu
  2. Na Južnej triede pribudne nový mestotvorný projekt
  3. Prichádzajú investičné príležitosti s víziou aj výnosom
  4. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  5. EQUILIBRIO v Nivy Tower: S výhľadom a víziou
  6. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  7. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  8. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  1. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta 13 137
  2. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu 9 842
  3. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 6 306
  4. Pili sme pivo, ktoré sa nedá ochutnať nikde inde na svete 3 152
  5. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde 3 017
  6. Lávové polia i skvostné pláže. Lanzarote je dôkazom sily prírody 2 813
  7. Aká bytová architektúra dnes developerom predáva? 2 415
  8. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest 2 309
SkryťZatvoriť reklamu