
Nereálna fyzika jazdy nikoho nezaujíma. Nové pokračovanie populárnej série Test Drive, tentoraz bez poradového čísla v názve, malo potenciál stať sa takýmto titulom.
Namiesto adrenalínovej zábavy v skvelej grafike sa však dočkáte len priemernej „autíčkovej“ hry, ktorá by uchvátila tak pred troma rokmi. Séria Test Drive zaznamenáva stále klesajúcu kvalitu a nový diel z tohto trendu nijako nevybočuje.
Všetko sa pritom začína lákavo, a to príležitosťou zúčastniť sa nelegálnych pretekov za normálnej prevádzky v niekoľkých svetových veľkomestách. Na úvod dostanete na starosť hlavného hrdinu – neúspešného pretekára. Ak sa vám bude dariť na jednotlivých trasách, dostanete sa k zaujímavému vozovému parku. Na ovládnutie vašimi rýchlymi prstami čakajú autá ako Subaru Impreza 22B, Ford SVT Mustang, Aston Martin DB7 Vantage, Dodge Viper, Dodge Charger alebo Jaguar XJ 220.
Autá sa totiž správajú príliš nereálne ešte aj na zjednodušenú arkádovú hru. Nehrozí žiadne vyhranie sa so šmykmi a kolízie na nich nezanechávajú žiadne stopy. Protivníci navyše jazdia podľa veľmi čudnej inteligenčnej rutiny a ostatní účastníci premávky sú plne naskriptovaní tupci. Vašou úlohou teda zostáva spĺňať časové limity a nejako sa vysporiadať s otravnou políciou. Okrem tohto príbehového režimu hry máte k dispozícii ešte aj ďalšie jazdecké módy, ktoré sú však ešte oveľa nudnejšie. Neuchváti ani grafické spracovanie. Samotné modely pretekárskych super áut síce pôsobia dobre (absencia spomínaného modelovania poškodenia však stále mrzí), zvyšok hry je však zvládnutý veľmi priemerne. Zvuky odporúčame čo najrýchlejšie vypnúť. Motor takto rozhodne neznie. Svetlými stránkami hry zostáva teda len hudba (licencované tracky napr. od Junkie XL, Moby, CRUD či DMX) a znovuobjavenie kedysi veľmi populárneho „split-screen“ režimu pre hru dvoch hráčov na jednom monitore.