- „Aké meno a heslo mám zadať pri prihlasovaní sa?“
Nejeden používateľ bol pritom presvedčený o tom, že robí všetko správne a to počítač si jeho heslo nesprávne zapamätal:
- „Vždy viem moju e-mailovú adresu, ale keď sa chcem znovu prihlásiť, dostanem odpoveď, že mám chybu v mene alebo hesle. Popritom heslo mám veľmi jednoduché – stále si ho pamätám.
- „Zabudla som heslo a som si istá, že tam dávam správne…“
Aj samotné fungovanie služby je pre mnohých veľkou záhadou:
- „Mám už iba 8 percent voľného priestoru, 92 percent mám obsadených. Ako by som si znova mohla obnoviť „stránku“, aby som znova mala 100 percent priestoru?“
Niektorým požiadavkám pracovníci helpdesku nemôžu vyhovieť:
- „Chcem vidieť holé baby!“
Koho by však nepotešilo poďakovanie za dobrú radu?
- „Díky helpdesk, už som na to prišla! A sama, veď predsa nie som blondínka!“
Autor: EVITA SEBÉNY, Post.sk