SME

Ako zadarmo spropagovať webstránku

Stačí ešte stále na úspech na internete len dobrý nápad? Redaktori britského časopisu.net dokázali, že originálna webová stránka môže bez problémov prilákať množstvo návštevníkov, aj keď sa do jej propagácie investuje doslova len pár korún.

Autori experimentu začali s vytvorením novej, originálnej webovej „služby“ – rozhodli sa spustiť server, na ktorom by bolo možné zverejniť mená ľudí podvádzajúcich svojho partnera. Samotný obsah mali vytvárať užívatelia – ktokoľvek mohol zverejniť nepríjemnú pravdu o svojom známom a dostať ho tak do nepríjemností. V deň spustenia servera vydali redaktori netu tlačovú správu, v ktorej o existencii stránky informovali médiá. Správu hneď prebralo jedno z britských rádií – jediná zmienka o stránke zabezpečila za deň viac než tisíc návštevníkov. Okamžite začali prichádzať aj prvé príspevky od surfistov, ktorí udávali svojich amorálnych známych. Žiadne verejnosťou zadané údaje však neboli publikované – obsah stránky bol od začiatku dokonalým podvrhom a na všetkých fotografiách boli vyobrazení len priatelia tvorcov servera. Napriek tomu sa vlna záujmu o stránku rozbehla – významný bulvárny denník Daily Mirror uverejnil celostranový „exkluzívny“ materiál, zmienku priniesli aj mnohé ďalšie médiá vrátane istých novín vychádzajúcich v Číne.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Autori svoju stránku propagovali najrozličnejšími spôsobmi, najväčší úspech mali rozposlané e-maily, v ktorých boli najzaujímavejšie ukážky zo stránky a výzva na jej návštevu. Redaktori sa však vybrali aj do ulíc Londýna s transparentom: „Klame vás partner? Zistíte na www.cheatingscum.com“.

Po siedmich dňoch od spustenia stránky prekročil počet návštevníkov 10-tisíc. O tri dni neskôr bol experiment ukončený – fotografie záletníkov však prichádzali naďalej.

(qua)

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Tech

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Komerčné články

  1. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  2. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  3. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  4. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  5. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta
  6. Aké výsledky prinášajú investície do modernizácie laboratórií?
  7. Závod Carpathia v Prievidzi oslavuje jubileum
  8. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde
  1. Musí veda odpovedať na všetky naše otázky?
  2. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu
  3. Na Južnej triede pribudne nový mestotvorný projekt
  4. Prichádzajú investičné príležitosti s víziou aj výnosom
  5. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  6. EQUILIBRIO v Nivy Tower: S výhľadom a víziou
  7. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  8. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  1. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu 17 941
  2. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta 13 625
  3. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 7 801
  4. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým 3 765
  5. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest 3 093
  6. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde 2 533
  7. Pili sme pivo, ktoré sa nedá ochutnať nikde inde na svete 1 759
  8. Na Južnej triede pribudne nový mestotvorný projekt 1 590
SkryťZatvoriť reklamu