a diel od Running With si pred sa za je čas na informácie o nezávislej, rebelskej FPS-ke bežiacej na poslednom Unreal engine.
Hru a samotných autorov najlepšie charakterizuje viceprezident Epic Games (autori Unreal enginu), ktorý v oficiálnom tlačovom vyhlásení varuje: „Skrátka, títo chlapíci z Scissors nie sú normálni; už len myšlienka, že chcú použiť Unreal engine novej generácie na Postal 2 nás totálne znechucuje,“ dodávajúc, „nie som si istý či naša technológia funguje v pekle, veď uvidíme.“ Z toho jasne vyplýva, že RWS sa príliš vážne neberú. Čo ale berú smrteľne vážne, je kvalita ich hry.
Postal 2 je strieľačka z pohľadu vlastných očí, inak prezývaná aj first-person shooter. Ďalšie prídavné mená ktoré by sme mohli hre priradiť sú: násilná, krvavá, nechutná, sprostá, agresívna – jednoducho zo života ;). A vyvedená do extrémov. Nechce sa vám čakať v nekonečnom rade v banke? Rozčuluje vás ukriný predavač v obchode? To nič. Každodenné iritujúce situácie môžete riešiť stisnutím kohútika vašeho samopalu. Môžete, ale nemusíte... hra sa vraj dá (teoreticky) prejsť bez jediného výstrelu. Priznajme si ale, aká by to potom bola zábava? "Baviť" sa celkom určite budú mrávokarci kárajúci všetkých hráčov a celý herný priemysel. Podobne sa vyžijú aj cenzori cenzurujúci explicitný obsah pre naše duševné zdravie a zdravie našich detí.
Oproti prvému u sa hra dočkala vylepšení v silnejšom príbehu, umelej inteligencii a samozrejme grafike. Unreal engine je „ventilčekom kvality“. Hra zároveň používa fyzikálny model Karma, ktorý zaručuje vysoký realizmus fyzikálnych zákonov. Napríkald výbuch toho istého objektu vždy iný. Umelá inteligencia (AI) používa unikátny systém umožňujúci level degnérom prispôsobiť správanie postáv podľa ich predstáv. A práve AI má, okrem iného, Postal 2 odlíšiť od tvrdej konkurencie.
Hra zatiaľ nemá distribútora a ak sa vývojárom nepodarí nejakého zohnať kvôli drsnému obsahu, autori sú rozhnutí vydať hru sami. Pekné vtie, dúfajme, že im vydrží až do jari, keď by hra mal vyjsť.