SME

Mobil si chce kúpiť ešte štvrtina Slovákov, lákajú predplatené karty

Služby mobilnej komunikácie využívajú takmer všetky vekové kategórie, pričom hlavnými používateľmi je mladá až stredne mladá generácia. Podľa prieskumu, ktorý v novembri minulého roku realizovala spoločnosť GFK Slovakia pre EuroTel, si na Slovensku ešte .

Služby mobilnej komunikácie využívajú takmer všetky vekové kategórie, pričom hlavnými používateľmi je mladá až stredne mladá generácia. Podľa prieskumu, ktorý v novembri minulého roku realizovala spoločnosť GFK Slovakia pre EuroTel, si na Slovensku ešte stále plánuje kúpiť mobilný telefón takmer 26 % ľudí vo veku od 15 do 79 rokov. V tomto roku by mal byť dopyt po mobilných telefónoch porovnateľný alebo mierne vyšší ako v roku 2000 a penetrácia sa môže na konci roka priblížiť k 30 %. Uviedol to generálny riaditeľ spoločnosti EuroTel Jozef Barta.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Podľa J. Bartu sú príčinou značného rozšírenia záujmu o mobilnú komunikáciu služby prostredníctvom predplatených kariet, pri ktorých zákazníci nie sú viazaní žiadnou zmluvou a pravidelným platením. Eurotel, ktorý sa sústreďuje na predplatené karty - používa ich 60 % jeho zákazníkov, minulý rok zvýšil svoj podiel na trhu na 44 percent. Viac zákazníkov má stále Globtel, ktorý sa sústreďuje na post-paid a predplatené karty používa len 21 % jeho klientov.

Pri prieskume znalosti mobilných operátorov agentúrou GFK spontánne uviedlo viac ako 51 % respondentov značku EuroTel a 40 % značku Globtel. (sita, tba)

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Tech

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Komerčné články

  1. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  2. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  3. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  4. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  5. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta
  6. Aké výsledky prinášajú investície do modernizácie laboratórií?
  7. Závod Carpathia v Prievidzi oslavuje jubileum
  8. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde
  1. Musí veda odpovedať na všetky naše otázky?
  2. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu
  3. Na Južnej triede pribudne nový mestotvorný projekt
  4. Prichádzajú investičné príležitosti s víziou aj výnosom
  5. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  6. EQUILIBRIO v Nivy Tower: S výhľadom a víziou
  7. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  8. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  1. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu 17 856
  2. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta 13 678
  3. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 7 583
  4. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým 3 308
  5. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest 2 886
  6. Pili sme pivo, ktoré sa nedá ochutnať nikde inde na svete 2 856
  7. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde 2 724
  8. Aká bytová architektúra dnes developerom predáva? 1 661
SkryťZatvoriť reklamu