Google chce spustiť reklamu na mieru aj do televízorov

Nový systém vyhodnotí sledovanosť a umožní cielenie reklamných spotov.

MOUNTAIN VIEW, BRATISLAVA. Sedíte pred televízorom a namiesto reklamy na lacnú dovolenku pri mori sa na vašej obrazovke zobrazí reklama na záhradkárske náradie.

Iba preto, že ktosi na druhom konci tuší, že patríte medzi vášnivých milovníkov pestovania zeleniny.

Novú reklamnú technológiu testuje internetový gigant na zákazníkoch služby Google Fiber v Kansas City. Po vzore internetu sa pre televízne set-top boxy snaží vytvoriť férový systém, v ktorom by firmy platili iba za tú reklamu, ktorú si diváci pozrú počas sledovania televízora.

Článok pokračuje pod video reklamou

So spätnou väzbou cez internet má byť jasné nielen to, do akej miery sú jednotlivé reklamy sledované, ale majú aj pribudnúť možnosť ich prispôsobenia.

Je zvykom, že lokálni poskytovatelia TV služieb kombinujú globálnu reklamu s lokálnou.

Google sa podľa magazínu Engadget snaží preveriť spoľahlivosť svojho konceptu, aby získal ďalší trhový priestor pre svoje pôsobenie.

S dlhoročnými skúsenosťami vo svete internetovej reklamy by televíznym operátorom mohol ponúknuť technológie, ktoré im doposiaľ chýbali.

Deje sa tak v dobe, keď mnohé firmy prehodnocujú účinnosť svojich marketingových nástrojov.

Kým ešte pred rokmi s istotou investovali do reklamy v tlačených médiách, rozhlase a televízii, v posledných rokoch sa snažia dosiahnuť vyššiu účinnosť cez kanály, ktoré sú adresnejšie a s jasnejším pozadím.

Práve to chce využiť Google, kým sa jeho konkurenti nechytia rovnakej výzvy. I v tomto prípade môže byť prvenstvo rozhodujúce.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Tech

Inzercia - Tlačové správy

  1. S dobrým pivom leto chutí
  2. Gopass-dovolenka, ktorá sa oplatí
  3. Koľko peňazí pribaliť deťom na tábor
  4. Marketing Art – online marketingová agentúra z Trenčína
  5. Na Slovensko dorazil až po 30 rokoch. Big Mac oslavuje pol storo
  6. Vieme, ako si vybrať tú správnu klimatizáciu
  7. Mercedes prináša revolúciu v správe firemných úžitkových áut
  8. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  9. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  10. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  1. Spomaľovači internetu v mobile – 5 tipov ako s nimi zatočíte
  2. Create your own map in a new museum
  3. Ako bojovať proti plesniam v interiéri
  4. Vieme, ako si vybrať tú správnu klimatizáciu
  5. Koľko peňazí pribaliť deťom na tábor
  6. Mercedes prináša revolúciu v správe firemných úžitkových áut
  7. Na Slovensko dorazil až po 30 rokoch. Big Mac oslavuje pol storo
  8. Marketing Art – online marketingová agentúra z Trenčína
  9. S dobrým pivom leto chutí
  10. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  1. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne 27 747
  2. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo? 25 179
  3. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska 21 648
  4. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí 11 744
  5. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie 8 590
  6. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť 5 770
  7. Špeciálna príloha: Krížovky na leto 3 846
  8. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice? 3 388
  9. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení 3 175
  10. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku 2 853