Televízory od Samsung vkladajú do filmov nechcenú reklamu

Pepsi, Pepsi a opäť Pepsi. Niekoľkokrát za sebou bez toho, aby bola reklama v Austrálii súčasťou vysielania.

(Zdroj: Ilustračné - Samsung)

SOUL, BRATISLAVA. Nestáva sa často, že sa smart televízory zamiešajú do toho, čo diváci sledujú na obrazovkách. V Austrálii však zaskočili múdre televízory od Samsungu ľudí reklamou.

Reklama na Pepsi bez ozvučenia niekoľkokrát za hodinu prerušuje sledovanie bez toho, aby mala pôvod v samotnom obsahu. Ukazuje sa pri sledovaní vlastných multimédií streamovaných v domácej sieti, i pri sledovaní platených kanálov, ktoré majú svoj vlastný reklamný systém.

Podľa BBC prvé indície naznačujú, že reklama obťažuje tých, ktorí používajú aplikácie Plex a Foxtel Play. Obe sú v televízoroch predinštalované priamo výrobcom. Hoci to celé vyzerá na hru hackerov, ktorí si zahrávajú s trpezlivosťou používateľov, Samsung hovorí o softvérovej chybe.

Článok pokračuje pod video reklamou

Firma pred časom v spolupráci s Yahoo pracovala na novom systéme, ktorý by vkladal reklamné prvky rôzneho druhu priamo do sledovaných programov. Nie je preto vylúčené, že práve nejaký pozostatok z testovacieho kódu zostal aj vo finálnej verzii aplikácií. Chyba sa objavila iba v Austrálii.

O reklamných systémoch v smart televízoroch snívajú firmy už mnoho rokov a prvé nápady vznikli už v čase, keď televízory ešte žiadne doplnkové funkcie nemali.

Google už pred desiatkou rokov testoval technológiu, ktorá mikrofónom načúvala sledovanému programu, aby k nemu pridala doplnkové informácie a reklamu bez toho, aby musela spoznať názov kanála a pristúpiť k jeho rozpisu.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Tech

Inzercia - Tlačové správy

  1. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  2. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  3. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  4. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo?
  5. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť
  6. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne
  7. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice?
  8. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie
  9. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení
  10. Pivovar Šariš rozdá tisíce eur, o časti peňazí rozhodnú ľudia
  1. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  2. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  3. Najpredávanejšou jazdenkou v tuzemsku bola Škoda Octavia
  4. Gopass-dovolenka, ktorá sa oplatí
  5. OMV robí dovolenku pre vodičov oddychom
  6. OMV robí dovolenku pre vodičov oddychom
  7. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  8. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo?
  9. Dubravské Čerešne majú sladké prekvapenie pre najrýchlejších!
  10. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne
  1. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne 33 711
  2. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo? 22 345
  3. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí 18 746
  4. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska 12 345
  5. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie 10 207
  6. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice? 5 649
  7. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť 4 995
  8. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení 3 577
  9. Pivovar Šariš rozdá tisíce eur, o časti peňazí rozhodnú ľudia 2 758
  10. Špeciálna príloha: Krížovky na leto 2 376