LONDÝN, BRATISLAVA. Mal to byť lacný smartfón, ktorý dokáže využiť rýchlu dátovú konektivitu 4G sietí. S takýmto zámerom oslovil reťazec Tesco svojich zákazníkov po tom, ako sa na jeho pultoch začal predávať cenovo dostupný tablet Hudl.
Kým v domácnostiach skončilo viac ako pol milióna tabletov previazaných na digitálne služby reťazca, smartfón, na ktorý čakajú zákazníci, sa nateraz do ponuky nedostane. Firma zmenila svoju stratégiu a tak na tohtoročnom predvianočnom trhu novinka dostupná nebude. Príčinou je intenzívna konkurencia, ktorá prekazila plány firmy.
Náhradou sa má stať vynovený tablet Hudl 2, ktorý modernejšími a výkonnejšími parametrami nadviaže na svojho predchodcu. Náznaky hovoria o rýchlejšej odozve, väčšom a modernejšom displeji a príslušenstve, ktoré rozšíri možnosti jeho používania.
TIP: Pozrite si najlepšie tablety podľa odborných hodnotení a ich recenzie.
Firma sa sústredí na včasné zavŕšenie projektu, aby nadviazala na svoj prvý obchodný úspech. Cieľovou skupinou boli doposiaľ nenároční používatelia, mládež a tí čo hľadajú do domácnosti druhý tablet na hranie.
Ten sa súčasne stáva prostriedkom pre kúpu digitálneho obsahu či vstupnou bránou do systému odmien lojálnych zákazníkov.
Napísali v magazíne The Inquirer.