LONDÝN, BRATISLAVA. Ponúknu svojim zákazníkom tablety za nízku cenu a spolu s nimi prístup do repozitárov digitálneho obsahu. Aj keby sa cenami aplikácií, hudby, kníh a filmov nelíšili od svojich súperov, majú čosi navyše.
Vernostný systém miliónov zákazníkov, ktorí zbierajú body pre spätné bonusy vo forme poukážok na odber tovaru a zliav. Tesco sa chystá v Británii vstúpiť na trh predajcov digitálneho obsahu, ktorý medziročne narastá 17-percentným tempom. S potenciálom, ktorý v sebe skrýva európsky trh, možno toto rozhodnutie hodnotiť ako veľmi prezieravé a strategické.
Informácií je zatiaľ o tomto rozhodnutí málo. Povráva sa o tablete s cenou približne 100 libier a priamym prístupom k službe online videoslužbe Blinkbox, ktorú firma odkúpila v roku 2011. Analytici však odhadujú, že Tesco k svojej aktuálnej ponuke čoskoro pridá ďalšie digitálne produkty.
Tesco sa k uniknutým informáciám zatiaľ vyjadriť nechce. Analýzy správania spotrebiteľov však ukazujú na to, že spotrebitelia nakupujúci v internetových repozitároch sú v 92 percentách verní svojim návykom a v priebehu času ich nemenia.
Informoval o tom list The Independent.