SUNNYVALE. BRATISLAVA. Yahoo bojuje o používateľov, ktorí v posledných rokoch opustili jeho poštové služby a prešli ku konkurenčnému Gmailu. Firma zmodernizovala svoju poštovú službu a vynovila jej používateľské prostredie.
Verí, že by to mohlo zastaviť odliv používateľov a stabilizovať firemné online služby. Nový mail je rýchlejší a jeho ovládanie bolo podstatne zjednodušené modernými prvkami.
Vývojári sa postarali o to, aby mal používateľ pri používaní služby rovnaké možnosti na displeji svojho notebooku so systémom Windows 8, v tablete i na malom displeji smartfónu.
Práve obnova poštových služieb je pre Yahoo kľúčová. Firma sa snaží dohnať intenzívnym vývojom svoju pasivitu z posledných rokov, ktorá spôsobila jej výrazný prepad na trhu.
Ide o súčasť aktivít, ktorými chce šéfka spoločnosti Marissa Mayer oživiť silu firmy. Skúsenosti nazbierala počas svojho 13-ročného pôsobenia v Google, kde stála pri zrode služby Gmail.
Yahoo registruje mesačne 700 miliónov návštevníkov a je jedným z najnavštevovanejších webov. Nemá však správnu obchodnú taktiku, ktorá by návštevnosť premietla aj do finančných príjmov. To sa najlepšie darí Facebooku a Google.
Informoval o tom server IBN Live.