CAMBRIDGE, BRATISLAVA. Nič nedokáže pri telefonovaní kvôli reklamácii nahnevať viac ako hlasová ponuka, v ktorej sa treba prelúskať cez niekoľko volieb, aby ste sa dostali k operátorovi. Nová aplikácia TalkTo sľubuje, že sa mnohé zmení.
Na displeji svojho mobilu zvolíte jeden z miliónov podnikov, napíšete, čo vás trápi a do niekoľkých minút dostanete odpoveď. Telefonátom, správou na mobil alebo e-mailom. Novú skúsenosť ponúkajú vývojári softvéru zatiaľ iba na americkom trhu.
Pre firmy môže nový spôsob kontaktu so zákazníkom znamenať úsporu peňazí. Vybaviť jasne formulované spotrebiteľské dopyty cez počítač môže byť podstatne rýchlejšie, ako riešiť každý samostatne cez telefón. Použiť možno odpovedné šablóny či pomôcky, na ktoré nie je pri telefonovaní príležitosť.
Firma tvrdí, že odpovede prichádzajú v priebehu 5 minút.
Informoval o tom server Toronto Sun.