Inšpiráciou je obrázková služba Pinterest.
SAN JOSE, BRATISLAVA. Kupujúci najväčšej internetovej tržnice sveta sa topia v ponukách, ktoré kvôli početnosti nemôžu vyhodnotiť. Najmä, keď surfujú cez mobilné zariadenie.
Zhodli sa na tom zástupcovia spoločnosti eBay a rozhodli sa pre novú grafiku webu.
Jednoduchšia obsluha cez dotykový displej
Nová grafická nástenka zobrazuje množstvo produktov v podstatne prehľadnejšom a lákavejšom formáte ako doposiaľ, inšpiráciu z populárnej služby Pinterest.
Kupujúci si tak budú môcť rýchlejšie prehliadnuť ponuku, ktorá by ich mala zaujať. A to aj na zariadeniach s dotykovým ovládaním.
Firma sa aj doposiaľ snažila vyhodnocovať správanie používateľov a ponúkala im výrobky podľa ich záujmov. Nie však s takou prehľadnosťou, ako by vedenie spoločnosti chcelo.
Novou stratégiou firmy je silná personalizácia viazaná na nákupné zvyky používateľov a zrýchlenie dodávok tovaru vo veľkých mestách, kde balíčky putujú z jedného konca metropoly na druhý.
Ponúka 350 miliónov produktov
"Pripravujeme prehľadnejší a modernejší vzhľad našej služby. Intuitívnejšie a prístupnejšie prostredie pomôže pri nakupovaní – či už v svetovom meradle, alebo lokálne. Novým osobným prístupom vám pomôžeme pri nakupovaní a hľadaní toho najlepšieho, čo vám vieme ponúknuť," povedal Devin Wening, prezident spoločnosti.
Len začiatkom septembra zmenil eBay po sedemnástich rokoch svoje logo, ktoré teraz pôsobí modernejšie a dynamickejšie.
V predajnom katalógu sa v súčasnosti nachádza viac ako 350 miliónov tovarových položiek od 25 miliónov predajcov. Služba má 105 miliónov aktívnych používateľov v 190 krajinách. Približne pätina tovaru pri dodávkach prekračuje hranice štátov.
Informoval o tom eBay na stránke nového projektu.