SME

GPS v čokoládových tyčinkách pohľadá výhercov

Rozbaľte maškrtu a spustíte časostroj s GPS, ktorý vám do 24 hodín prinesie výhru vo výške 10-tisíc libier.

(Zdroj: Warner Bros.)

LONDÝN, BRATISLAVA. Britov čaká príbeh podobný tomu, s ktorým na filmové plátna prišiel Willy Wonka. V šiestich čokoládových tyčinkách je ukrytá výhra vo výške 10-tisíc libier. Namiesto zlatých kupónov sa však pod obalom skrýva moderná elektronika.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

GPS zariadenie sa spustí v momente, keď zákazník tyčinku rozbalí. Organizátorom súťaže začne odosielať informácie o polohe výhercu, aby im pomohlo pri jeho stopovaní. Budú mať 24 hodín na to, aby výhercu vyhľadali a odovzdali mu finančnú výhru.

Za netradičnou akciou je firma Nestle, ktorá chce na britskom trhu zvýšiť dopyt po svojich výrobkoch. „Veríme, že táto propagačná akcia osloví hlavne mužov, pri ktorých očakávame zvýšenie dopytu po malých čokoládových tyčinkách,“ uviedol zástupca spoločnosti.

SkryťVypnúť reklamu

Namiesto toho, aby spotrebitelia hľadali výhru, výhra bude s pomocou GPS koordinátorov hľadať samotných výhercov. Organizátori tejto akcie chcú na tomto fakte postaviť celú kampaň.

Aj keď Nestle tvrdí, že je prvou firmou ktorá skúša takýto postup, v minulosti už GPS zariadenia v marketingu použili. V roku 2010 vložil výrobca pracích práškov podobné zariadenia do škatúľ svojich výrobkov a zaistil, aby sa aktivovali v momente, keď spotrebiteľ vyzdvihne škatuľu z pultu predajne.

Všetci sledovali kroky budúcich víťazov na webe, čo vzbudilo rozporuplné reakcie výhercov. Kampaň poodhalila ich súkromie vo väčšom rozsahu, ako by si želali.

Skeptici tvrdia, že novej kampani na čokoládové tyčinky chýba šťava. Točí sa okolo čokolády a peniazov, ale chýba jej príbeh ktorý by prehovoril do duše.

SkryťVypnúť reklamu

Informoval o tom server PC Magazine.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Tech

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Komerčné články

  1. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  2. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  3. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  4. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  5. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta
  6. Aké výsledky prinášajú investície do modernizácie laboratórií?
  7. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde
  8. Aká bytová architektúra dnes developerom predáva?
  1. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu
  2. Na Južnej triede pribudne nový mestotvorný projekt
  3. Prichádzajú investičné príležitosti s víziou aj výnosom
  4. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  5. EQUILIBRIO v Nivy Tower: S výhľadom a víziou
  6. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  7. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  8. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  1. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta 12 749
  2. Lávové polia i skvostné pláže. Lanzarote je dôkazom sily prírody 5 871
  3. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 5 374
  4. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde 3 301
  5. Pili sme pivo, ktoré sa nedá ochutnať nikde inde na svete 3 144
  6. Aká bytová architektúra dnes developerom predáva? 2 829
  7. Domácnosti pozor, od júla sa mení výpočet poplatkov za elektrinu 2 761
  8. Čo našli Strýco Filip a Miško Páleník v kuchyni Milana bez mapy? 2 447
SkryťZatvoriť reklamu