GPS v čokoládových tyčinkách pohľadá výhercov

Rozbaľte maškrtu a spustíte časostroj s GPS, ktorý vám do 24 hodín prinesie výhru vo výške 10-tisíc libier.

(Zdroj: Warner Bros.)

LONDÝN, BRATISLAVA. Britov čaká príbeh podobný tomu, s ktorým na filmové plátna prišiel Willy Wonka. V šiestich čokoládových tyčinkách je ukrytá výhra vo výške 10-tisíc libier. Namiesto zlatých kupónov sa však pod obalom skrýva moderná elektronika.

GPS zariadenie sa spustí v momente, keď zákazník tyčinku rozbalí. Organizátorom súťaže začne odosielať informácie o polohe výhercu, aby im pomohlo pri jeho stopovaní. Budú mať 24 hodín na to, aby výhercu vyhľadali a odovzdali mu finančnú výhru.

Za netradičnou akciou je firma Nestle, ktorá chce na britskom trhu zvýšiť dopyt po svojich výrobkoch. „Veríme, že táto propagačná akcia osloví hlavne mužov, pri ktorých očakávame zvýšenie dopytu po malých čokoládových tyčinkách,“ uviedol zástupca spoločnosti.

Článok pokračuje pod video reklamou

Namiesto toho, aby spotrebitelia hľadali výhru, výhra bude s pomocou GPS koordinátorov hľadať samotných výhercov. Organizátori tejto akcie chcú na tomto fakte postaviť celú kampaň.

Aj keď Nestle tvrdí, že je prvou firmou ktorá skúša takýto postup, v minulosti už GPS zariadenia v marketingu použili. V roku 2010 vložil výrobca pracích práškov podobné zariadenia do škatúľ svojich výrobkov a zaistil, aby sa aktivovali v momente, keď spotrebiteľ vyzdvihne škatuľu z pultu predajne.

Všetci sledovali kroky budúcich víťazov na webe, čo vzbudilo rozporuplné reakcie výhercov. Kampaň poodhalila ich súkromie vo väčšom rozsahu, ako by si želali.

Skeptici tvrdia, že novej kampani na čokoládové tyčinky chýba šťava. Točí sa okolo čokolády a peniazov, ale chýba jej príbeh ktorý by prehovoril do duše.

Informoval o tom server PC Magazine.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Tech

Inzercia - Tlačové správy

  1. Dubravské Čerešne majú sladké prekvapenie pre najrýchlejších!
  2. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí
  3. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť
  4. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne
  5. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice?
  6. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie
  7. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení
  8. Pivovar Šariš rozdá tisíce eur, o časti peňazí rozhodnú ľudia
  9. Volkswagen Golf GTI TCR naživo na Slovakia Ringu!
  10. 3 dôvody, prečo sa oplatí mať online účet v ZSE už toto leto
  1. Dubravské Čerešne majú sladké prekvapenie pre najrýchlejších!
  2. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne
  3. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť
  4. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí
  5. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice?
  6. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie
  7. Salón architektov A0 – Coneco 2018
  8. Záhradný nábytok: aký materiál je najlepší?
  9. Životné jubileum prof. Ing. Jaroslava Valáška, PhD.
  10. OMV pozýva na pretekársky supervíkend na okruhu Slovakiaring
  1. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne 14 162
  2. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí 12 373
  3. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie 9 308
  4. Ulovte si last minute dovolenku so zľavou do 70% 8 319
  5. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice? 7 906
  6. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení 6 588
  7. Pivovar Šariš rozdá tisíce eur, o časti peňazí rozhodnú ľudia 4 791
  8. Nie sme žiadni paštikári. Slováci už dovolenkujú inak 3 373
  9. Iná tvár Mexika: Nocovanie s Indiánmi, dobrodružstvo v džungli 3 269
  10. 3 dôvody, prečo sa oplatí mať online účet v ZSE už toto leto 2 777