GPS v čokoládových tyčinkách pohľadá výhercov

Rozbaľte maškrtu a spustíte časostroj s GPS, ktorý vám do 24 hodín prinesie výhru vo výške 10-tisíc libier.

(Zdroj: Warner Bros.)

LONDÝN, BRATISLAVA. Britov čaká príbeh podobný tomu, s ktorým na filmové plátna prišiel Willy Wonka. V šiestich čokoládových tyčinkách je ukrytá výhra vo výške 10-tisíc libier. Namiesto zlatých kupónov sa však pod obalom skrýva moderná elektronika.

GPS zariadenie sa spustí v momente, keď zákazník tyčinku rozbalí. Organizátorom súťaže začne odosielať informácie o polohe výhercu, aby im pomohlo pri jeho stopovaní. Budú mať 24 hodín na to, aby výhercu vyhľadali a odovzdali mu finančnú výhru.

Za netradičnou akciou je firma Nestle, ktorá chce na britskom trhu zvýšiť dopyt po svojich výrobkoch. „Veríme, že táto propagačná akcia osloví hlavne mužov, pri ktorých očakávame zvýšenie dopytu po malých čokoládových tyčinkách,“ uviedol zástupca spoločnosti.

Namiesto toho, aby spotrebitelia hľadali výhru, výhra bude s pomocou GPS koordinátorov hľadať samotných výhercov. Organizátori tejto akcie chcú na tomto fakte postaviť celú kampaň.

Aj keď Nestle tvrdí, že je prvou firmou ktorá skúša takýto postup, v minulosti už GPS zariadenia v marketingu použili. V roku 2010 vložil výrobca pracích práškov podobné zariadenia do škatúľ svojich výrobkov a zaistil, aby sa aktivovali v momente, keď spotrebiteľ vyzdvihne škatuľu z pultu predajne.

Všetci sledovali kroky budúcich víťazov na webe, čo vzbudilo rozporuplné reakcie výhercov. Kampaň poodhalila ich súkromie vo väčšom rozsahu, ako by si želali.

Skeptici tvrdia, že novej kampani na čokoládové tyčinky chýba šťava. Točí sa okolo čokolády a peniazov, ale chýba jej príbeh ktorý by prehovoril do duše.

Informoval o tom server PC Magazine.

Najčítanejšie na SME Tech


Hlavné správy zo Sme.sk

EKONOMIKA

Křetínský: Desím sa, aby napätie v koalícii neohrozilo Slovensko

Prevážil podľa mňa konsenzus, že problematika je natoľko zložitá, že politická reprezentácia nie je schopná objektívne vyhodnotiť, čo by sa jednotlivým klientom stalo.

PLUS

Nespávajú, aby mohli prekladať titulky. Zadarmo a za pár hodín

I love you, povie filmová postava a v titulkoch sa objaví: Ja láska vy.

TECH

Vytvorili prvú farbu na vlasy, ktorá dokáže meniť odtiene

Farby sa testujú pre komerčné použitie.

Neprehliadnite tiež

Objavili záhadné mikróby, ktoré prežili v kryštáloch desaťtisíce rokov

Organizmy sú úplne iné než tie v databázach. Niektorí spochybňujú, či naozaj pochádzajú z kryštálov.

Google a Microsoft neukážu weby pre nelegálne sťahovanie

Nový etický kódex platí pre vyhľadávače v Británii, či prekročí jej hranice dnes nie je jasné.

Ako by to vyzeralo, ak by všetci ľudia žili v jednej budove?

Stačí približne 180-tisíc ľudí, aby mala krytá budova vlastné počasie.

Na YouTube bude menej reklám, zrušia tie najdlhšie

Hoci reklamu na YouTube zatiaľ možno filtrovať, firma sa rozhodla zrušiť svoj najinvazívnejší reklamný formát.

Inzercia - Tlačové správy


  1. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom
  2. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to
  3. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš
  4. Objavte netušené možnosti nových firemných kreditných kariet
  5. Najväčšie first moment zľavy končia vo februári
  6. Boj s podvodníkmi stáčajúcimi odometre stojí bazáre státisíce
  7. Bezpečné a prestížne bývanie v Bratislave s novým symbolom mesta
  8. Prečo majú Slováci stále radšej hypotéku ako prenájom?
  9. Jarné prázdniny pri mori?
  10. Klasickým gastrolístkom konkuruje už aj nová stravovacia karta
  1. S profesorom Michalom Miovským o prevencii závislostí
  2. Poslanci nevzdávajú boj proti herniam, chcú prísnu reguláciu
  3. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom
  4. Mäsovýroba Gašparík získala ocenenie Danubius Gastro 2017
  5. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to
  6. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš
  7. Dokázali by ste nakúpiť so zavretými očami?
  8. Objavte netušené možnosti nových firemných kreditných kariet
  9. Stanovisko Klubu pre Bratislavu k zákazu hazardu v Bratislave
  10. Najväčšie first moment zľavy končia vo februári
  1. Boj s podvodníkmi stáčajúcimi odometre stojí bazáre státisíce 11 718
  2. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom 6 567
  3. Prečo majú Slováci stále radšej hypotéku ako prenájom? 6 271
  4. Najväčšie first moment zľavy končia vo februári 6 044
  5. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to 5 734
  6. Ceny bytov vo veľkých mestách prekonali historický rekord 5 556
  7. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš 5 340
  8. Klasickým gastrolístkom konkuruje už aj nová stravovacia karta 4 867
  9. Bezpečné a prestížne bývanie v Bratislave s novým symbolom mesta 4 615
  10. Jarné prázdniny pri mori? 2 995

Už ste čítali?

Domov NajnovšieNajčítanejšieDesktop