SME

Twitter vynovil dizajn, orientuje sa na fotky

Mobily a tablety na prvom mieste. Novou grafikou a aplikáciami chce Twitter získať nových používateľov.

(Zdroj: Twitter)

SAN FRANCISCO, BRATISLAVA. Vývojári mikroblogovacej sociálnej siete Twitter menia svoju stratégiu. Aj keď zostávajú pri krátkych a prehľadných 140-znakových správach, chcú aby mali používatelia pohodlnejší prístup k fotografiám.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Už aj Twitter má hlavnú fotku

Nové používateľské rozhranie preberá najúspešnejšie prvky konkurentov – Facebooku a Google+. Hlavičku tvorí veľká fotografia, cez ktorú sa zobrazuje používateľský profil.

Pri nahrávaní sa očakáva veľký formát, aby vyznel aj na tabletoch s vysokým rozlíšením displeja.

SkryťVypnúť reklamu

Samotný profil zostáva nezmenený. Cieľom novej grafiky je ponúknuť používateľom neprehliadnuteľný priestor pre ich sebavyjadrenie.

Fotografie, ktoré používatelia sprístupňujú cez svoje príspevky sa zobrazujú v prehľadnom Photo Streame.

Ten zjednodušuje prístup k obsahu, ktorý je medzi používateľmi mobilných zariadení najatraktívnejším.

Zmenou prešli aj aplikácie pre platformy Android a iOS, ktoré podstatne zjednodušujú prehliadanie fotografií a prácu s novou grafikou.

Titulný obrázok možno nahrať priamo z mobilu alebo ho odfotografovať, snímky z príspevkov sa zobrazujú v náhľadoch s roztvorením na celú plochu displeja jediným kliknutím.

Asi 140 miliónov používateľov

Twitter doháňa to, čo v minulosti zanedbal. Sústredením sa na jednoduchosť a krátke textové odkazy fragmentoval návyky používateľov pri avizovaní multimediálneho obsahu.

SkryťVypnúť reklamu

Postupne musel odkúpiť populárne aplikácie a služby, aby obstaral všetko pod jednou strechou.

Twitter má 140 miliónov aktívnych používateľov, ktorí denne vytvoria viac ako 400 miliónov príspevkov. Z nich mnohí nevyužívajú webové rozhranie a aplikácie od Twitteru, ale softvéry a služby iných firiem – Hootsuite, MetroTwit, Echofon a iné.

To firme komplikuje situáciu pri financovaní chodu z peňazí získanej z reklamy. Preto sa tvorcovia Twitteru rozhodli zjednotiť používateľské prostredie a dodať mu atraktívne prvky tak, aby bolo pre používateľov prirodzené pristupovať k službe priamo, bez aplikácií tretích strán.

Na tému upozornil server cNet.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Tech

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Komerčné články

  1. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  2. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  3. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  4. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  5. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta
  6. Aké výsledky prinášajú investície do modernizácie laboratórií?
  7. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde
  8. Čo našli Strýco Filip a Miško Páleník v kuchyni Milana bez mapy?
  1. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu
  2. Na Južnej triede pribudne nový mestotvorný projekt
  3. Prichádzajú investičné príležitosti s víziou aj výnosom
  4. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  5. EQUILIBRIO v Nivy Tower: S výhľadom a víziou
  6. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  7. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  8. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  1. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu 17 285
  2. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta 13 565
  3. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 7 398
  4. Pili sme pivo, ktoré sa nedá ochutnať nikde inde na svete 3 160
  5. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým 3 046
  6. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest 2 773
  7. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde 2 751
  8. Aká bytová architektúra dnes developerom predáva? 1 811
SkryťZatvoriť reklamu