BRATISLAVA. Pre nízke ceny je každý piaty tablet predaný v USA od Amazonu. Firma to dosiahla tým, že na zariadeniach nezarába. Ziskové sú obsah a služby a nechýba ani reklama.
Všetky tablety z novej ponuky obsahujú reklamný modul „special offers“. Ten sa zobrazuje v rohu na uzamknutej obrazovke. Inzeruje cenovo zvýhodnené produkty, aby posmelil spotrebiteľov v nakupovaní. Jeho úlohou je stlačiť cenu zariadení na minimum.
Ak vám reklama prekáža, za 15-dolárový poplatok vám ju Amazon vypne. Podľa slov zástupcov spoločnosti sú však avíza na cenovo výhodné produkty populárne a spotrebitelia sa nesnažia o ich odstránenie. Vidia v nich pomocníka, ktorý im pomáha šetriť peniaze.
Vypnutie reklamy bude dostupné pre Kindle Fire a Kindle Fire HD vo všetkých jeho verziách.
Informovala o tom agentúra Reuters.