SME

Facebook začal cieliť reklamu aj podľa telefónneho čísla

Nový reklamný nástroj Facebooku nasmeruje reklamu podľa kontaktov používateľov. Využije ich telefónne čísla a e-mailové adresy.

Nový reklamný nástroj Facebooku nasmeruje reklamu podľa kontaktov používateľov. Využije ich telefónne čísla a e-mailové adresy.

BRATISLAVA. Inzerenti v sociálnej sieti Facebook budú môcť nasmerovať reklamu k používateľom, ktorých osloví viac. Využijú pri tom profilové informácie z ich kontaktu.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Vďaka novým filtrom bude možné zacieliť reklamu na zákazníkov konkrétneho mobilného operátora, na tých čo podľa predvoľby telefónu žijú v konkrétnej oblasti, alebo si firmy vyberú tých, čo používajú e-mailovú adresu konkrétnej firmy, alebo poskytovateľa. Doposiaľ tieto možnosti cielenia dostupné neboli.

SkryťVypnúť reklamu

Prevádzkovatelia Facebooku vopred tvrdia, že kontaktné informácie používateľov nebudú zneužité. Inzerenti budú môcť určovať pravidlá, jednotlivé kontakty však pre nich zostanú utajené.

Facebook pokrýva reklamný priestor s objemom viac ako 900 miliónov používateľov a väčšina z kvartálnych tržieb vo výške 1,18 miliardy dolárov pochádza z reklamy. Aj napriek vysokým tržbám firma zaznamenáva stratu.

Upozornil na to blog Inside Facebook.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Tech

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Komerčné články

  1. Do čoho sa oplatí investovať: zateplenie, čerpadlo či okná?
  2. Skupina UCED expanduje v Česku aj v strednej Európe
  3. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  4. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  5. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  6. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  7. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  8. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta
  1. Skupina UCED expanduje v Česku aj v strednej Európe
  2. Do čoho sa oplatí investovať: zateplenie, čerpadlo či okná?
  3. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  4. Musí veda odpovedať na všetky naše otázky?
  5. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu
  6. Na Južnej triede pribudne nový mestotvorný projekt
  7. Prichádzajú investičné príležitosti s víziou aj výnosom
  8. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  1. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu 18 073
  2. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 8 600
  3. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 8 060
  4. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým 4 439
  5. Do čoho sa oplatí investovať: zateplenie, čerpadlo či okná? 2 722
  6. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest 2 609
  7. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta 2 272
  8. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde 1 862
SkryťZatvoriť reklamu