Facebook začal cieliť reklamu aj podľa telefónneho čísla

Nový reklamný nástroj Facebooku nasmeruje reklamu podľa kontaktov používateľov. Využije ich telefónne čísla a e-mailové adresy.

Nový reklamný nástroj Facebooku nasmeruje reklamu podľa kontaktov používateľov. Využije ich telefónne čísla a e-mailové adresy.

BRATISLAVA. Inzerenti v sociálnej sieti Facebook budú môcť nasmerovať reklamu k používateľom, ktorých osloví viac. Využijú pri tom profilové informácie z ich kontaktu.

Vďaka novým filtrom bude možné zacieliť reklamu na zákazníkov konkrétneho mobilného operátora, na tých čo podľa predvoľby telefónu žijú v konkrétnej oblasti, alebo si firmy vyberú tých, čo používajú e-mailovú adresu konkrétnej firmy, alebo poskytovateľa. Doposiaľ tieto možnosti cielenia dostupné neboli.

Článok pokračuje pod video reklamou

Prevádzkovatelia Facebooku vopred tvrdia, že kontaktné informácie používateľov nebudú zneužité. Inzerenti budú môcť určovať pravidlá, jednotlivé kontakty však pre nich zostanú utajené.

Facebook pokrýva reklamný priestor s objemom viac ako 900 miliónov používateľov a väčšina z kvartálnych tržieb vo výške 1,18 miliardy dolárov pochádza z reklamy. Aj napriek vysokým tržbám firma zaznamenáva stratu.

Upozornil na to blog Inside Facebook.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Tech


Hlavné správy zo Sme.sk

EKONOMIKA

Kočner a Rusko do väzby nepôjdu, rozhodol súd

Špecializovaný trestný súd v sobotu viac ako osem hodín rozhodoval tom, či budú Kočner a Rusko stíhaní vo väzbe.

DOMOV

Ako Ruska a Kočnera priviedli na súd (fotogaléria)

Do väzby ich sudca neposlal.

EKONOMIKA

Mestá už môžu vykázať staré autá z centier, ale veľmi nechcú

Ministerstvo vytvorilo priestor na vytváranie zón s nízkymi emisiami.

Neprehliadnite tiež

NASA predstavila plán na záchranu Zeme pred asteroidom

Objavovanie nebezpečných telies nám nejde.

Podcast Klik

Klik: Ako Elon Musk tuneluje Chicago

Prehľad technologických správ týždňa.

Inzercia - Tlačové správy


  1. Kreditná karta – áno alebo nie
  2. Križovatka kultúr Maroko: Dobrodružné cesty naprieč krajinou
  3. Anketa: Čo je pre Slovákov dôležité pri nákupoch?
  4. Úspešní Slováci radia: Presadiť sa dá vždy, snívať nestačí
  5. Váš otec má dnes sviatok. Máme pre vás tip na darček
  6. Mesto ukryté v jordánskych skalách. Spoznajte Petru
  7. Koľko stojí zdravé bývanie? Lacná rekonštrukcia môže vyjsť draho
  8. Tento týždeň je Deň otcov. 5 skvelých nápadov na darčeky
  9. Arca Brokerage House s výrazným nárastom aktív pod správou
  10. Od výplaty k výplate? Ale kdeže, sporíme s 2% úrokom
  1. Križovatka kultúr Maroko: Dobrodružné cesty naprieč krajinou
  2. MiddleCap Equity Partners a Mayfair Assets ukončili fúziu
  3. Súboj olympionikov na Malom Dunaji
  4. 5 tipov ako využiť ľahké priečky pri rekonštrukcii bytu
  5. Dvojitý diplom medzi EU v Bratislave a UNWE v Sofii
  6. Ustanovujúce valné zhromaždenie Alumni klubu EU v Bratislave
  7. Kreditná karta – áno alebo nie
  8. Nemusím sa na nikoho spoliehať
  9. Štátny tajomník envirorezortu: Na sucho musíme byť pripravení.
  10. Užívate konský kolagén a cítite sa ako antický hrdina?
  1. Úspešní Slováci radia: Presadiť sa dá vždy, snívať nestačí 26 717
  2. Váš otec má dnes sviatok. Máme pre vás tip na darček 9 732
  3. Anketa: Čo je pre Slovákov dôležité pri nákupoch? 8 729
  4. Koľko stojí zdravé bývanie? Lacná rekonštrukcia môže vyjsť draho 8 454
  5. Mesto ukryté v jordánskych skalách. Spoznajte Petru 7 256
  6. Kreditná karta – áno alebo nie 6 793
  7. Užívate konský kolagén a cítite sa ako antický hrdina? 5 675
  8. Tento týždeň je Deň otcov. 5 skvelých nápadov na darčeky 5 025
  9. Križovatka kultúr Maroko: Dobrodružné cesty naprieč krajinou 4 153
  10. Od výplaty k výplate? Ale kdeže, sporíme s 2% úrokom 3 987