Facebook začal cieliť reklamu aj podľa telefónneho čísla

Nový reklamný nástroj Facebooku nasmeruje reklamu podľa kontaktov používateľov. Využije ich telefónne čísla a e-mailové adresy.

Nový reklamný nástroj Facebooku nasmeruje reklamu podľa kontaktov používateľov. Využije ich telefónne čísla a e-mailové adresy.

BRATISLAVA. Inzerenti v sociálnej sieti Facebook budú môcť nasmerovať reklamu k používateľom, ktorých osloví viac. Využijú pri tom profilové informácie z ich kontaktu.

Vďaka novým filtrom bude možné zacieliť reklamu na zákazníkov konkrétneho mobilného operátora, na tých čo podľa predvoľby telefónu žijú v konkrétnej oblasti, alebo si firmy vyberú tých, čo používajú e-mailovú adresu konkrétnej firmy, alebo poskytovateľa. Doposiaľ tieto možnosti cielenia dostupné neboli.

Článok pokračuje pod video reklamou

Prevádzkovatelia Facebooku vopred tvrdia, že kontaktné informácie používateľov nebudú zneužité. Inzerenti budú môcť určovať pravidlá, jednotlivé kontakty však pre nich zostanú utajené.

Facebook pokrýva reklamný priestor s objemom viac ako 900 miliónov používateľov a väčšina z kvartálnych tržieb vo výške 1,18 miliardy dolárov pochádza z reklamy. Aj napriek vysokým tržbám firma zaznamenáva stratu.

Upozornil na to blog Inside Facebook.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Tech

Inzercia - Tlačové správy

  1. Ako dostať akné pod kontrolu? Odhaľte jeho príčiny!
  2. Ušetrite na vykurovaní s novým Teplom so zárukou od ZSE
  3. Vo VSD prepli na vyššiu rýchlosť, šetria nám čas a peniaze
  4. Alena Bašistová: Nikomu nejdem brať hlasy a ani s nimi kšeftovať
  5. Vianoce a Silvester v teple: Pätnásť tipov, kam sa vybrať
  6. Najužitočnejšia appka
  7. IKEA je postavená na tých správnych hodnotách
  8. Zistili sme, ako sa vyrába najčistejší slnečnicový olej
  9. V O2 to s dátami poriadne prehnali
  10. Zužitkovaním biologického odpadu šetríme prírodu aj náklady
  1. Ako dostať akné pod kontrolu? Odhaľte jeho príčiny!
  2. Ušetrite na vykurovaní s novým Teplom so zárukou od ZSE
  3. Vo VSD prepli na vyššiu rýchlosť, šetria nám čas a peniaze
  4. Alena Bašistová: Nikomu nejdem brať hlasy a ani s nimi kšeftovať
  5. Bratislava dostane o rok nový mestský bulvár
  6. Dexis Slovakia má nového generálneho riaditeľa
  7. Vianoce a Silvester v teple: Pätnásť tipov, kam sa vybrať
  8. Stavebná fakulta hostila medzinárodnú konferenciu CSASC
  9. Cestárske kariérne dni 2018 na SvF
  10. Najužitočnejšia appka
  1. Do boja s plastovým odpadom na Slovensku vstúpil prvý reťazec 17 793
  2. Najužitočnejšia appka 15 897
  3. Účet za liečbu chlapca? Šesť miliónov eur 13 669
  4. Vianoce a Silvester v teple: Pätnásť tipov, kam sa vybrať 10 665
  5. V O2 to s dátami poriadne prehnali 10 213
  6. Zistili sme, ako sa vyrába najčistejší slnečnicový olej 8 923
  7. Nasledujúci týždeň budeme cestovať za polovicu 7 165
  8. IKEA je postavená na tých správnych hodnotách 5 871
  9. Čerstvosť je o správnom skladovaní. Reportáž zo skladu Kauflandu 4 837
  10. Zmenky a dlhopisy s fixným výnosom 5 – 6,6 % p.a. 2 442