Facebook začal cieliť reklamu aj podľa telefónneho čísla

Nový reklamný nástroj Facebooku nasmeruje reklamu podľa kontaktov používateľov. Využije ich telefónne čísla a e-mailové adresy.

Nový reklamný nástroj Facebooku nasmeruje reklamu podľa kontaktov používateľov. Využije ich telefónne čísla a e-mailové adresy.

BRATISLAVA. Inzerenti v sociálnej sieti Facebook budú môcť nasmerovať reklamu k používateľom, ktorých osloví viac. Využijú pri tom profilové informácie z ich kontaktu.

Vďaka novým filtrom bude možné zacieliť reklamu na zákazníkov konkrétneho mobilného operátora, na tých čo podľa predvoľby telefónu žijú v konkrétnej oblasti, alebo si firmy vyberú tých, čo používajú e-mailovú adresu konkrétnej firmy, alebo poskytovateľa. Doposiaľ tieto možnosti cielenia dostupné neboli.

Prevádzkovatelia Facebooku vopred tvrdia, že kontaktné informácie používateľov nebudú zneužité. Inzerenti budú môcť určovať pravidlá, jednotlivé kontakty však pre nich zostanú utajené.

Facebook pokrýva reklamný priestor s objemom viac ako 900 miliónov používateľov a väčšina z kvartálnych tržieb vo výške 1,18 miliardy dolárov pochádza z reklamy. Aj napriek vysokým tržbám firma zaznamenáva stratu.

Upozornil na to blog Inside Facebook.

Najčítanejšie na SME Tech


Hlavné správy zo Sme.sk

SVET

Babiš: Nie som darebák, pozrite sa na Berlusconiho či Chiraca

Čapí hnízdo je pomsta, hovorí o kauze možný budúci český premiér Andrej Babiš.

SVET

Trump urazil matku padlého vojaka. Navyše vraj klame

Vedel, do čoho ide, povedal o zabitom vojakovi prezident.

KULTÚRA

Müllerovo turné s Adelou vyvolalo veľký potlesk. Dostal ho saxofón

Koncert naznačil, že dokument neklamal.

Neprehliadnite tiež

Eset sa spojil s Google Chrome. Ochráni pred možnými hrozbami

Chrome Cleanup na pozadí identifikuje hrozby a postará sa o ich odstránenie.

Facebook sa radikálne mení, začal ukrývať správy a príspevky stránok

Nová funkcia rozdelí obsah do dvoch kanálov, na novinky a na akéhosi prieskumníka

17 očí, 6 mikrofónov - Samsung má kameru pre 4K virtuálnu realitu

Nová kamera je ako navigačný systém múdrych vozdiel. Vidí a počuje všetko okolo seba.

OBJEKTÍV

Špeciálne vydanie 451 stupňov Fahrenheita treba najprv zohriať plameňom

Knihu vydá francúzsky vydavateľ na budúci rok.

Inzercia - Tlačové správy


  1. Ako na refinancovanie hypotéky
  2. Ukážeme vám, prečo je dobré sporiť si na dôchodok
  3. Na čo myslieť v rekonštrukcii bytu
  4. Nečakaným favoritom na predsedu PSK je prešovský advokát Garaj
  5. M-MARKET s novým konceptom KOCKAminiv Prešove
  6. Pivovar Šariš opäť podporí rozvoj domáceho regiónu
  7. Koncert a diskusia s názvom „Otvorene o extrémizme“
  8. Koncert a diskusia s názvom „Otvorene o extrémizme“
  9. Pravda o privátnych značkách. Firmy ich vyrábajú podľa zadania
  10. Splnený sen
  1. Nečakaným favoritom na predsedu PSK je prešovský advokát Garaj
  2. M-MARKET s novým konceptom KOCKAminiv Prešove
  3. Pivovar Šariš opäť podporí rozvoj domáceho regiónu
  4. Športová akadémia Mateja Tótha powered by O2 už na 24 školách
  5. Na čo myslieť v rekonštrukcii bytu
  6. Nová emisia dlhopisov spoločnosti HB Reavis s výnosom 3,25 % p.
  7. Koncert a diskusia s názvom „Otvorene o extrémizme“
  8. Top Ten najviac prehliadaných vozidiel na trhu
  9. Vysoká hra o súdne trovy
  10. 60 rokov európskej integrácie: úspechy a výzvy
  1. Pravda o privátnych značkách. Firmy ich vyrábajú podľa zadania 14 426
  2. Drobné nepozornosti v domácnosti môžu stáť aj tisíce eur 7 477
  3. Ukážeme vám, prečo je dobré sporiť si na dôchodok 4 407
  4. Za 30 rokov sa cena fotovoltických panelov znížila 100-násobne 2 385
  5. Nečakaným favoritom na predsedu PSK je prešovský advokát Garaj 2 119
  6. Splnený sen 1 722
  7. Neobjavené emiráty Fujairah a Ajman 1 319
  8. Títo Slováci sa rozhodli zveľadiť svoje okolie 1 257
  9. Ako na refinancovanie hypotéky 1 031
  10. Majte všetky svoje účty za energie pod kontrolou 896