Počet reálnych užívateľov internetu v SR prvýkrát prekonal 2,7 mil

Počet reálnych užívateľov internetu zo Slovenska, ktorí v apríli navštívili aspoň jeden z webov zapojených do výskumu AIMmonitor, bol prvýkrát vyšší než 2,7 milióna.

(Zdroj: Stock.XCHNG)

BRATISLAVA 29. mája (SITA) -

V porovnaní s predošlým mesiacom ide o nárast o 0,52 %. Ako ďalej vyplýva z výsledkov merania AIMmonitoru, v štvrtom mesiaci strávili návštevníci na meraných weboch celkovo osem hodín a 24 minút, čo je o 11 % menej ako v marci. Na stránkach návštevníci vykonali celkovo 1,46 miliardy klasických a 97,5 milióna mobilných zobrazení stránok.

Zatiaľ čo počet reálnych užívateľov zo Slovenska v apríli medzimesačne vzrástol, ďalšie ukazovatele návštevnosti mierne poklesli. Počet zobrazení stránok, vykonaných na weboch zapojených do AIMmonitoru sa znížil o viac než 10 % na 1,456 mld. a počet mobilných zobrazení stránok takmer o 1,5 % na 97,5 milióna. Znížil sa tiež čas, ktorý užívatelia na týchto webových stránkach strávili, a to o viac než 11 % na osem hodín a 24 minút. "Sezónny pokles týchto ukazovateľov návštevnosti môže byť spôsobený menším počtom dní v mesiaci v porovnaní s marcom," konštatuje sa vo výsledkoch.

V apríli slovenských užívateľov internetu lákali predovšetkým webové stránky so športovou a zábavnou tematikou, ktoré zaznamenali najväčší nárast návštevnosti. Vo štvrtom mesiaci získali weby z kategórie "šport" približne 99 tisíc nových reálnych užívateľov pri medzimesačnom náraste o 11,64 %. Návštevnosť webových stránok z kategórie "voľný čas a zábava" sa zvýšila o 4,94 % a kategórie "magazíny, lifestyle, hobby" o 3,95 %. Oproti tomu poklesol počet reálnych užívateľov na webových stránkach z kategórií "ekonomika, financie, právo" a to o 10,10 %, katalógy o 6,19 % a "TV, rádiá" o 2,98 %.

V štvrtom mesiaci sa mierne zmenilo rozloženie počtu užívateľov v jednotlivých vekových kategóriách on-line populácie na Slovensku. Zvýšil sa počet užívateľov z najpočetnejšej vekovej kategórie od 20 do 29 rokov, ktorá v apríli dosiahla cez 707 tisíc reálnych užívateľov. Užívatelia z tejto kategórie vykonali tiež najviac zobrazení stránok. Mierny nárast bol tiež zaznamenaný v kategórii užívateľov vo veku od 70 do 79 rokov, ktorá mala v apríli 14,5 tisíc užívateľov.

AIMmonitor je meraním návštevnosti členov Asociácie internetových médií a reklamných internetových médií, ktoré sa do projektu zapojili. Tento projekt bol oficiálne spustený v januári 2007. Zadávateľom tohto projektu je AIM a realizátorom projektu je spoločnosť Mediaresearch, a. s. v spolupráci so spoločnosťou Gemius S.A. AIMmonitor poskytuje dáta ohľadne návštevnosti a sociodemografické dáta.


Najčítanejšie na SME Tech


Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Najdrahšiu kampaň mal Kusý, čísla za plagáty však nesedia

Most-Híd minul podľa oficiálnej správy na kampaň v župných voľbách najviac, no do nákladov zarátal aj sumy na vlastnú propagáciu.

KOMENTÁRE

Stačilo by, keby sa nekradlo. Základy politického hochštaplerstva

Politici neprestanú nepoctivo zavádzať.

KOMENTÁRE

Chceme viac detí v odborných školách? Tak sa o tom bavme

Menej žiakov na osemročných gymnáziách, ale prečo?

Neprehliadnite tiež

Po prvý raz zmapovali zmysly rastlín. Už vieme ako cítia

Namiesto zmyslových orgánov využívajú proteíny. Bez niektorých sa všetko zrúti.

Fyzikálna záhada. Neutrónové hviezdy svietia aj po zrážke

Dosvit po zrážke neutrónových hviezd je čoraz jasnejší, vyvracia očakávania.

V NASA prestali pracovať. Musk musel odložiť test rakety

Američanom sa nepodarilo schváliť štátny rozpočet. Kennedyho vesmírne stredisko prestáva pracovať.

Obchod bez radov a pokladní. Otvorili prvý Amazon Go

Obchod využíva rovnaké technológie ako autonómne autá.

Inzercia - Tlačové správy


  1. Objavte majestátne Tatry kúsok po kúsku
  2. Najvýhodnejšie online predplatné SME.sk na 1 rok len za 29€
  3. Nový supermarket Fresh otvorili na Aničke
  4. Aké sú gastrotrendy pre rok 2018?
  5. Chcete bývať na dobrom mieste? Zakotvite v Adlerovej!
  6. Egejská riviéra: Ktoré letovisko je pre vás najlepšie?
  7. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli?
  8. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných
  9. Leto 2018 v Grécku s odletom z Bratislavy
  10. Dlhopisy 7,25 % p.a. majú najvýhodnejšiu nákupnú cenu v roku
  1. Najvýhodnejšie online predplatné SME.sk na 1 rok len za 29€
  2. Nový supermarket Fresh otvorili na Aničke
  3. Attracting talent – Why Millennials are choosing to join Johnson
  4. Aké sú gastrotrendy pre rok 2018?
  5. Chcete bývať na dobrom mieste? Zakotvite v Adlerovej!
  6. Objavte majestátne Tatry kúsok po kúsku
  7. Alarica – new business project in the market of shoes
  8. Ako jazdiť na snehu alebo ľade?
  9. Egejská riviéra: Ktoré letovisko je pre vás najlepšie?
  10. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli?
  1. Egejská riviéra: Ktoré letovisko je pre vás najlepšie? 10 371
  2. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli? 7 101
  3. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných 3 058
  4. Objavte majestátne Tatry kúsok po kúsku 2 389
  5. Leto 2018 v Grécku s odletom z Bratislavy 2 004
  6. Kam do tepla v januári? 1 708
  7. Chcete bývať na dobrom mieste? Zakotvite v Adlerovej! 1 451
  8. Dlhopisy 7,25 % p.a. majú najvýhodnejšiu nákupnú cenu v roku 1 363
  9. Aké sú gastrotrendy pre rok 2018? 1 133
  10. First moment Turecko: využite zľavy na špičkové hotely 928