General Motors z Facebooku úplne neodchádza. Svoje aktivity obmedzí len na prevádzkovanie firemnej stránky, pri ktorej sú náklady spojené len s jej prevádzkovaním.
Minulý rok stála firmu inzercia na Facebooku 10 miliónov dolárov, čo je len časť z celkového marketingového rozpočtu 1,8 miliardy dolárov.
Celkové náklady na Facebook sa mali vyšplhať až na 30 miliónov dolárov, z čoho ale išli dve tretiny na správu firemnej Facebook stránky a jej obsah, tvorený viacerými agentúrami.
Objem inzercie na Facebooku sa minulý rok priblížil k hranici štyroch miliárd, takže strata desiatich miliónov nie je kritická.
General Motors ale patrí medzi najväčších zadávateľov reklamy v Spojených štátoch a jeho krok otvoril diskusiu o efektívnosti reklamy na najväčšej sociálnej sieti.
Viacerí analytici sa zhodujú, že návratnosť investícií vložených do reklamy na Facebooku je otázna a túto sociálnu sieť nepovažujú za najvhodnejšie miesto pre inzerciu.