Množstvo spoločností ponúka zľavy pri „čeknutí“ sa cez službu Foursqare už teraz. Fungujú však nezávisle a majiteľom neponúkajú detailnú analýzu úspešnosti zľavy a jej návratnosti.
Podľa generálneho riaditeľa spoločnosti Foursqaure, Dennisa Crowleyho, má byť nová služba zaujímavá hlavne kvôli detailným štatistikám o návštevníkoch a možnosti plateného zvýraznenia ponuky.
Podniky dostanú podrobný prehľad o najdôležitejších skupinách svojich zákazníkov, počet nových, stratených a verných. To im do budúcna umožní efektívnejšie plánovanie marketingových kampaní.
Geolokalizačnú službu Foursquare spustili pred tromi rokmi a aktuálne má vyše 20 miliónov používateľov a dve miliardy záznamov.
Spoločnosť minulý rok získala investície vo výške 600 miliónov dolárov, niektorí investori sú však skeptickí vo vyhliadkach návratnosti a ozývajú sa hlasy, že samotná aplikácia môže pôsobiť otravne.