Na internete sa predáva najmä oblečenie a knihy

V prvom kvartáli tohto roku nakupovali Slováci na internete najmä oblečenie, knihy a bielu techniku.

BRATISLAVA 3. mája (SITA) -

Skúsenosti s nákupom odevov, doplnkov a obuvi má pritom až 36 percent ľudí nakupujúcich online. Knihy kupuje 33 percent z nich a bielu techniku 29 percent ľudí využívajúcich služby e-shopov. Vyplýva to z prieskumu nezávislého portálu heureka.sk, ktorý porovnáva už takmer štyritisíc e-shopov, ich tovary a ceny. Prieskumu sa zúčastnilo dvetisíc ľudí.

V prvej desiatke sa umiestnili aj televízory a video (24 percent), kozmetika (23 percent), mobilné telefóny a vreckové počítače (21 percent), segment auto-moto (19 percent), detský tovar a hračky (18 percent), športové vybavenie (17 percent) či dovolenka a ubytovanie (16 percent). "Hlavným dôvodom online nakupovania sú pre 51 percent respondentov nižšie ceny oproti kamenným obchodom. Zhruba 27 percent opýtaných preferuje úsporu času a pohodlie a asi 10 percent oceňuje širší sortiment,“ uviedol projektový manažér heureka.sk Kamil Demuth.

Článok pokračuje pod video reklamou

Informácie agentúre SITA poskytla Diana Mareková Theizlová z agentúry Fusion.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Tech

Téma: Obchod a nakupovanie


Článok je zaradený aj do ďalších tém Prieskumy volebných preferencií, Internet

Hlavné správy zo Sme.sk

Dnes píše Matúš Ritomský

Dnes už vieme, že kto nemá zbrojný pas, nie je skutočný Slovan

Maska pacifizmu padla.

Píše Mikuláš Dzurinda

Únia sa musí zmeniť na federáciu (píše Mikuláš Dzurinda)

Aby Únia vzbudzovala nádej aj rešpekt.

Neprehliadnite tiež

Záhadný sarkofág otvoria. Koho v ňom nenájdu?

Je niekoľko indícii o pôvode sarkofágu.

Podcast Klik

Klik: Ako budeme platiť za hry (herný špeciál)

Prežijú klasické hry za desiatky eur v ére free to play titulov?

PODCAST ZOOM

Zoom: Fyzik chce vytvoriť stroj času, má dobrý nápad

Hranice vedy sa stretávajú so sci-fi.

Inzercia - Tlačové správy

  1. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí
  2. OMV robí dovolenku pre vodičov oddychom
  3. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  4. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo?
  5. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne
  6. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť
  7. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice?
  8. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie
  9. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení
  10. Pivovar Šariš rozdá tisíce eur, o časti peňazí rozhodnú ľudia
  1. Najpredávanejšou jazdenkou v tuzemsku bola Škoda Octavia
  2. GOPASS-dovolenka, ktorá sa oplatí
  3. OMV robí dovolenku pre vodičov oddychom
  4. OMV robí dovolenku pre vodičov oddychom
  5. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  6. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo?
  7. Dubravské Čerešne majú sladké prekvapenie pre najrýchlejších!
  8. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne
  9. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť
  10. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí
  1. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne 27 411
  2. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí 19 905
  3. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo? 18 771
  4. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie 13 403
  5. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice? 9 376
  6. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení 3 921
  7. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť 3 476
  8. Pivovar Šariš rozdá tisíce eur, o časti peňazí rozhodnú ľudia 3 165
  9. Ulovte si last minute dovolenku so zľavou do 70% 2 704
  10. Dubravské Čerešne majú sladké prekvapenie pre najrýchlejších! 2 008