BRATISLAVA 24. apríla (SITA) -
Ďalšie približne tri percentá si cez mobil pozerajú ponuku internetových obchodov, pričom časť z nich nákup produktu dokončí cez stolový počítač. Vyplýva to z prieskumu nezávislého portálu heureka.sk, ktorý monitoruje približne 3 700 slovenských internetových obchodov, ich tovary a ceny.
„Počet ľudí, ktorí dokončia nákup priamo cez mobilný telefón bude v budúcnosti rásť, čo pôjde ruka v ruke s tým, ako budú internetové obchody vylepšovať mobilné verzie svojich stránok. V tomto smere majú slovenské e-shopy ešte veľké rezervy,“ uviedol projektový manažér heureka.sk Kamil Demuth.
Vlastníci smartfónov majú vďaka rôznym aplikáciám možnosť priamo v kamennej predajni porovnať cenu tovaru s cenou v e-shope a získať o produkte viac informácií, vrátane recenzií iných užívateľov.
Agentúru SITA informovala Diana Mareková Theizlová zo spoločnosti Fusion.