V najbližších rokoch sa sústredí na novú technológiu - OLED.
LCD technológia zachádza za horizont. Po tom, čo krajiny tretieho sveta vymenili svoje obyčajné televízory s oblou CRT obrazovkou za ploché LCD televízory, biznis začína byť nezaujímavý.
Trh je plochými televízormi nasýtený a lacná čínska produkcia dosiahla dostatočnú kvalitu na to, aby ovládla svetové trhy. Sony, Panasonic a Sharp očakávajú v tomto roku stratu vo výške 17 miliárd dolárov, televízny trh sa scvrkáva.
Samsung vníma súčasnú situáciu na trhu s plochými televízormi ako ohrozujúcu a preto sa rozhodol že sa začne intenzívne zaoberať novšou technológiou zobrazovania - OLED. Tá by mohla opäť oživiť trh s plochými televízormi a motivovať spotrebiteľov ku kúpe nových prijímačov.
Televízory s novou technológiou zobrazovania by mohli vzbudiť záujem svojou nízkou spotrebou a podstatne vyšším kontrastom zobrazenia.
Jediným lákadlom pre kúpu nového LCD televízora je dnes veľká uhlopriečka, či možnosť pripojenia na internet. To dokáže ponúknuť z čínskych komponentov každá montážna linka.
Informovala o tom agentúra Reuters.