Vývojári si uvedomujú, že cez televízne rozhranie sa divák sediaci pri obrazovke prepracuje iba k zlomku zaujímavých videí. Kým pri počítači ho k bohatému archívu YouTube nasmeruje Google účet, priatelia, weby a rôzne zdroje každodenného sledovania, pri televíznej obrazovke je situácia iná. Obmedzená.
Mnohé by sa mohlo zmeniť v nasledujúcich mesiacoch, kedy chce Google zapracovať na tom, aby sa bohatý archív multimédií otvoril na televíznych obrazovkách vo väčšom rozsahu. Znamenať to bude nielen zmeny v platforme Google TV, ktorú firma presadila do nových televízorov rôznych výrobcov, ale aj tam, kde doterajšia Smart TV výbava využíva starú YouTube aplikáciu s veľmi obmedzenými možnosťami.
Počítať možno s prepojením YouTube obsahu s vysielaním televíznych kanálov, jednoduché prihlasovanie odberu videí či ponuky toho, čo vás môže zaujať.
Informovala o tom agentúra Reuters.