Najnavštevovanejším webom bol v októbri Azet

Portál sme.sk si medzimesačne polepšil o približne 85-tisíc návštevníkov a prekročil hranicu 1,6 milióna reálnych užívateľov.

BRATISLAVA. Najnavštevovanejším slovenským internetovým portálom bol v októbri portál Azet.sk. Pozrelo si ho 1 782 356 reálnych užívateľov (RU), ktorí strávili na ňom v priemere viac ako 17 minút.

Tradične najlepšie výsledky dosiahla jeho sekcia Pokec.sk, ktorú za mesiac navštívilo viac ako 1,15 milióna ľudí.

Vyplýva to z informácií, ktoré uverejňuje na svojej stránke Asociácia internetových médií (AIM Monitor).

V rebríčku ďalej nasleduje Zoznam.sk. Za lídrom slovenského internetového trhu zaostal iba o necelých 30-tisíc návštevníkov.

Článok pokračuje pod video reklamou

Trojicu, tak ako aj v septembri, uzatváral spravodajský portál sme.sk. Ten si medzimesačne polepšil o približne 85-tisíc návštevníkov a prekročil tak hranicu 1,6 milióna reálnych užívateľov.

Nad miliónovú hranicu sa okrem prvej trojice dostali už len tri weby. Rástli Atlas.sk (1,35 milióna RU), Aktuality.sk (1,25 milióna RU) i Topky.sk (1,2 milióna RU).

Len symbolicky si pohoršil Cas.sk, ktorý v októbri navštívilo o necelých 5000 reálnych užívateľov menej, pričom si však zachoval v návštevnosti siedmu priečku (965 891 RU).

V decembri by sa mal web denníka Nový Čas začleniť pod Azet.sk.

Výraznejšie si v októbri polepšil portál denníka Pravda. Stránku navštívilo viac ako 933.691 reálnych užívateľov, čo znamenalo ich medzimesačný nárast o viac než 65-tisíc .

Rástol aj Centrum.sk, ktorý evidoval 823 612 reálnych užívateľov. Desiatku tak ako aj pred mesiacom uzatvárala Markiza.sk (695 778 RU), ktorá v októbri stratila viac ako 60-tisíc reálnych užívateľov.

Podobne klesal aj spravodajský portál súkromnej televízie tvnoviny.sk. V októbri ho preskočil web Heureka.sk, ktorý skončil tesne pod hranicou 600-tisíc reálnych užívateľov.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Tech

Inzercia - Tlačové správy

  1. Príloha pre všetkých školákov: Opäť v škole
  2. Prečo kupovať first moment na exotické destinácie už teraz?
  3. Pivovarníci rozdeľujú peniaze
  4. Najkrajšie americké národné parky
  5. Letná ponuka: Predplatné SME.sk len za 9,90 €
  6. Keď Slováci krotia morský vietor
  7. Už aj čerpacia stanica OMV Spišská Nová Ves je v novom šate
  8. 10 tipov z histórie: ako zbohatnúť podľa úspešných velikánov
  9. Robila som domáci džem z ovocia z Kauflandu. Ako to dopadlo?
  10. Zákazníkov sme odmenili darčekmi v hodnote 250 000 €
  1. Príloha pre všetkých školákov: Opäť v škole
  2. Prečo kupovať first moment na exotické destinácie už teraz?
  3. Pivovarníci rozdeľujú peniaze
  4. Najkrajšie americké národné parky
  5. Podceňovať skúšobné jazdy sa pri výbere vozidla neoplatí
  6. Slováci nakupujú viac slovenskej zeleniny a ovocia ako vlani
  7. Plánovaním financií vás ani prísnejšie podmienky nezaskočia
  8. Letná ponuka: Predplatné SME.sk len za 9,90 €
  9. HB Reavis rozširuje svoje portfólio v Londýne už o piaty projekt
  10. Keď Slováci krotia morský vietor
  1. Najkrajšie americké národné parky 15 749
  2. Prečo kupovať first moment na exotické destinácie už teraz? 11 006
  3. 10 tipov z histórie: ako zbohatnúť podľa úspešných velikánov 10 601
  4. Porovnanie najobľúbenejších last minute destinácií 6 424
  5. Letná ponuka: Predplatné SME.sk len za 9,90 € 3 640
  6. Najvýhodnejšia dovolenka v Tatrách a Liptove 2 652
  7. Vizuálny smog je problém 2 456
  8. Už aj čerpacia stanica OMV Spišská Nová Ves je v novom šate 2 310
  9. Keď Slováci krotia morský vietor 2 187
  10. Zákazníkov sme odmenili darčekmi v hodnote 250 000 € 1 095