BRATISLAVA. Najnavštevovanejším slovenským internetovým portálom bol v októbri portál Azet.sk. Pozrelo si ho 1 782 356 reálnych užívateľov (RU), ktorí strávili na ňom v priemere viac ako 17 minút.
Tradične najlepšie výsledky dosiahla jeho sekcia Pokec.sk, ktorú za mesiac navštívilo viac ako 1,15 milióna ľudí.
Vyplýva to z informácií, ktoré uverejňuje na svojej stránke Asociácia internetových médií (AIM Monitor).
V rebríčku ďalej nasleduje Zoznam.sk. Za lídrom slovenského internetového trhu zaostal iba o necelých 30-tisíc návštevníkov.
Trojicu, tak ako aj v septembri, uzatváral spravodajský portál sme.sk. Ten si medzimesačne polepšil o približne 85-tisíc návštevníkov a prekročil tak hranicu 1,6 milióna reálnych užívateľov.
Nad miliónovú hranicu sa okrem prvej trojice dostali už len tri weby. Rástli Atlas.sk (1,35 milióna RU), Aktuality.sk (1,25 milióna RU) i Topky.sk (1,2 milióna RU).
Len symbolicky si pohoršil Cas.sk, ktorý v októbri navštívilo o necelých 5000 reálnych užívateľov menej, pričom si však zachoval v návštevnosti siedmu priečku (965 891 RU).
V decembri by sa mal web denníka Nový Čas začleniť pod Azet.sk.
Výraznejšie si v októbri polepšil portál denníka Pravda. Stránku navštívilo viac ako 933.691 reálnych užívateľov, čo znamenalo ich medzimesačný nárast o viac než 65-tisíc .
Rástol aj Centrum.sk, ktorý evidoval 823 612 reálnych užívateľov. Desiatku tak ako aj pred mesiacom uzatvárala Markiza.sk (695 778 RU), ktorá v októbri stratila viac ako 60-tisíc reálnych užívateľov.
Podobne klesal aj spravodajský portál súkromnej televízie tvnoviny.sk. V októbri ho preskočil web Heureka.sk, ktorý skončil tesne pod hranicou 600-tisíc reálnych užívateľov.