Cez internet ľudia najviac nakupujú knihy, oblečenie či vstupenky

Pri nakupovaní cez internet si Slováci najčastejšie vyberajú knihy či oblečenie, alebo rôzne vstupenky na podujatia. Vyplýva to z informácií, ktoré TASR poskytla Slovenská asociácia pre elektronický obchod (SAEC).

Bratislava 26. novembra (TASR)

Knižky nakupuje 44 % ľudí, za nimi nasleduje skupina 37 % spotrebiteľov, ktorí si na internete vyberajú oblečenie a obuv. Potom sa záujem ľudí zameriava na nákup vstupeniek na rôzne podujatia, ktoré si vyberá 28 % ľudí. Zhodne po 25 % ľudí nakupuje najradšej kozmetiku a drogériu či počítače a notebooky alebo mobily. V poradí ďalej nasleduje nákup spotrebnej "čiernej" elektroniky, ktorý dosahuje 19 %.

Naopak, len 1 či 2 % ľudí nakupujú cez internet výrobky ako napríklad alkoholické nápoje či predmety zberateľskej povahy a umenie, alebo siahajú po nákupe či prenájme nehnuteľnosti.

Najčítanejšie na SME Tech


Téma: Obchod a nakupovanie


Článok je zaradený aj do ďalších tém Internet

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Cítila každý vpich ihly. Lekárov so slzami v očiach prosila, aby už prestali

Denník SME oslovil všetky univerzitné a fakultné nemocnice. Ani jedna nedostala podnet na násilie či neetické správanie personálu počas pôrodu.

KOMENTÁRE

Orbán môže mať čoskoro v regióne nového spojenca. Andreja Babiša

Babiš má blízko k jeho politickej kultúre.

Neprehliadnite tiež

Kľúčom k mladistvému vzhľadu môže byť obočie

Vedci k vráskam pridali aj znížený kontrast tváre.

Na Mesiaci našli najlepšie miesto pre prežitie ľudí

Astronauti zatiaľ nevydržali na Mesiaci dlhšie ako tri dni.

Umelej inteligencii trvalo len dni, kým sa naučila o hre Go tisícročné znalosti ľudí

AlphaGo Zero prišla so stratégiami, na ktoré ľudia nepomysleli.

Eset sa spojil s Google Chrome. Ochráni pred možnými hrozbami

Chrome Cleanup na pozadí identifikuje hrozby a postará sa o ich odstránenie.

Inzercia - Tlačové správy


  1. Ako na refinancovanie hypotéky
  2. Ukážeme vám, prečo je dobré sporiť si na dôchodok
  3. Podnikajte vo vlastnom blízko historického centra
  4. Nečakaným favoritom na predsedu PSK je prešovský advokát Garaj
  5. M-MARKET s novým konceptom KOCKAminiv Prešove
  6. Pivovar Šariš opäť podporí rozvoj domáceho regiónu
  7. Koncert a diskusia s názvom „Otvorene o extrémizme“
  8. Koncert a diskusia s názvom „Otvorene o extrémizme“
  9. Pravda o privátnych značkách. Firmy ich vyrábajú podľa zadania
  10. Splnený sen
  1. Podnikajte vo vlastnom blízko historického centra
  2. Nečakaným favoritom na predsedu PSK je prešovský advokát Garaj
  3. M-MARKET s novým konceptom KOCKAminiv Prešove
  4. Pivovar Šariš opäť podporí rozvoj domáceho regiónu
  5. Športová akadémia Mateja Tótha powered by O2 už na 24 školách
  6. Na čo myslieť v rekonštrukcii bytu
  7. Nová emisia dlhopisov spoločnosti HB Reavis s výnosom 3,25 % p.
  8. Koncert a diskusia s názvom „Otvorene o extrémizme“
  9. Top Ten najviac prehliadaných vozidiel na trhu
  10. Vysoká hra o súdne trovy
  1. Pravda o privátnych značkách. Firmy ich vyrábajú podľa zadania 12 193
  2. Nečakaným favoritom na predsedu PSK je prešovský advokát Garaj 4 010
  3. Ukážeme vám, prečo je dobré sporiť si na dôchodok 3 686
  4. Drobné nepozornosti v domácnosti môžu stáť aj tisíce eur 3 442
  5. M-MARKET s novým konceptom KOCKAminiv Prešove 1 547
  6. Splnený sen 1 325
  7. Za 30 rokov sa cena fotovoltických panelov znížila 100-násobne 1 279
  8. Ako na refinancovanie hypotéky 1 162
  9. Na čo myslieť v rekonštrukcii bytu 944
  10. Neobjavené emiráty Fujairah a Ajman 858