Call of Duty: Modern Warfare 3 trhá rekordy predajnosti

Séria Call of Duty svojim posledným dielom Modern Warfare 3 znovu dokázala, že ide najpredávanejšiu značku na zábavnom trhu. Strieľačka z vlastného pohľadu, ktorá v príbehovej kampani vsádza na filmové naskriptovanie jednotlivých situácií, hráča očaruje výbuchmi, si získava priaznivcov v multiplayeri, kde v arénach bojujú denné tisícky hráčov, znovu excelovala.

Ani silná konkurencia v podobe Battlefieldu 3 nezabránila minulý týždeň k pokoreniu rekordu v predajnosti. Hru si hneď v prvý deň po vydaní zakúpilo (len) na americkom a anglickom trhu 6,5 milióna hráčov. Vydavateľská spoločnosť Activision zaznamenala rekordný obrat z tohto predaja: 400 miliónov amerických dolárov. A to všetko v prvý deň predaja, pričom do úvahy neboli brané celosvetové predaje, ďalšie zisky hra dosiahne z rôznych DLC a podobne.

Článok pokračuje pod video reklamou

Séria Call of Duty je momentálne jednou z najznámejších a najvýnosnejších. Predošlý diel Black Ops mal v prvý deň predaja obrat 360 miliónov dolárov, Modern Warfare 2 niečo cez 300 miliónov dolárov. Podobne úspešné bývajú výhradne značky ako Lord of the Rings alebo Star Wars. Call of Duty už dávno prerástlo hranice herného sveta a holdujú mu i občasní hráči. Triezvy pohľad na hrateľnosť a zábavu Call of Duty: Modern Warfare 3 vám ponúkneme v čo najkratšom čase.

Zdroj: Gamespot

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Tech

Inzercia - Tlačové správy

  1. Koľko minút pracujeme na jednu kávu či novú kuchyňu?
  2. Rozprávkové tankovanie
  3. Umenie investovať: Nemusíte byť znalec, aby ste zhodnotili krásu
  4. Netrestajme tých, čo mestu šetria čas a peniaze
  5. OLED televízory sú ohrozené vypálením obrazu
  6. Zaúča výčapníkov vo svete: Odfláknuté pivo zákazník vycíti
  7. Z lesa si našla cestu do útulku, na nový domov ale stále čaká
  8. Dana Kleinert sa vzdáva v prospech zmeny v Starom Meste
  9. Union ponúka množstvo výhod pre deti aj matky
  10. Reportáž: Ako sa vyrába slovenské akostné víno
  1. Netrestajme tých, čo mestu šetria čas a peniaze
  2. OLED televízory sú ohrozené vypálením obrazu
  3. Z lesa si našla cestu do útulku, na nový domov ale stále čaká
  4. Zaúča výčapníkov vo svete: Odfláknuté pivo zákazník vycíti
  5. Rozprávkové tankovanie
  6. AAA Auto zorganizovalo autogramiádu
  7. Union ponúka množstvo výhod pre deti aj matky
  8. Umenie investovať: Nemusíte byť znalec, aby ste zhodnotili krásu
  9. Dana Kleinert sa vzdáva v prospech zmeny v Starom Meste
  10. Reportáž: Ako sa vyrába slovenské akostné víno
  1. Odborníčka na výživu: Večera maximálne 4 hodiny pred spánkom 13 467
  2. Stíhame napredovať s technológiami? Môže už byť neskoro 12 931
  3. Kvíz o zatepľovaní zvládne iba odborník. Trúfate si? 12 447
  4. Poznáte zaujímavosti Malty? Tieto lákajú turistov najviac 11 393
  5. OLED televízory sú ohrozené vypálením obrazu 9 924
  6. Koho výrobky naozaj kupujete v McDonald's? 9 500
  7. Bezpečné bývanie pre rodiny s deťmi? Na toto nezabudnite 8 563
  8. Reportáž: Ako sa vyrába slovenské akostné víno 7 108
  9. Vodič dostal jasný odkaz: Na cyklotrase sa neparkuje 6 914
  10. Koľko minút pracujeme na jednu kávu či novú kuchyňu? 5 076