Call of Duty: Modern Warfare 3 trhá rekordy predajnosti

Séria Call of Duty svojim posledným dielom Modern Warfare 3 znovu dokázala, že ide najpredávanejšiu značku na zábavnom trhu. Strieľačka z vlastného pohľadu, ktorá v príbehovej kampani vsádza na filmové naskriptovanie jednotlivých situácií, hráča očaruje výbuchmi, si získava priaznivcov v multiplayeri, kde v arénach bojujú denné tisícky hráčov, znovu excelovala.

Ani silná konkurencia v podobe Battlefieldu 3 nezabránila minulý týždeň k pokoreniu rekordu v predajnosti. Hru si hneď v prvý deň po vydaní zakúpilo (len) na americkom a anglickom trhu 6,5 milióna hráčov. Vydavateľská spoločnosť Activision zaznamenala rekordný obrat z tohto predaja: 400 miliónov amerických dolárov. A to všetko v prvý deň predaja, pričom do úvahy neboli brané celosvetové predaje, ďalšie zisky hra dosiahne z rôznych DLC a podobne.

Článok pokračuje pod video reklamou

Séria Call of Duty je momentálne jednou z najznámejších a najvýnosnejších. Predošlý diel Black Ops mal v prvý deň predaja obrat 360 miliónov dolárov, Modern Warfare 2 niečo cez 300 miliónov dolárov. Podobne úspešné bývajú výhradne značky ako Lord of the Rings alebo Star Wars. Call of Duty už dávno prerástlo hranice herného sveta a holdujú mu i občasní hráči. Triezvy pohľad na hrateľnosť a zábavu Call of Duty: Modern Warfare 3 vám ponúkneme v čo najkratšom čase.

Zdroj: Gamespot

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Tech

Hlavné správy zo Sme.sk

KOMENTÁR PETRA SCHUTZA

Béla Neluhár

V SNS súdia partnera podľa seba

Neprehliadnite tiež

Podcast Klik

Klik: Šéfka Slovensko.sk vysvetľuje, ako funguje web štátu

Prevádzková riaditeľka Slovensko.sk Michaela Haťapková a Ján Suchal zo slovensko.digital diskutujú o elektronických službách štátu.

ARKTICKÝ ZÁPISNÍK

Arktický zápisník: Hroby nekopú a nenarodí sa tu žiadne dieťa

Člen expedície opisuje prvé zážitky.

PODCAST ZOOM

Zoom: Planéta horí, smerujeme ku katastrofe

Ako nezvládame boj s klimatickou zmenou.

PODCAST TECH_FM

Zistili, prečo vojny vedú iba muži

Vedci sa pozreli na blízku aj ďalekú minulosť.

Inzercia - Tlačové správy

  1. Najkrajšie americké národné parky
  2. Letná ponuka: Predplatné SME.sk len za 9,90 €
  3. Keď Slováci krotia morský vietor
  4. Už aj čerpacia stanica OMV Spišská Nová Ves je v novom šate
  5. Robila som domáci džem z ovocia z Kauflandu. Ako to dopadlo?
  6. 10 tipov z histórie: ako zbohatnúť podľa úspešných velikánov
  7. Zákazníkov sme odmenili darčekmi v hodnote 250 000 €
  8. Porovnanie najobľúbenejších last minute destinácií
  9. Vizuálny smog je problém
  10. Reportáž: Na Záhorí vyrábajú svetové omietky
  1. Najkrajšie americké národné parky
  2. Podceňovať skúšobné jazdy sa pri výbere vozidla neoplatí
  3. Slováci nakupujú viac slovenskej zeleniny a ovocia ako vlani
  4. Plánovaním financií vás ani prísnejšie podmienky nezaskočia
  5. Letná ponuka: Predplatné SME.sk len za 9,90 €
  6. HB Reavis rozširuje svoje portfólio v Londýne už o piaty projekt
  7. Keď Slováci krotia morský vietor
  8. Ochrana pred tropickou horúčavou
  9. Pivovar Šariš investoval do kultúry
  10. Už aj čerpacia stanica OMV Spišská Nová Ves je v novom šate
  1. Porovnanie najobľúbenejších last minute destinácií 15 342
  2. 10 tipov z histórie: ako zbohatnúť podľa úspešných velikánov 8 064
  3. Najkrajšie americké národné parky 5 769
  4. Vizuálny smog je problém 3 854
  5. Najvýhodnejšia dovolenka v Tatrách a Liptove 3 001
  6. Letná ponuka: Predplatné SME.sk len za 9,90 € 2 784
  7. Volkswagen Arteon spája limuzínu s rodinou 2 460
  8. Už aj čerpacia stanica OMV Spišská Nová Ves je v novom šate 2 182
  9. Objavte najvzácnejšiu hubu na svete. Rastie na Liptove 2 075
  10. Keď Slováci krotia morský vietor 1 897