SME
Streda, 10. august, 2022 | Meniny má Vavrinec

Call of Duty: Modern Warfare 3 trhá rekordy predajnosti

Séria Call of Duty svojim posledným dielom Modern Warfare 3 znovu dokázala, že ide najpredávanejšiu značku na zábavnom trhu. Strieľačka z vlastného pohľadu, ktorá v príbehovej kampani vsádza na filmové naskriptovanie jednotlivých situácií, hráča očaruje výbuchmi, si získava priaznivcov v multiplayeri, kde v arénach bojujú denné tisícky hráčov, znovu excelovala.

Ani silná konkurencia v podobe Battlefieldu 3 nezabránila minulý týždeň k pokoreniu rekordu v predajnosti. Hru si hneď v prvý deň po vydaní zakúpilo (len) na americkom a anglickom trhu 6,5 milióna hráčov. Vydavateľská spoločnosť Activision zaznamenala rekordný obrat z tohto predaja: 400 miliónov amerických dolárov. A to všetko v prvý deň predaja, pričom do úvahy neboli brané celosvetové predaje, ďalšie zisky hra dosiahne z rôznych DLC a podobne.

SkryťVypnúť reklamu

Séria Call of Duty je momentálne jednou z najznámejších a najvýnosnejších. Predošlý diel Black Ops mal v prvý deň predaja obrat 360 miliónov dolárov, Modern Warfare 2 niečo cez 300 miliónov dolárov. Podobne úspešné bývajú výhradne značky ako Lord of the Rings alebo Star Wars. Call of Duty už dávno prerástlo hranice herného sveta a holdujú mu i občasní hráči. Triezvy pohľad na hrateľnosť a zábavu Call of Duty: Modern Warfare 3 vám ponúkneme v čo najkratšom čase.

Zdroj: Gamespot

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Tech

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Inzercia - Tlačové správy

  1. Kupón na cestu do Thajska, USA a Vietnamu so zľavou 888 eur
  2. Najbohatšie mesto v stredoveku, divoký západ na Slovensku
  3. Kam príde, tam vypredá. Nitran vymýšľal vlastný cider dva roky
  4. Prehľad a automatizácia
  5. Odomknite si články na mobile a počítači. Stačí jedno predplatné
  6. Pláže Dominikánskej republiky kraľujú medzi najlepšími na svete
  7. Kde u nás kúpite domácke potraviny
  8. Na Oravskej priehrade s Kalim aj Spievankovom. Vidíme sa naživo
  1. Shell: So znižovaním emisií to myslíme vážne
  2. Sezóna slovenského ovocia je v plnom prúde
  3. Kupón na cestu do Thajska, USA a Vietnamu so zľavou 888 eur
  4. Najbohatšie mesto v stredoveku, divoký západ na Slovensku
  5. Kam príde, tam vypredá. Nitran vymýšľal vlastný cider dva roky
  6. Prehľad a automatizácia
  7. Dopyt v Bratislave mierne klesol, ceny však stále rástli
  8. Šéf PLANEO: Budúcnosť obchodu je v službách
  1. Kam príde, tam vypredá. Nitran vymýšľal vlastný cider dva roky 11 892
  2. Pláže Dominikánskej republiky kraľujú medzi najlepšími na svete 10 912
  3. 100 ovocných druhov, ktoré u nás dokážeme pestovať 10 669
  4. Kupón na cestu do Thajska, USA a Vietnamu so zľavou 888 eur 7 100
  5. Najbohatšie mesto v stredoveku, divoký západ na Slovensku 6 419
  6. Dráčik nepúta príbehom, ale perlami ducha 4 724
  7. Kde u nás kúpite domácke potraviny 3 714
  8. Miliónová autorka Táňa K. Vasilková: Po úspechu som netúžila 2 959
SkryťZatvoriť reklamu