Martinus.sk zvláda komunikáciu na Facebooku najlepšie

V Bratislave boli ocenené najlepšie marketingové a komunikačné riešenia na Facebooku.

info
FbRulezz 2011
Víťazi súťaže
Kategória Komunikácia na Facebooku:

1. Tisíce fanúšikov. Jedno kníhkupectvo (Martinus.sk)

2. Dovolenkové odpočítavanie (TRIAD Advertising)

3. Budovanie značky Voices (Voices)

Kategória Facebook v komunikácii:

1. Spending report (Zaraguza Digital)

2. Moja krvná skupina (Zaraguza Digital)

3. Deň neprečítaných kníh (Martinus.sk a Zaraguza)

Kategória Efektivita v komunikáci:

1. Aký si šofér (Triad Advertising)

2. Dovolenkové odpočítavanie (Triad Advertising)

3. Generátor výhovoriek (Triad Advertising)

BRATISLAVA. Komunikáciu na sociálnej sieti Facebook zo slovenských firiem najlepšie zvláda internetové kníhkupectvo Martinus.sk. Rozhodla o tom 13-členná porota súťaže FbRulezz 2011.

Porota v prípade Martinusu ocenila najmä originálnu a príjemnú komunikáciu s fanúšikmi a fakt, že Facebook nevyužíva len na zvyšovanie predaja, ale najmä na komunikáciu s ľuďmi.

Spolumajiteľ Martinusu Michal Meško prezradil, že s prácou na sociálnych sieťach vo firme pomáha až 11 zamestnancov. Aj napriek tomu ale len 2 percentá obratu firmy prichádzajú z Facebooku. V Martinuse totiž najviac energie investujú do upevňovania vzťahu so zákazníkmi, podpora predaja na sociálnych sieťach je pre nich druhoradá.

Ďalšie ocenenia

Facebook v komunikácii najlepšie využila Tatra banka s aplikáciou Spending report, ktorú pre ňu pripravila agentúra Zaraguza Digital.

Najefektívnejším marketingovým ťahom na Facebooku sa podľa poroty stala aplikácia Aký si šofér, ktorú pre poisťovňu Genertel pripravila agentúra Triad Advertising. Aplikáciu použilo viac ako 300-tisíc ľudí.

Spoločnosť Digita.sk udelila aj ocenenie pre Slováka s najväčším vplyvom na Facebooku – takzvaný Social hero. Stal sa ním Michal Dragan zo spoločnosti Chilli Business Solutions.

Prvá konferencia o Facebooku

Súťaž FbRulezz 2011 bola súčasťou prvej konferencie o Facebooku na Slovensku InternetRulezz 2011 – All about Facebook, ktorá sa 28. septembra 2011 uskutočnila na pôde bratislavskej Ekonomickej univerzity. Zhruba 250 účastníkov sa na nej dozvedelo všetko dôležité o Facebooku a jeho využití na marketingové účely. Viac informácii o konferencii.

Najčítanejšie na SME Tech


Inzercia - Tlačové správy


  1. 3 pravidlá pre lepší dôchodok
  2. Slovenské deti dostávajú mesačne 22€
  3. Ako sa zbaviť chladnej podlahy
  4. Čerešne - miesto, kde môžete žiť podľa seba
  5. Všetky okresy svojimi pobočkami pokrývajú len tri banky
  6. Vyrábajú v malom, no presadili sa. Sessler a Farmárske lupienky
  7. Ochráňte pred zlodejmi celé vozidlo vďaka VAM Akustik
  8. V tomto roku si už konečne užijem Vianoce bez vrások
  9. Online analýza spotreby elektriny vám pomôže ušetriť
  10. Stavba domu na kľúč – úspora času aj financií
  1. Všetky okresy svojimi pobočkami pokrývajú len tri banky
  2. Ochráňte pred zlodejmi celé vozidlo vďaka VAM Akustik
  3. Čerešne - miesto, kde môžete žiť podľa seba
  4. Nová michalovská nemocnica otvorí brány: toto musíte vidieť!
  5. Vyrábajú v malom, no presadili sa. Sessler a Farmárske lupienky
  6. Mladí vodiči preferujú čoraz silnejšie autá
  7. Ako sa zbaviť chladnej podlahy
  8. V tomto roku si už konečne užijem Vianoce bez vrások
  9. Online analýza spotreby elektriny vám pomôže ušetriť
  10. Stavba domu na kľúč – úspora času aj financií
  1. 3 pravidlá pre lepší dôchodok 7 434
  2. Moskva alebo Petrohrad? 5 369
  3. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich 3 033
  4. Slovenské deti dostávajú mesačne 22€ 2 962
  5. Vyrábajú v malom, no presadili sa. Sessler a Farmárske lupienky 2 666
  6. Stavba domu na kľúč – úspora času aj financií 2 367
  7. VW Tiguan Allspace: prvé sedemmiestne SUV od Volkswagnu 2 292
  8. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte 2 229
  9. Online analýza spotreby elektriny vám pomôže ušetriť 1 456
  10. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni 1 245

Hlavné správy zo Sme.sk

EKONOMIKA

Ak sa bude chcieť pacient objednať, vyšetrenie nech si zaplatí sám

Minister zdravotníctva Tomáš Drucker chce zmeniť spôsob objednávania pacientov.

DOMOV

Dobré ráno: Fico má strach? Zase sa pustil do prezidenta

Prečo Fico zaútočil na Kisku? A čo sa deje v Smere?

KOMENTÁRE

Poplatky za objednanie? Nápad sa tvári životaschopne

Ľudia si za doplnkové ordinačné hodiny priplatia.

DOMOV

Prečo štát stavia drahšie nemocnice ako súkromný investor?

Penta ide niekedy až na úkor štátu.

Neprehliadnite tiež

Aká je kvalita vzduchu vo vašom meste? Skontrolujete si ju online

Kvalitu ovzdušia môžete sledovať po hodinách.

Vyskúšali sme Vernee Mix 2, lacný smartfón s obrovským displejom

Extrémne tenké rámčeky, veľký displej a rýchle reakcie. Čínsky smartfón chce zahanbiť veľké značky.

OBJEKTÍV

Hľadali príšeru. Namiesto nej našli v jazere staroveký hrad

Tritisícročný hrad zrejme patril do kráľovstva Urartu v okolí jazera Van.

Z kávovej usadeniny vyrobia palivo

Oleje z usadenín môžu poslúžiť pre odľahčenie fosílnych palív.