Martinus.sk zvláda komunikáciu na Facebooku najlepšie

V Bratislave boli ocenené najlepšie marketingové a komunikačné riešenia na Facebooku.

info
FbRulezz 2011
Víťazi súťaže
Kategória Komunikácia na Facebooku:

1. Tisíce fanúšikov. Jedno kníhkupectvo (Martinus.sk)

2. Dovolenkové odpočítavanie (TRIAD Advertising)

3. Budovanie značky Voices (Voices)

Kategória Facebook v komunikácii:

1. Spending report (Zaraguza Digital)

2. Moja krvná skupina (Zaraguza Digital)

3. Deň neprečítaných kníh (Martinus.sk a Zaraguza)

Kategória Efektivita v komunikáci:

1. Aký si šofér (Triad Advertising)

2. Dovolenkové odpočítavanie (Triad Advertising)

3. Generátor výhovoriek (Triad Advertising)

BRATISLAVA. Komunikáciu na sociálnej sieti Facebook zo slovenských firiem najlepšie zvláda internetové kníhkupectvo Martinus.sk. Rozhodla o tom 13-členná porota súťaže FbRulezz 2011.

Porota v prípade Martinusu ocenila najmä originálnu a príjemnú komunikáciu s fanúšikmi a fakt, že Facebook nevyužíva len na zvyšovanie predaja, ale najmä na komunikáciu s ľuďmi.

Spolumajiteľ Martinusu Michal Meško prezradil, že s prácou na sociálnych sieťach vo firme pomáha až 11 zamestnancov. Aj napriek tomu ale len 2 percentá obratu firmy prichádzajú z Facebooku. V Martinuse totiž najviac energie investujú do upevňovania vzťahu so zákazníkmi, podpora predaja na sociálnych sieťach je pre nich druhoradá.

Ďalšie ocenenia

Facebook v komunikácii najlepšie využila Tatra banka s aplikáciou Spending report, ktorú pre ňu pripravila agentúra Zaraguza Digital.

Najefektívnejším marketingovým ťahom na Facebooku sa podľa poroty stala aplikácia Aký si šofér, ktorú pre poisťovňu Genertel pripravila agentúra Triad Advertising. Aplikáciu použilo viac ako 300-tisíc ľudí.

Spoločnosť Digita.sk udelila aj ocenenie pre Slováka s najväčším vplyvom na Facebooku – takzvaný Social hero. Stal sa ním Michal Dragan zo spoločnosti Chilli Business Solutions.

Prvá konferencia o Facebooku

Súťaž FbRulezz 2011 bola súčasťou prvej konferencie o Facebooku na Slovensku InternetRulezz 2011 – All about Facebook, ktorá sa 28. septembra 2011 uskutočnila na pôde bratislavskej Ekonomickej univerzity. Zhruba 250 účastníkov sa na nej dozvedelo všetko dôležité o Facebooku a jeho využití na marketingové účely. Viac informácii o konferencii.

Najčítanejšie na SME Tech


Inzercia - Tlačové správy


  1. Kedy sa refinancovanie oplatí?
  2. Rastie nám pokrivená generácia?
  3. Intímna hygiena – celoročná záležitosť
  4. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku
  5. Pivovar Šariš podporí cestovný ruch v Prešovskom kraji
  6. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj?
  7. Novinka v realitnom biznise! Zatiaľ dostupné len v Grand Koliba
  8. FemFest 2017 ponúkne beh na opätkoch i koncert známej speváčky
  9. Plug-in, hybrid alebo elektromobil? Poradíme, ako správne vybrať
  10. Bývajte v budove, po ktorej sa prechádzal Schöne Náci
  1. Detské zúbky sú veda
  2. Štartujú jesenné módne dni v Poluse
  3. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku
  4. Rastie nám pokrivená generácia?
  5. Intímna hygiena – celoročná záležitosť
  6. Pivovar Šariš podporí cestovný ruch v Prešovskom kraji
  7. AAA AUTO za päť rokov predalo 320 tisíc vozidiel
  8. Novinka v realitnom biznise! Zatiaľ dostupné len v Grand Koliba
  9. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj?
  10. FemFest 2017 ponúkne beh na opätkoch i koncert známej speváčky
  1. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj? 20 800
  2. Rastie nám pokrivená generácia? 6 519
  3. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku 5 624
  4. Plug-in, hybrid alebo elektromobil? Poradíme, ako správne vybrať 5 309
  5. Kedy sa refinancovanie oplatí? 2 023
  6. Trenčania to chcú mať všade blízko. Kde kupujú byty? 1 982
  7. Bývajte v budove, po ktorej sa prechádzal Schöne Náci 1 895
  8. Poistenci VšZP už nebudú platiť 17 centov v lekárňach za recepty 1 850
  9. Novinka v realitnom biznise! Zatiaľ dostupné len v Grand Koliba 1 744
  10. Exotické destinácie s priamym letom z Viedne 1 224

Hlavné správy zo Sme.sk

EKONOMIKA

Čo si o autokamerách myslí polícia a môže ísť video na Facebook?

Autokamery snímajú aj poznávacie značky a tváre ľudí, s videami preto treba narábať opatrne.

DOMOV

Smer opúšťajú nitrianski členovia, nepáčia sa im kšefty

Predseda miestneho klubu je nespokojný.

KOMENTÁRE

SPD či FDP, to je otázka

Ak skončí SPD zase ako menšia vládna strana, z tieňa kresťanských demokratov nevylezie nikdy.

Neprehliadnite tiež

TECH_FM

Kontroverzný objav naznačuje, že praľudia sa mohli vyvinúť v Európe

Stopy dávneho tvora mätú vedcov. Odborníci sa sporia, komu patrili.

Strašia vás baktérie na mobile? Vymysleli "umývačku"

Nová nabíjačka dezinfikuje mobily, používa na to ultrafialové žiarenie.

Gates: Ctrl-Alt-Del bola chyba, malo to byť špeciálne tlačidlo

Dnes už túto kombináciu používajú viac v podnikoch ako domácnostiach, kedysi krotila počítače.

DETSKÁ RUBRIKA

Kone nám tisícky rokov uľahčujú život. Svoju silu si neuvedomujú

Splašený kôň môže človeku ublížiť, ak urobí nečakaný skok alebo vyhodí kopytami, nerobí to však schválne. Kone totiž nie sú agresívne.