
Napriek obrovskému boomu okolo stereoskopického 3D zobrazenia, ktoré môžete sledovať bez používania špeciálnych okuliarov, sa ukázalo byť práve honosné 3D zabijakom hrateľnosti. Podľa analýzy Interpreteru si totiž až 28% opýtaných hráčov myslí, že práve 3D zabíja hrateľnosť ako takú a robí hry plytkejšie, neobstáli by v konkurencii starších projektov na predošlú generáciu hier pre Nintendo DS.
Pravý opak si myslí len 22% hráčov a funkciu 3D dokonca úplne vypína 13% hráčov a nehodlá ju používať. Prenosná konzola s dvomi displejmi (spodný je dotykový) však vsádzala primárne na 3D zobrazenie, vypomstila sa jej však počiatočná vyššia predajná cena a hlavne nedostatok kvalitných titulov, ktorých ani dnes nenájdete na trhu dostatok.
Podľa analýzy, ktorej sa zúčastnili takmer 1,600 respondentov si väčšina, 56% opýtaných, myslí, že 3D hranie sa skôr hodí na veľké obrazovky a herné konzoly, hoci aj s použitím špeciálnych okuliarov. Opačný názor má len 7% hráčov v ankete. Pre Nintendo je to však jasná odpoveď na otázku, prečo sa Nintendo 3DS nepredáva až tak dobre (po zlacnení predaje stúpajú) - potrebujeme kvalitnejšie hry. Výber hier je totiž až na remake-y skutočne žalostný.
Zdroj: Gamespot