Electronic Arts chce oživiť niektoré svoje staršie značky

Návraty k starším hrám berieme s nostalgickou rezervou, avšak spomienky na zábavu, ktorú sme pri Doomovi / Wolfensteinovi / The Dig / Quest for Glory / Dungeon Master (nehodiace sa škrtnite) zažili, sa zabudnúť jednoducho nedá.

Návraty k starším hrám berieme s nostalgickou rezervou, avšak spomienky na zábavu, ktorú sme pri Doomovi / Wolfensteinovi / The Dig / Quest for Glory / Dungeon Masterovi (nehodiace sa škrtnite) zažili, sa zabudnúť jednoducho nedá.

Electronic Arts chce oživiť niektoré svoje staršie značky, z ktorých mnohé sú pre dnešných hráčov obrovskou neznámou. Frank Gibeau na tohtoročnom Gamescome prehlásil, že v najbližšej budúcnosti môžeme očakávať návrat Road Rash či Strike série (anglická Wiki).

Zároveň potvrdil, že nemajú záujem prísť na trh s osvedčenou značkou, ale najprv hľadajú dôvod, prečo ju oživiť, čo by mohla ponúknuť súčasnému publiku, respektíve s ktorými novinkami možno súhlasiť a zároveň ostane zachovaná "tvár značky". Niečo podobné sa EA podarilo minulý rok s Medal of Honor. Nejednalo sa o klasický remake, len vývojári využili známe meno, použili momentálne atraktívne prostredie a postarali sa o znovuzrodenie postupne umierajúcej série.

Článok pokračuje pod video reklamou

Práve spomínaná dvojica (Road Rash a séria Strike hier) bude pre EA veľkou výzvou, pretože hrateľnosť bola pred viac než 15 rokmi postavená na úplne iných základoch, než je tomu dnes. V roku 2009 sa objavili správy o tom, že nový Road Rash bol zrušený, avšak budúcnosť značky nebola ohlasovaná ako vyslovene čierna.

Momentálne očakávame ohlásenie novej Syndicate hry, o ktorú by sa podľa neoficiálnych a nepotvrdených informácií mal postarať vývojársky tím Starbreeze. Títo Švédi majú na svojom konte úspešné projekty ako Chronicles of Riddick či The Darkness.

Zdroj: Shacknews

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Tech

Inzercia - Tlačové správy

  1. Letná ponuka: Predplatné SME.sk len za 9,90 €
  2. Keď Slováci krotia morský vietor
  3. Už aj čerpacia stanica OMV Spišská Nová Ves je v novom šate
  4. 10 tipov z histórie: ako zbohatnúť podľa úspešných velikánov
  5. Zákazníkov sme odmenili darčekmi v hodnote 250 000 €
  6. Robila som domáci džem z ovocia z Kauflandu. Ako to dopadlo?
  7. Porovnanie najobľúbenejších last minute destinácií
  8. Vizuálny smog je problém
  9. Reportáž: Na Záhorí vyrábajú svetové omietky
  10. Volkswagen Arteon spája limuzínu s rodinou
  1. Podceňovať skúšobné jazdy sa pri výbere vozidla neoplatí
  2. Slováci nakupujú viac slovenskej zeleniny a ovocia ako vlani
  3. Plánovaním financií vás ani prísnejšie podmienky nezaskočia
  4. Letná ponuka: Predplatné SME.sk len za 9,90 €
  5. HB Reavis rozširuje svoje portfólio v Londýne už o piaty projekt
  6. Keď Slováci krotia morský vietor
  7. Ochrana pred tropickou horúčavou
  8. Pivovar Šariš investoval do kultúry
  9. Už aj čerpacia stanica OMV Spišská Nová Ves je v novom šate
  10. Savills Investment Management kupuje Gdanski Business Center II
  1. Porovnanie najobľúbenejších last minute destinácií 18 252
  2. Vizuálny smog je problém 10 838
  3. 10 tipov z histórie: ako zbohatnúť podľa úspešných velikánov 6 032
  4. Objavte najvzácnejšiu hubu na svete. Rastie na Liptove 3 374
  5. Najvýhodnejšia dovolenka v Tatrách a Liptove 3 101
  6. Volkswagen Arteon spája limuzínu s rodinou 2 926
  7. Spoznajte exotický Zanzibar od severu až po juh 2 326
  8. Letná ponuka: Predplatné SME.sk len za 9,90 € 2 287
  9. Prešovská Spinea tromfla Japoncov a spresnila roboty 1 916
  10. Už aj čerpacia stanica OMV Spišská Nová Ves je v novom šate 1 833