Koľko pokusov povedať vetu vydržíte predtým, ako zdemolujete nahrávacie štúdio? A prečo sa Han Solo nebaví s Chewbaccom? Aj také boli tento týždeň populárne videá na sociálnych sieťach.
Jazykolam
Ako vyrobiť úspešný viral? Majte čosi absurdné, vtipné alebo natoľko dobré, že to budú ľudia šíriť aj sami. Najlepšie sú malé deti, mačky, opití Východoeurópania alebo ktorýkoľvek záchvat hnevu. Akosi neveríme, že čokoľvek z tohto videa je reálnou situáciou. Ale výstup britského herca Simona Greenalla pobavil.
Veľké tajomstvo
Už vieme, prečo tie dobré, staré diely Hviezdnych vojen nikdy nemali poriadne pokračovanie. Za všetko môže Chewbacca. A aj ten blonďavý pseudobondovský fešáčik.
The Bakery Next Door
Google to robí celkom pekne. Až sa chce veriť, že to bude dokonca fungovať. Ale vlastne v internetovom svete je možné aj to, že desaťtisíc ľudí na 1. apríla uveria, že Slovensko bude mať more, takže možné je vlastne úplne všetko.
Čo robíte s nechtami?
Predsudky: muži majú radi pivo, futbal a autá, ženy lesklé časopisy, kaderníka a také tie nalepené nezmysly na nechtoch. Teraz z týchto „nezmyslov" vytvorili animovanú reklamu. Aj keď zase len na to auto.
Pekne v zástupe
Keď už o nadšenectve, tak nech radšej vyzerá nejako takto. Nazvime to trebárs robotické mažoretky, ktoré sa menia na pristávaciu dráhu. A že transformerov majú iba v hračkárstve.