Bratislava 27. júla (TASR) - "Spoločnosť Slovak Telekom nikdy nežiada prihlasovacie údaje svojich zákazníkov prostredníctvom elektronickej pošty," informoval špecialista komunikácie firmy Martin Vidan.
Spoločnosť preto odporúča zákazníkom, aby v záujme ochrany pred phishingovými podvodníkmi neodpovedali na e-maily, v ktorých by od nich ktokoľvek, vrátané osôb vydávajúcich sa za zamestnancov Slovak Telekomu, žiadal poskytnutie osobných informácií alebo prístupových údajov. O akýchkoľvek pokusoch o získanie ich osobných údajov a hesiel by mali podľa Vidana neodkladne informovať operátora.
Zákazníci by tiež nemali otvárať neznáme prílohy a klikať na odkazy obsiahnuté v tele nevyžiadaných e-mailov a e-mailov od neznámych odosielateľov, ani posielať alebo vkladať svoje osobné údaje a iné informácie na nezabezpečené internetové stránky.