O2 už má viac ako milión zákazníkov

V týchto dňoch počet aktívnych zákazníkov mobilného operátora O2 dosiahol jeden milión. Hranica bola prelomená v pondelok 27. júna 2011.

Bratislava 29. júna (TASR) -

Podľa Johna McGuigana, generálneho riaditeľa spoločnosti Telefónica Slovakia, je milión zákazníkov hranica, ktorá bola pre spoločnosť výzvou už od vstupu na trh. Prekonali ju a je vidieť, že rast O2 komunity na Slovensku je intenzívny.

O2 odštartovalo komerčnú prevádzku 2. februára 2007. V novembri toho istého roka spustilo bezplatnú manuálnu prenositeľnosť čísla. Zároveň ako jediný operátor na Slovensku poskytoval svojim zákazníkom túto službu zadarmo. Vďaka aktivitám O2 sa podarilo skrátiť obdobie prenositeľnosti na Slovensku z prehistorických 25 dní na 5 dní.

Článok pokračuje pod video reklamou

Automatická prenositeľnosť telefónneho čísla bola sprístupnená 5. mája 2008, k 27. júnu 2011 si do O2 prenieslo číslo 312.033 zákazníkov. Prvého decembra 2009 O2 zaregistrovalo jubilejnú 500.000 zákazníčku v Trnave. O rok neskôr ako prvý mobilný operátor na Slovensku realizoval v auguste v Banskej Bystrici testovanie technológie LTE. Úspešné testovanie prebiehalo do 31. augusta 2010.

Od 20. júna tohto roka začalo O2 postupne zapínať svoju vlastnú 3G sieť a plánuje do augusta 2011 pokryť 33 % populácie v 24 mestách.

Telefónica Slovakia vstúpila na slovenský trh mobilných operátorov rozhodnutím výberovej komisie Telekomunikačného úradu SR zo dňa 25. augusta 2006. Licencia zahŕňa práva na používanie frekvencií GSM 900 MHz, GSM 1800 MHz, UMTS a 28/29 GHz na obdobie 20 rokov na účely poskytovania telekomunikačných služieb v Slovenskej republike.

TASR informoval René Parák zo spoločnosti s r. o. Telefónica Slovakia.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Tech

Inzercia - Tlačové správy

  1. Vianoce a Silvester v teple: Pätnásť tipov, kam sa vybrať
  2. Najužitočnejšia appka
  3. IKEA je postavená na tých správnych hodnotách
  4. Zistili sme, ako sa vyrába najčistejší slnečnicový olej
  5. V O2 to s dátami poriadne prehnali
  6. Zužitkovaním biologického odpadu šetríme prírodu aj náklady
  7. Vozidlá Kia ekologickej budúcnosti
  8. Dobro, kľúč ku šťastnému osudu
  9. Nasledujúci týždeň budeme cestovať za polovicu
  10. Účet za liečbu chlapca? Šesť miliónov eur
  1. DEXIS SLOVAKIA má nového generálneho riaditeľa
  2. Vianoce a Silvester v teple: Pätnásť tipov, kam sa vybrať
  3. Stavebná fakulta hostila medzinárodnú konferenciu CSASC
  4. Cestárske kariérne dni 2018 na SvF
  5. Najužitočnejšia appka
  6. IKEA je postavená na tých správnych hodnotách
  7. Zistili sme, ako sa vyrába najčistejší slnečnicový olej
  8. Otvorenie akademického roka 2018/2019 na EU v Bratislave
  9. V O2 to s dátami poriadne prehnali
  10. Zužitkovaním biologického odpadu šetríme prírodu aj náklady
  1. Do boja s plastovým odpadom na Slovensku vstúpil prvý reťazec 26 086
  2. Najužitočnejšia appka 15 149
  3. Účet za liečbu chlapca? Šesť miliónov eur 13 028
  4. V O2 to s dátami poriadne prehnali 9 227
  5. Zistili sme, ako sa vyrába najčistejší slnečnicový olej 7 971
  6. Nasledujúci týždeň budeme cestovať za polovicu 6 668
  7. Čerstvosť je o správnom skladovaní. Reportáž zo skladu Kauflandu 6 096
  8. IKEA je postavená na tých správnych hodnotách 5 239
  9. Osem dovolenkových destinácii, kde leto ešte nekončí 3 034
  10. Vianoce a Silvester v teple: Pätnásť tipov, kam sa vybrať 2 711