O vývoj konzolovej verzie sa postarali austrálski tvorcovia z Team Bondi, PC port vzniká v kanceláriách Rockstar Leeds. Ich hlavnou úlohou je dosiahnuť kvalitnejšie grafické spracovanie (aj s podporou 3D) a využiť tak výkon lepšieho hardvéru. Za dôležité považujeme hlavne otázku ovládania: prekonvertovať ovládanie pre klávesnicu a myš nebude jednoduché. Spomeňme si taktiež na počiatočné problémy PC verzie Grand Theft Auta IV, ktoré nahnevali mnohých hráčov.
Avšak L.A. Noire je titulom, ktorý je dostatočne originálny, aby sme konverzii prepáčili aj menšie prehrešky. Predbežný termín vydania je naplánovaný na tohtoročnú jeseň, dátum však nebol bližšie špecifikovaný. Ešte keby si tak v Rockstare povedali, že by mohli PC hráčom priniesť aj westernovú akciu Red Dead Redemption, nenahneval by sa zrejme nik.
Zdroj: Shacknews