Prostredníctvom internetu nakupujú rovnako muži aj ženy

Nakupovanie na internete je na Slovensku obľúbené v rovnakej miere u mužov i žien. Kým na Slovensku je pomer 50:50, v susedných Čechách tvoria ženy až 53 % klientov e-shopov.

Vyplýva to z prieskumu nákupného poradcu heureka.sk, ktorý porovnáva tovar a ceny vo vyše tisícke slovenských e-shopov.

Odlišné sú ale motívy, pre ktoré muži a ženy nakupujú na internete. Podľa projektového manažéra www.heureka.sk Tomáša Hodboďa nižšie ceny sú hlavným dôvodom až pre 50 % mužov, ale len pre 37 % žien. Približne 40 % žien však nakupuje na internete kvôli úspore času, ktorý by inak museli stráviť v kamenných obchodoch. Úspora času je však dôležitá len pre 29 % mužov.

Z hľadiska sortimentu muži najčastejšie nakupujú televízory a videá (8 %), bielu techniku (7 %) a knihy (7 %), ženy knihy (13 %), oblečenie (13 %) a kozmetiku (9 %).

Článok pokračuje pod video reklamou

TASR informoval Tomáš Hodboď, projektový manažér Heureka.cz/Heureka.sk

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Tech

Téma: Obchod a nakupovanie


Článok je zaradený aj do ďalších tém Internet

Hlavné správy zo Sme.sk

AUTO

Vývojár palív v F1 pre SME: Niekedy vieme viac ako technici

Benoit Poulet už začína vyvíjať benzín na budúci rok.

DOMOV

Spor o Ústavný súd sa opakuje. Zmeny možno ani nebudú

Kiska zatiaľ vymenil štyroch sudcov z trinástich.

Neprehliadnite tiež

Oliva, paradajka či uhorka. Ktorá zelenina je ovocie?

Botanici presne definujú iba slovo plod.

DOBRÉ RÁNO

Dobré ráno: Zažije milión stupňov, ako je možné, že nezhorí

Vesmírna misia Parker je výnimočná.

PODCAST ZOOM

Zoom: Francúzsko rozdelia na dve, v jednom bude platiť šaríja. Je to hoax

Ako sa politický nezmysel stal hoaxom.

Inzercia - Tlačové správy

  1. Letná ponuka: Predplatné SME.sk len za 9,90 €
  2. Keď Slováci krotia morský vietor
  3. Už aj čerpacia stanica OMV Spišská Nová Ves je v novom šate
  4. 10 tipov z histórie: ako zbohatnúť podľa úspešných velikánov
  5. Zákazníkov sme odmenili darčekmi v hodnote 250 000 €
  6. Robila som domáci džem z ovocia z Kauflandu. Ako to dopadlo?
  7. Porovnanie najobľúbenejších last minute destinácií
  8. Vizuálny smog je problém
  9. Reportáž: Na Záhorí vyrábajú svetové omietky
  10. Volkswagen Arteon spája limuzínu s rodinou
  1. Podceňovať skúšobné jazdy sa pri výbere vozidla neoplatí
  2. Slováci nakupujú viac slovenskej zeleniny a ovocia ako vlani
  3. Plánovaním financií vás ani prísnejšie podmienky nezaskočia
  4. Letná ponuka: Predplatné SME.sk len za 9,90 €
  5. HB Reavis rozširuje svoje portfólio v Londýne už o piaty projekt
  6. Keď Slováci krotia morský vietor
  7. Ochrana pred tropickou horúčavou
  8. Pivovar Šariš investoval do kultúry
  9. Už aj čerpacia stanica OMV Spišská Nová Ves je v novom šate
  10. Savills Investment Management kupuje Gdanski Business Center II
  1. Porovnanie najobľúbenejších last minute destinácií 18 252
  2. Vizuálny smog je problém 10 838
  3. 10 tipov z histórie: ako zbohatnúť podľa úspešných velikánov 6 032
  4. Objavte najvzácnejšiu hubu na svete. Rastie na Liptove 3 374
  5. Najvýhodnejšia dovolenka v Tatrách a Liptove 3 101
  6. Volkswagen Arteon spája limuzínu s rodinou 2 926
  7. Spoznajte exotický Zanzibar od severu až po juh 2 326
  8. Letná ponuka: Predplatné SME.sk len za 9,90 € 2 287
  9. Prešovská Spinea tromfla Japoncov a spresnila roboty 1 916
  10. Už aj čerpacia stanica OMV Spišská Nová Ves je v novom šate 1 833