Prostredníctvom internetu nakupujú rovnako muži aj ženy

Nakupovanie na internete je na Slovensku obľúbené v rovnakej miere u mužov i žien. Kým na Slovensku je pomer 50:50, v susedných Čechách tvoria ženy až 53 % klientov e-shopov.

Vyplýva to z prieskumu nákupného poradcu heureka.sk, ktorý porovnáva tovar a ceny vo vyše tisícke slovenských e-shopov.

Odlišné sú ale motívy, pre ktoré muži a ženy nakupujú na internete. Podľa projektového manažéra www.heureka.sk Tomáša Hodboďa nižšie ceny sú hlavným dôvodom až pre 50 % mužov, ale len pre 37 % žien. Približne 40 % žien však nakupuje na internete kvôli úspore času, ktorý by inak museli stráviť v kamenných obchodoch. Úspora času je však dôležitá len pre 29 % mužov.

Z hľadiska sortimentu muži najčastejšie nakupujú televízory a videá (8 %), bielu techniku (7 %) a knihy (7 %), ženy knihy (13 %), oblečenie (13 %) a kozmetiku (9 %).

Článok pokračuje pod video reklamou

TASR informoval Tomáš Hodboď, projektový manažér Heureka.cz/Heureka.sk

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Tech

Téma: Obchod a nakupovanie


Článok je zaradený aj do ďalších tém Internet

Hlavné správy zo Sme.sk

ŠPORT

Opitý Stoch či divoký žúr mladíkov. Hráči opäť porušili vlastné pravidlá

Dávame si zbytočné vlastné góly, vraví Kováčik.

EKONOMIKA

Penta nevyplatí Kočnerove zmenky za 11 miliónov

Nie je známe, kde sú zmenky a kto je ich majiteľom.

Neprehliadnite tiež

Jedny z najstarších fosílií môžu byť nakoniec iba skaly

Pôvodný výskum nepresvedčil všetkých.

OBJEKTÍV

Antarktický ľadovec vydáva zvuky ako z hororového filmu

Zvuky sa menia pod vplyvom vetrov.

Inzercia - Tlačové správy

  1. Koľko minút pracujeme na jednu kávu či novú kuchyňu?
  2. Umenie investovať: Nemusíte byť znalec, aby ste zhodnotili krásu
  3. Rozprávkové tankovanie
  4. Netrestajme tých, čo mestu šetria čas a peniaze
  5. OLED televízory sú ohrozené vypálením obrazu
  6. Zaúča výčapníkov vo svete: Odfláknuté pivo zákazník vycíti
  7. Z lesa si našla cestu do útulku, na nový domov ale stále čaká
  8. Reportáž: Ako sa vyrába slovenské akostné víno
  9. Dana Kleinert sa vzdáva v prospech zmeny v Starom Meste
  10. Union ponúka množstvo výhod pre deti aj matky
  1. Čo nemôžete zaregistrovať ako ochrannú známku?
  2. Potrebujete ochrannú známku pre Váš produkt ?
  3. Netrestajme tých, čo mestu šetria čas a peniaze
  4. OLED televízory sú ohrozené vypálením obrazu
  5. Z lesa si našla cestu do útulku, na nový domov ale stále čaká
  6. Zaúča výčapníkov vo svete: Odfláknuté pivo zákazník vycíti
  7. Rozprávkové tankovanie
  8. AAA Auto zorganizovalo autogramiádu
  9. Union ponúka množstvo výhod pre deti aj matky
  10. Umenie investovať: Nemusíte byť znalec, aby ste zhodnotili krásu
  1. Stíhame napredovať s technológiami? Môže už byť neskoro 12 932
  2. OLED televízory sú ohrozené vypálením obrazu 12 518
  3. Kvíz o zatepľovaní zvládne iba odborník. Trúfate si? 12 451
  4. Poznáte zaujímavosti Malty? Tieto lákajú turistov najviac 11 399
  5. Odborníčka na výživu: Večera maximálne 4 hodiny pred spánkom 10 130
  6. Koho výrobky naozaj kupujete v McDonald's? 9 571
  7. Bezpečné bývanie pre rodiny s deťmi? Na toto nezabudnite 8 564
  8. Reportáž: Ako sa vyrába slovenské akostné víno 7 310
  9. Vodič dostal jasný odkaz: Na cyklotrase sa neparkuje 6 915
  10. Koľko minút pracujeme na jednu kávu či novú kuchyňu? 5 392