SME

V IT vedie Apple, vytlačilo Google

Americká technologická spoločnosť Apple Inc predbehla internetovú firmu Google a podľa štúdie firmy Millward Brown sa stala najhodnotnejšou značkou na svete.

LONDÝN 9. mája (SITA, Reuters) -

Podnik Google bol na prvej priečke štyri roky. Štúdia firmy Millward Brown tvrdí, že hodnota značky výrobcu iPhonov a iPadov je 153 mld. USD, čo je takmer polovica jej trhovej kapitalizácie. Portfólio výrobkov, ktoré spotrebitelia vyhľadávajú, pomohlo firme Apple vlani obsadiť miesto najcennejšej technologickej spoločnosti na svete a pripraviť o prvenstvo v tomto segmente firmu Microsoft.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

V prvej desiatke najhodnotnejších podnikových značiek sa podľa najnovšej štúdie firmy Millward Brown umiestnilo šesť technologických a telekomunikačných firiem. Na druhom mieste je Google, na treťom IBM, na piatom Microsoft, na siedmom AT&T a na deviatom China Mobile. Reťazec rýchleho občerstvenia McDonald's poskočil zo šiesteho na štvrté miesto, Coca-Cola klesla o jednu priečku na šiestu pozíciu, značka Marlboro klesla o priečku na ôsme miesto a prvú desiatku uzatvoril podnik General Electric.

SkryťVypnúť reklamu

Medzi sto najhodnotnejších značiek sa dostal Facebook, a to hneď na 35 miesto. Čínsky internetový vyhľadávač Baidu poskočil na 29. zo 46. miesta. Toyota si udržala postavenie najhodnotnejšej značky medzi výrobcami áut. Celková hodnota stovky najcennejších značiek vzrástla o 17 % na 2,4 bil. USD, keďže globálna ekonomika začala rásť.


(1 EUR = 1,4501 USD)

Apple

Americký prezident Donald Trump.

Americký prezident chce, aby smartfóny vyrábali v USA.


SITA 9

Zvýšenie cien by mohlo výrobcovi pomôcť zmierniť dodatočné náklady vyplývajúce z ciel.


TASR 1
Súvisiace témy: Biznisové príbehy, Firmy, Ekonomika
SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Tech

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Mesiac.

Japonská ispace stratila kontakt so sondou stratila necelé dve minúty pred pristátím na Mesiaci.


TASR
Ľudia so závažnými a dlhotrvajúcimi ochoreniami, by mali mať zapísané informácie o svojom zdravotnom stave. Pomôcť im môže aj predinštalovaná funkcia v smartfóne.

Záchranári si zistia zdravotné údaje.


1
Vizualizácia zrážky Mliečnej cesty s galaxiou Andromeda.

Milkomeda nie je samozrejmosť.


10
Logá spoločností Instragram, Facebook, WhatsApp a Meta.

Spoločnosť nahradí štátne dotácie, ktoré udržiavali prevádzku elektrárne Clinton Clean Energy Center.


SITA

Komerčné články

  1. Zober loptu, nie mobil. Cieľom je prepojiť úspešných športovcov
  2. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto?
  3. Slováci investujú viac, vo fondoch majú už 14 miliárd eur.
  4. Otvorili najmodernejšiu kliniku pre neplodné páry na Slovensku
  5. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť
  6. Plátené tašky a opakované použitie
  7. Kupujete si dovolenku? Nezabudnite na poistenie storna!
  8. Národný futbalový štadión prináša do ekonomiky milióny
  1. Zober loptu, nie mobil. Cieľom je prepojiť úspešných športovcov
  2. Čo vám hrozí, keď si neliečite alergiu
  3. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto?
  4. Slováci investujú viac, vo fondoch majú už 14 miliárd eur.
  5. Oslava ako v Hollywoode: Kaufland má narodeniny, pozýva aj vás
  6. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť
  7. Otvorili najmodernejšiu kliniku pre neplodné páry na Slovensku
  8. Sigord – les, kde sa stretáva zodpovedné hospodárenie s turizmom
  1. Otvorili najmodernejšiu kliniku pre neplodné páry na Slovensku 17 017
  2. Národný futbalový štadión prináša do ekonomiky milióny 5 514
  3. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť 5 453
  4. Ženy nepatria za volant? Majiteľ autoškoly má iný názor 4 578
  5. Plátené tašky a opakované použitie 3 909
  6. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto? 3 494
  7. Prenájmom bytu môžete zlepšiť životy 2 880
  8. Vírus HPV môže mať až 80% sexuálne aktívnych ľudí 2 662
SkryťZatvoriť reklamu