Na skupinových zľavách chce zarábať aj Facebook

Facebook Deals je nový projekt, ktorý testujú prevádzkovatelia sociálnej siete v niektorých mestách USA. Cieľom je ponúkať používateľom skupinové zľavy s lavínovým šírením informácií na nástenkách používateľov. Projekt je zatiaľ v alfa štádiu testov.

Skupinové zľavy sú marketingovým nástrojom, ktorý má narozdiel od bannerovej či inej reklamy poistku výnosnosti. Prevádzkovateľ zľavového servera dostane za reklamnú kampaň zaplatené iba vtedy, ak sa nájde minimálny počet záujemcov o využitie virtuálnych zľavových kupónov.

V ponuke sú zväčša služby, kde priame náklady predstavujú iba zlomok z účtovanej sumy. Firmy tak pre využitie svojich kapacít a réžie môžu ponúknuť aj 50 percentnú zľavu s tým, že sú stále v zisku. Ide zväčša o reštaurácie, kozmetické štúdia, welness centrá a ubytovacie zariadenia.

Článok pokračuje pod video reklamou

So silou 600 miliónov používateľov má Facebook šancu na úspech aj napriek tomu, že podobných projektov sú tisícky a neustále vznikajú nové. Ak vývojári využijú aj mobilný potenciál svojej siete, možno o Facebook Deals budeme počuť aj našich končinách už čoskoro.

Informoval o tom server latimes.com

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Tech

Téma: Sociálne siete


Hlavné správy zo Sme.sk

EKONOMIKA

Penta nevyplatí Kočnerove zmenky za 11 miliónov

Nie je známe, kde sú zmenky a kto je ich majiteľom.

ČESKÝ ZÁPISNÍK

Našiel sa Číňan, Zeman musí znovu nadávať v priamom prenose

Čo sa tentoraz snaží prezident zakryť?

Neprehliadnite tiež

OBJEKTÍV

Antarktický ľadovec vydáva zvuky ako z hororového filmu

Zvuky sa menia pod vplyvom vetrov.

Podcast Zoom

Zoom: Objavil veci, ktoré dnes považujeme za banality

Pripomíname si Gustava Roberta Kirchhoffa.

Svetový summit robotiky v Japonsku sa zameriava na spolužitie ľudí a robotov

Návštevníci si môžu prehliadnuť najnovšie robotické technológie.

Inzercia - Tlačové správy

  1. Koľko minút pracujeme na jednu kávu či novú kuchyňu?
  2. Umenie investovať: Nemusíte byť znalec, aby ste zhodnotili krásu
  3. Rozprávkové tankovanie
  4. Netrestajme tých, čo mestu šetria čas a peniaze
  5. Zaúča výčapníkov vo svete: Odfláknuté pivo zákazník vycíti
  6. Z lesa si našla cestu do útulku, na nový domov ale stále čaká
  7. OLED televízory sú ohrozené vypálením obrazu
  8. Reportáž: Ako sa vyrába slovenské akostné víno
  9. Union ponúka množstvo výhod pre deti aj matky
  10. Dana Kleinert sa vzdáva v prospech zmeny v Starom Meste
  1. Netrestajme tých, čo mestu šetria čas a peniaze
  2. OLED televízory sú ohrozené vypálením obrazu
  3. Z lesa si našla cestu do útulku, na nový domov ale stále čaká
  4. Zaúča výčapníkov vo svete: Odfláknuté pivo zákazník vycíti
  5. Rozprávkové tankovanie
  6. AAA Auto zorganizovalo autogramiádu
  7. Union ponúka množstvo výhod pre deti aj matky
  8. Umenie investovať: Nemusíte byť znalec, aby ste zhodnotili krásu
  9. Dana Kleinert sa vzdáva v prospech zmeny v Starom Meste
  10. Reportáž: Ako sa vyrába slovenské akostné víno
  1. Odborníčka na výživu: Večera maximálne 4 hodiny pred spánkom 13 782
  2. Stíhame napredovať s technológiami? Môže už byť neskoro 12 931
  3. Kvíz o zatepľovaní zvládne iba odborník. Trúfate si? 12 447
  4. Poznáte zaujímavosti Malty? Tieto lákajú turistov najviac 11 393
  5. OLED televízory sú ohrozené vypálením obrazu 9 699
  6. Koho výrobky naozaj kupujete v McDonald's? 9 499
  7. Bezpečné bývanie pre rodiny s deťmi? Na toto nezabudnite 8 563
  8. Reportáž: Ako sa vyrába slovenské akostné víno 7 098
  9. Vodič dostal jasný odkaz: Na cyklotrase sa neparkuje 6 914
  10. Koľko minút pracujeme na jednu kávu či novú kuchyňu? 5 055