Skupinové zľavy sú marketingovým nástrojom, ktorý má narozdiel od bannerovej či inej reklamy poistku výnosnosti. Prevádzkovateľ zľavového servera dostane za reklamnú kampaň zaplatené iba vtedy, ak sa nájde minimálny počet záujemcov o využitie virtuálnych zľavových kupónov.
V ponuke sú zväčša služby, kde priame náklady predstavujú iba zlomok z účtovanej sumy. Firmy tak pre využitie svojich kapacít a réžie môžu ponúknuť aj 50 percentnú zľavu s tým, že sú stále v zisku. Ide zväčša o reštaurácie, kozmetické štúdia, welness centrá a ubytovacie zariadenia.
So silou 600 miliónov používateľov má Facebook šancu na úspech aj napriek tomu, že podobných projektov sú tisícky a neustále vznikajú nové. Ak vývojári využijú aj mobilný potenciál svojej siete, možno o Facebook Deals budeme počuť aj našich končinách už čoskoro.
Informoval o tom server latimes.com