Na skupinových zľavách chce zarábať aj Facebook

Facebook Deals je nový projekt, ktorý testujú prevádzkovatelia sociálnej siete v niektorých mestách USA. Cieľom je ponúkať používateľom skupinové zľavy s lavínovým šírením informácií na nástenkách používateľov. Projekt je zatiaľ v alfa štádiu testov.

Skupinové zľavy sú marketingovým nástrojom, ktorý má narozdiel od bannerovej či inej reklamy poistku výnosnosti. Prevádzkovateľ zľavového servera dostane za reklamnú kampaň zaplatené iba vtedy, ak sa nájde minimálny počet záujemcov o využitie virtuálnych zľavových kupónov.

V ponuke sú zväčša služby, kde priame náklady predstavujú iba zlomok z účtovanej sumy. Firmy tak pre využitie svojich kapacít a réžie môžu ponúknuť aj 50 percentnú zľavu s tým, že sú stále v zisku. Ide zväčša o reštaurácie, kozmetické štúdia, welness centrá a ubytovacie zariadenia.

Článok pokračuje pod video reklamou

So silou 600 miliónov používateľov má Facebook šancu na úspech aj napriek tomu, že podobných projektov sú tisícky a neustále vznikajú nové. Ak vývojári využijú aj mobilný potenciál svojej siete, možno o Facebook Deals budeme počuť aj našich končinách už čoskoro.

Informoval o tom server latimes.com

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Tech

Téma: Sociálne siete


Hlavné správy zo Sme.sk

AUTO

Vývojár palív v F1 pre SME: Niekedy vieme viac ako technici

Benoit Poulet už začína vyvíjať benzín na budúci rok.

DOMOV

Spor o Ústavný súd sa opakuje. Zmeny možno ani nebudú

Kiska zatiaľ vymenil štyroch sudcov z trinástich.

Neprehliadnite tiež

Oliva, paradajka či uhorka. Ktorá zelenina je ovocie?

Botanici presne definujú iba slovo plod.

DOBRÉ RÁNO

Dobré ráno: Zažije milión stupňov, ako je možné, že nezhorí

Vesmírna misia Parker je výnimočná.

PODCAST ZOOM

Zoom: Francúzsko rozdelia na dve, v jednom bude platiť šaríja. Je to hoax

Ako sa politický nezmysel stal hoaxom.

Inzercia - Tlačové správy

  1. Letná ponuka: Predplatné SME.sk len za 9,90 €
  2. Keď Slováci krotia morský vietor
  3. Už aj čerpacia stanica OMV Spišská Nová Ves je v novom šate
  4. 10 tipov z histórie: ako zbohatnúť podľa úspešných velikánov
  5. Zákazníkov sme odmenili darčekmi v hodnote 250 000 €
  6. Robila som domáci džem z ovocia z Kauflandu. Ako to dopadlo?
  7. Porovnanie najobľúbenejších last minute destinácií
  8. Vizuálny smog je problém
  9. Reportáž: Na Záhorí vyrábajú svetové omietky
  10. Volkswagen Arteon spája limuzínu s rodinou
  1. Podceňovať skúšobné jazdy sa pri výbere vozidla neoplatí
  2. Slováci nakupujú viac slovenskej zeleniny a ovocia ako vlani
  3. Plánovaním financií vás ani prísnejšie podmienky nezaskočia
  4. Letná ponuka: Predplatné SME.sk len za 9,90 €
  5. HB Reavis rozširuje svoje portfólio v Londýne už o piaty projekt
  6. Keď Slováci krotia morský vietor
  7. Ochrana pred tropickou horúčavou
  8. Pivovar Šariš investoval do kultúry
  9. Už aj čerpacia stanica OMV Spišská Nová Ves je v novom šate
  10. Savills Investment Management kupuje Gdanski Business Center II
  1. Porovnanie najobľúbenejších last minute destinácií 18 252
  2. Vizuálny smog je problém 10 838
  3. 10 tipov z histórie: ako zbohatnúť podľa úspešných velikánov 6 032
  4. Objavte najvzácnejšiu hubu na svete. Rastie na Liptove 3 374
  5. Najvýhodnejšia dovolenka v Tatrách a Liptove 3 101
  6. Volkswagen Arteon spája limuzínu s rodinou 2 926
  7. Spoznajte exotický Zanzibar od severu až po juh 2 326
  8. Letná ponuka: Predplatné SME.sk len za 9,90 € 2 287
  9. Prešovská Spinea tromfla Japoncov a spresnila roboty 1 916
  10. Už aj čerpacia stanica OMV Spišská Nová Ves je v novom šate 1 833