Facebook chce, aby sme boli otravnejší

Nové tlačidlo určené pre weby umožní odosielať odkazy na internetové stránky a články ľuďom, ktorých majú používatelia Facebooku v zozname priateľov. Vývojári chcú týmto krokom vtisnúť Facebook intenzívnejšie do každodenného života.

Kým pre tvorcov webov má byť motiváciou zvýšená návštevnosť a počet čitateľov, Facebook bude profitovať na intenzívnejšom používaní. Len používateľov čaká v poštovom priečinku viac zbytočných správ, ako doposiaľ.

Doterajšie tlačidlo slúžilo na informovanie o zaujímavých článkoch či weboch na nástenke používateľa. To nové zaistí, aby sa upozornenie dostalo do poštovej schránky. Nejde o žiadnu novinku, rovnakú službu - avšak bez adresára - už roky ponúkajú mnohé servery.

Pred časom predstavil podobný projekt Google s názvom +1. Kým pre mnohých používateľov sú sociálne siete priestorom pre hry, kratochvíle, zdieľanie fotoalbumov a videí pre lepší kontakt s priateľmi, pre servery je to reklamný priestor, ktorý môže bez investície lákať čitateľov. Narozdiel od reklamy, zadarmo.

Článok pokračuje pod video reklamou

Informoval o tom server pcmag.com

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Tech

Inzercia - Tlačové správy

  1. Koľko minút pracujeme na jednu kávu či novú kuchyňu?
  2. Umenie investovať: Nemusíte byť znalec, aby ste zhodnotili krásu
  3. Rozprávkové tankovanie
  4. Netrestajme tých, čo mestu šetria čas a peniaze
  5. Zaúča výčapníkov vo svete: Odfláknuté pivo zákazník vycíti
  6. Z lesa si našla cestu do útulku, na nový domov ale stále čaká
  7. OLED televízory sú ohrozené vypálením obrazu
  8. Reportáž: Ako sa vyrába slovenské akostné víno
  9. Union ponúka množstvo výhod pre deti aj matky
  10. Dana Kleinert sa vzdáva v prospech zmeny v Starom Meste
  1. Netrestajme tých, čo mestu šetria čas a peniaze
  2. OLED televízory sú ohrozené vypálením obrazu
  3. Z lesa si našla cestu do útulku, na nový domov ale stále čaká
  4. Zaúča výčapníkov vo svete: Odfláknuté pivo zákazník vycíti
  5. Rozprávkové tankovanie
  6. AAA Auto zorganizovalo autogramiádu
  7. Union ponúka množstvo výhod pre deti aj matky
  8. Umenie investovať: Nemusíte byť znalec, aby ste zhodnotili krásu
  9. Dana Kleinert sa vzdáva v prospech zmeny v Starom Meste
  10. Reportáž: Ako sa vyrába slovenské akostné víno
  1. Odborníčka na výživu: Večera maximálne 4 hodiny pred spánkom 13 782
  2. Stíhame napredovať s technológiami? Môže už byť neskoro 12 931
  3. Kvíz o zatepľovaní zvládne iba odborník. Trúfate si? 12 447
  4. Poznáte zaujímavosti Malty? Tieto lákajú turistov najviac 11 393
  5. OLED televízory sú ohrozené vypálením obrazu 9 699
  6. Koho výrobky naozaj kupujete v McDonald's? 9 499
  7. Bezpečné bývanie pre rodiny s deťmi? Na toto nezabudnite 8 563
  8. Reportáž: Ako sa vyrába slovenské akostné víno 7 098
  9. Vodič dostal jasný odkaz: Na cyklotrase sa neparkuje 6 914
  10. Koľko minút pracujeme na jednu kávu či novú kuchyňu? 5 055