Japonský Capcom expanduje na trh mobilných a sociálnych hier

Japonská herná spoločnosť Capcom sa snaží nezaostávať za konkurenciou a skáče rovnými nohami na trh mobilných a sociálnych hier. Capcom sa síce už dlhšiu dobu pokúša preraziť v tomto lukratívnom segmente, no napokon sa rozhodol investovať do úplne novej spoločnosti, ktorá sa zameria na menej náročné aplikácie a hry.

Beeline Interactive Japan bude zatiaľ pôsobiť iba na ázijských trhoch, no po úspechu dá sa predpokladať jej expanzia i na západ, na európsky a severoamerický trh. Už teraz sa vie, že Beeline Interactive nebude preberať známe značky Capcomu, ale sa zameria na úplne nové projekty.

Článok pokračuje pod video reklamou

Ak sa teda Capcom rozhodne mať mobilnú či sociálnu verziu niektorej značky ako Resident Evil, Street Fighter, Devil May Cry, Mega Man, Lost Planet, Onimusha, Dark Void alebo Bionic Commando, vytvorí to ich interný vývojársky tím a nie nová pobočka. Beeline Interactive sa tak bude zameriavať výhradne na sociálne a mobilné hry pre nenáročné publikum a Capcom zostane verný hardcore jadru.

Zdroj: Shacknews

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Tech

Inzercia - Tlačové správy

  1. Vianoce a Silvester v teple: Pätnásť tipov, kam sa vybrať
  2. Najužitočnejšia appka
  3. IKEA je postavená na tých správnych hodnotách
  4. Zistili sme, ako sa vyrába najčistejší slnečnicový olej
  5. V O2 to s dátami poriadne prehnali
  6. Zužitkovaním biologického odpadu šetríme prírodu aj náklady
  7. Vozidlá Kia ekologickej budúcnosti
  8. Dobro, kľúč ku šťastnému osudu
  9. Nasledujúci týždeň budeme cestovať za polovicu
  10. Účet za liečbu chlapca? Šesť miliónov eur
  1. Vianoce a Silvester v teple: Pätnásť tipov, kam sa vybrať
  2. Stavebná fakulta hostila medzinárodnú konferenciu CSASC
  3. Cestárske kariérne dni 2018 na SvF
  4. Najužitočnejšia appka
  5. IKEA je postavená na tých správnych hodnotách
  6. Zistili sme, ako sa vyrába najčistejší slnečnicový olej
  7. Otvorenie akademického roka 2018/2019 na EU v Bratislave
  8. V O2 to s dátami poriadne prehnali
  9. Zužitkovaním biologického odpadu šetríme prírodu aj náklady
  10. Vozidlá Kia ekologickej budúcnosti
  1. Do boja s plastovým odpadom na Slovensku vstúpil prvý reťazec 26 598
  2. Najužitočnejšia appka 15 097
  3. Účet za liečbu chlapca? Šesť miliónov eur 12 990
  4. V O2 to s dátami poriadne prehnali 9 191
  5. Zistili sme, ako sa vyrába najčistejší slnečnicový olej 7 929
  6. Nasledujúci týždeň budeme cestovať za polovicu 6 645
  7. Čerstvosť je o správnom skladovaní. Reportáž zo skladu Kauflandu 6 143
  8. IKEA je postavená na tých správnych hodnotách 5 186
  9. Osem dovolenkových destinácii, kde leto ešte nekončí 3 081
  10. Zmenky a dlhopisy s fixným výnosom 5 – 6,6 % p.a. 2 642