
Naposledy vydaná špeciálna verzia Heavy Rain: Move Edition, v ktorej sme využívali Move ovládač na všetky činnosti, dala podľa šéfa Davida Cagea jeho tímu mnoho. V Quantic Dreams dávnejšie prezradili, že majú v pláne dva projekty, no o žiadnom z nich sa nič nevedelo. Cage pre CVG uviedol, že momentálne jednajú o právach na hry so spoločnosťou Sony.
O týchto projektoch sa nič nevie, Cage len pripomenul, že sa na trhu neobjaví v priebehu tohto roku. Heavy Rain vyšlo exkluzívne pre Playstation 3, preto sme zvedaví, či bude ďalší projekt Quantic Dream multiplatformový. Nepredstavený titul by mal byť odlišný od vydaných hier, nemal by vyzerať ako ďalší príbeh v štýle Heavy Rain. Ponúkne odlišnú hrateľnosť, avšak tá zostane založená na rozprávaní príbehu, kvalitnej zápletke a emóciách.
Move edícia Heavy Rain prinútila Cagea a jeho spolupracovníkov k zamysleniu sa nad vývojom ovládania videohier. Ponúkané možnosti sú pre vývojárov ohromujúce a otestujú ich kreativitu. Cage pripomína, že nový smer sa možno stane hrobom pre dnes klasický DualShock (gamepad pre Playstation). Zároveň nepovedal, či sa stane Move alebo Kinect jedinou odpoveďou na budúcnosť ovládania videohier, avšak toto smerovanie ponúkne ešte mnoho zaujímavých projektov. Pohybové ovládanie sa podľa Cagea stane v budúcnosti väčšinovým.
Nie, že by sme si nebrali myšlienky tohto talentovaného vývojára k srdcu, avšak pochybujeme o dobrovoľnom vzdaní sa pohodlného ovládania fyzicky náročnejšími gyroskopickými ovládačmi. Myslíte si, že o niekoľko rokov budú naše gamepady (a čo sa týka ovládania tak aj klávesnice a myšky) zapadať prachom?
Zdroj: VG 24/7, Milthon(obr.)