Vernosť e-shopu deklaruje 15 % Slovákov nakupujúcich online

Konkrétnemu internetovému obchodu je verných približne 15 % Slovákov nakupujúcich online.

(Zdroj: Ilustračné - Stock.XCHNG)

Ako vyplýva z prieskumu internetového portálu Heureka.sk, až 80 % klientov online obchodov nakupuje podobné produkty v rôznych obchodoch, podľa toho, ktorý je cenovo výhodnejší alebo má lepšie recenzie. Prieskum taktiež ukázal, že takmer polovica zákazníkov hľadá informácie o online obchodoch cez internetové vyhľadávače, ako napríklad google či zoznam.

Pri výbere internetového obchodu využíva 23 % opýtaných webové stránky porovnávajúce ceny v jednotlivých online obchodoch. Na odporúčanie priateľov a na vlastné skúsenosti sa pri výbere tovaru spolieha 9 % respondentov a vo svojich obľúbených internetových obchodoch nakupuje 16 % klientov. „Pred nákupom v internetovom obchode si recenziu na konkrétny e-shop vždy prečíta 34 % respondentov, ďalších 49 % iba vtedy, ak obchod ešte nepozná,“ informoval projektový manažér portálu Tomáš Hodboď. Upozornil však na fakt, že recenzie vôbec nečíta až 17 % zákazníkov.

Najčítanejšie na SME Tech


Téma: Online prenosy


Článok je zaradený aj do ďalších tém E-shopy

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Súdy v Trenčíne odmietajú riešiť Galkovu kauzu odpočúvania

Obžaloba na bývalého šéfa Vojenského obranného spravodajstva Pavla Brychtu leží na súde od februára 2016. Najvyšší súd mu teraz prikázal konať.

KOMENTÁRE

Česi mieria do čiernej diery Európy. Všetko pre korunu

Je možné, že šanca ľahkého vstupu do eurozóny zmizne.

AUTO

Anketa o Svetové auto roka 2018 sa ponesie v znamení SUV

Posledný ročník vyhral Jaguar F-Pace.

Neprehliadnite tiež

Morský koník ako zberač odpadu a smutný osud tigra. Pozrite si finalistov o najlepšieho fotky prírody

Wildlife Photographer of the Year organizuje Prírodopisné múzeum v Londýne.

Cesty na zmenu klímy nie sú pripravené, asfalty nevyhovujú

Na plánované fungovanie ciest je dnes už príliš teplo.

YouTube končí s platenými kanálmi, ľudí nezaujali

Výpadky príjmov majú tvorcom obsahu nahradiť nové projekty.

Inzercia - Tlačové správy


  1. Kedy sa refinancovanie oplatí?
  2. Intímna hygiena – celoročná záležitosť
  3. Rastie nám pokrivená generácia?
  4. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku
  5. Pivovar Šariš podporí cestovný ruch v Prešovskom kraji
  6. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj?
  7. Novinka v realitnom biznise! Zatiaľ dostupné len v Grand Koliba
  8. FemFest 2017 ponúkne beh na opätkoch i koncert známej speváčky
  9. Plug-in, hybrid alebo elektromobil? Poradíme, ako správne vybrať
  10. Bývajte v budove, po ktorej sa prechádzal Schöne Náci
  1. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku
  2. Rastie nám pokrivená generácia?
  3. Intímna hygiena – celoročná záležitosť
  4. Pivovar Šariš podporí cestovný ruch v Prešovskom kraji
  5. AAA AUTO za päť rokov predalo 320 tisíc vozidiel
  6. Novinka v realitnom biznise! Zatiaľ dostupné len v Grand Koliba
  7. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj?
  8. FemFest 2017 ponúkne beh na opätkoch i koncert známej speváčky
  9. Slávnostná imatrikulácia SvF STU v Bratislave
  10. Univerzita vyTVORená nápadmi študentov!
  1. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj? 19 936
  2. Plug-in, hybrid alebo elektromobil? Poradíme, ako správne vybrať 4 858
  3. Trenčania to chcú mať všade blízko. Kde kupujú byty? 2 783
  4. Poistenci VšZP už nebudú platiť 17 centov v lekárňach za recepty 2 402
  5. Kedy sa refinancovanie oplatí? 2 285
  6. Bývajte v budove, po ktorej sa prechádzal Schöne Náci 2 165
  7. Lokalita pod Kolibou výrazne mení svoju tvár 1 751
  8. Exotické destinácie s priamym letom z Viedne 1 661
  9. Novinka v realitnom biznise! Zatiaľ dostupné len v Grand Koliba 1 488
  10. Potraviny typické pre váš región nájdete už aj v Kauflande 1 247