V Poľsku má zavedený internet 88 % malých a 100 % veľkých firiem
Bratislava 31. mája (TASR) - Vyše 90 % poľských firiem používa
pri svojom podnikaní osobné počítače. Internet má zavedený 88
% firiem s počtom zamestnancov ...
TASR
Tlačová agentúra
Písmo:A-|A+ Diskusia nie je otvorená
Bratislava 31. mája (TASR) - Vyše 90 % poľských firiem používa
pri svojom podnikaní osobné počítače. Internet má zavedený 88
% firiem s počtom zamestnancov od 5 do 20 a 100 % veľkých
spoločností. Vyplýva to zo štúdie agentúr I-Metria a Arthur Andersen
Polska.
Ako z výskumu ďalej vyplýva, takmer 43 % malých firiem
v krajine si obstaráva produkty online. Okolo 34,5 % z nich cez
internet aj predáva. Až dve tretiny respondentov veria, že vstup do
sveta internetovej komercie zvýši hodnotu ich spoločností.
Poľské webstránky, zamerané na e-commerce, však nie sú bez
problémov. Len 40 % z nich experti označili za "user-friendly"
("priateľské k užívateľovi"). K najčastejším nedostatkom podľa štúdie
patrili komplikované vyhľadávanie produktov, obmedzené možnosti
platieb a absencia dôležitých bezpečnostných prvkov.