V Spojených štátoch mali Super Bowl. To znamená, že okrem amerického futbalu sviatkovali reklamy. A keďže za pol minúty sa počas prestávok platili milióny dolárov: nie, reklamy neboli iba tie nudné na prášok práškovatejší než iný prášok. A aj keď zväčša predávali autá.
Nenakrúcam reklamy
Eminem nenakrúca reklamy. A keď súčasný favorit na americké Grammy nakrúca, tak tam musia byť ženy, odohrávať sa u neho doma a nie, váš produkt ochutnávať nebude. Alebo predsa?
Každý ho chce
Fantázii tvorcov kladú hranice jedine tak zadávatelia. A niekedy platí, že čím väčší nezmysel, tým lepšie. Napokon, mnoho komikov si postavilo svoju kariéru na absurdnosti. V USA to očividne môžu byť aj reklamy. Aj keď hlúposť za veľa peňazí zvykne stále zostať...
Karma?
Vraj sa niektoré veci nakoniec vyplatia. Prípadne by sa mali či mohli. A podľa logiky Hollywoodu sa teraz tešíme na nový film o statočných bobroch. Veď aj Rómea môže hrať záhradný trpaslík.
Väzenie pre prominentov
Konfrontačné reklamy sú niekedy zábavne svojou odvahou. To len u nás sa podobných vecí dočkáte málokedy. Iste, takéto reklamy už boli v minulosti aj vtipnejšie či krajšie. Veď skoro každý si pamätá slávnu prestrelku medzi automobilkami.
Švédi vyhrajú
Ale dosť bola áut, čo tak sa pozrieť na svet o tri roky? Je to síce dosť optimistická predstava, ale neberme ilúzie švédskemu futbalu. Aj my vraj chceme vyhrať hokejové majstrovstvá.
Autor: tp