Motorola a Codeonline uvádzajú mobilnú verziu hry „Chcete sa stať milionárom?“

Motorola a Codeonline spoločne oznámili spustenie mobilnej verzie celosvetovo populárnej televíznej hry „Chcete sa stať milionárom?“. Hru, špeciálne upravenú pre použitie na bezdrôtových mobilných zariadeniach, bude možné hrať vo formáte SMS alebo mobilné

ho Internetu.



V rámci dohody bude spoločnosť Motorola distribuovať populárnu hru „Chcete sa stať milionárom?“ pre mobilné telefóny na všetkých kľúčových európskych trhoch v lokalizovanej podobe. Hra „Chcete sa stať milionárom?“ je druhá zo značkových hier, ktoré spoločnosť Motorola prináša na trh v rámci dohody so spoločnosťou Codeonline, ktorá vlastní licenciu od majiteľov hry. V niekoľkých nasledujúcich mesiacoch sa očakávajú ďalšie vysokoprofilové hry.

Hra „Chcete sa stať milionárom?“ pre mobilné telefóny je navrhnutá tak, aby sa čo najviac podobala pôvodnému televíznemu konceptu. K dispozícii je databáza viac než dvoch tisíc otázok a rovnako ako v televíznej verzii je i tu pätnásť otázok, tri pomôcky a možnosť ukončiť hru. Vďaka tomu, že hru je možné hrať prostredníctvom krátkych textových správ (SMS) aj mobilného Internetu, môžu ju hrať všetci používatelia mobilných telefónov.

Motorola ponúkne v dohľadnej dobe hru „Chcete sa stať milionárom?“ svojim partnerským mobilným operátorom. Používatelia potom budú hru hrať prostredníctvom siete svojho poskytovateľa služieb. Mobilná verzia hry „Chcete sa stať milionárom?“ bude k dispozícii najmenej v dvaciatich jazykoch a s lokalizovaným obsahom. Vďaka spojenectvu so spoločnosťou Motorola poskytne spoločnosť Codeonline svoju hraciu platformu a technickú podporu k používaniu hry.

Spojenectvo so spoločnosťou Codeonline je plne v súlade so stratégiou spoločnosti Motorola poskytovať mobilným operátorom a portálom mobilné služby s pridanou hodnotou.

„Sme nadšení možnosťami, ktoré hra ‚Chcete sa stať milionárom?‘ vytvorí na mobilnom trhu. Zábava je jednou z najžiadanejších služieb s pridanou hodnotou na mobilnom trhu a očakáva sa, že do roku 2005 dosiahne hodnotu štyroch miliárd libier. Naša stratégie ponúkať známe značky, ktoré európski spotrebitelia poznajú a majú v obľube, je kľúčom k zaisteniu významného podielu na trhu mobilných hier,“ povedal Juan Montes, viceprezident a technologický riaditeľ divízie PCS spoločnosti Motorola pre Európu, Stredný východ a Afriku (EMEA).

„Sme naozaj radi, že sme to my, kto zaisťuje mobilnú existenciu jednej z najpopulárnejších hier na svete,“ hovorí Matti Hämäläinen, zakladateľ a technický riaditeľ, Codeonline. „Navrhli sme podmanivú mobilnú verziu hry ‚Chcete sa stať milionárom?‘, ktorá sa jednoducho hrá. Spoločnosti Motorola dávame k dispozícii potrebnú technológiu a podporné služby, aby mohla svojim zákazníkom sprostredkovať jedinečný a kvalitný zážitok z hry.“

Stratégia mobilnej zábavy spoločnosti Motorola je zameraná dvoma smermi: na jednej strane presunúť existujúce značky do mobilného priestoru a na druhej strane vytvoriť nové mobilné hry a značky priamo u vývojárov aplikácií. Aliancia so spoločnosťou Codeonline je významným krokom k naplneniu tejto stratégie.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Tech

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Gajdoš podáva trestné oznámenie vo veci Slovenských brancov

Minister chce, aby prokuratúra preskúmala činnosť organizácie.

Autorská strana Matúša Krčmárika

K riešeniu utečencov sme neprispeli ničím a ešte sa tým chválime

Po rokoch hovoríme stále to isté.

EKONOMIKA

Semafory majú tajné tlačidlo. Na čo slúži

Nie každý gombík spustí zelenú.

Neprehliadnite tiež

Čo robiť, aby sa vám v lete neprehrieval telefón

Nedávajte telefón do mrazničky.

Podcast Klik

Klik: Nie, váš telefón vás nepočúva, ale môže robiť iné aktivity

Prehľad technologických správ týždňa.

Inzercia - Tlačové správy

  1. S dobrým pivom leto chutí
  2. Gopass-dovolenka, ktorá sa oplatí
  3. Koľko peňazí pribaliť deťom na tábor
  4. Marketing Art – online marketingová agentúra z Trenčína
  5. Na Slovensko dorazil až po 30 rokoch. Big Mac oslavuje pol storo
  6. Vieme, ako si vybrať tú správnu klimatizáciu
  7. Mercedes prináša revolúciu v správe firemných úžitkových áut
  8. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  9. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  10. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  1. Spomaľovači internetu v mobile – 5 tipov ako s nimi zatočíte
  2. Create your own map in a new museum
  3. Ako bojovať proti plesniam v interiéri
  4. Vieme, ako si vybrať tú správnu klimatizáciu
  5. Koľko peňazí pribaliť deťom na tábor
  6. Mercedes prináša revolúciu v správe firemných úžitkových áut
  7. Na Slovensko dorazil až po 30 rokoch. Big Mac oslavuje pol storo
  8. Marketing Art – online marketingová agentúra z Trenčína
  9. S dobrým pivom leto chutí
  10. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  1. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne 27 747
  2. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo? 25 179
  3. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska 21 648
  4. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí 11 744
  5. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie 8 590
  6. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť 5 770
  7. Špeciálna príloha: Krížovky na leto 3 846
  8. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice? 3 388
  9. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení 3 175
  10. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku 2 853