Motorola a Codeonline uvádzajú mobilnú verziu hry „Chcete sa stať milionárom?“

Motorola a Codeonline spoločne oznámili spustenie mobilnej verzie celosvetovo populárnej televíznej hry „Chcete sa stať milionárom?“. Hru, špeciálne upravenú pre použitie na bezdrôtových mobilných zariadeniach, bude možné hrať vo formáte SMS alebo mobilné

ho Internetu.



V rámci dohody bude spoločnosť Motorola distribuovať populárnu hru „Chcete sa stať milionárom?“ pre mobilné telefóny na všetkých kľúčových európskych trhoch v lokalizovanej podobe. Hra „Chcete sa stať milionárom?“ je druhá zo značkových hier, ktoré spoločnosť Motorola prináša na trh v rámci dohody so spoločnosťou Codeonline, ktorá vlastní licenciu od majiteľov hry. V niekoľkých nasledujúcich mesiacoch sa očakávajú ďalšie vysokoprofilové hry.

Hra „Chcete sa stať milionárom?“ pre mobilné telefóny je navrhnutá tak, aby sa čo najviac podobala pôvodnému televíznemu konceptu. K dispozícii je databáza viac než dvoch tisíc otázok a rovnako ako v televíznej verzii je i tu pätnásť otázok, tri pomôcky a možnosť ukončiť hru. Vďaka tomu, že hru je možné hrať prostredníctvom krátkych textových správ (SMS) aj mobilného Internetu, môžu ju hrať všetci používatelia mobilných telefónov.

Motorola ponúkne v dohľadnej dobe hru „Chcete sa stať milionárom?“ svojim partnerským mobilným operátorom. Používatelia potom budú hru hrať prostredníctvom siete svojho poskytovateľa služieb. Mobilná verzia hry „Chcete sa stať milionárom?“ bude k dispozícii najmenej v dvaciatich jazykoch a s lokalizovaným obsahom. Vďaka spojenectvu so spoločnosťou Motorola poskytne spoločnosť Codeonline svoju hraciu platformu a technickú podporu k používaniu hry.

Spojenectvo so spoločnosťou Codeonline je plne v súlade so stratégiou spoločnosti Motorola poskytovať mobilným operátorom a portálom mobilné služby s pridanou hodnotou.

„Sme nadšení možnosťami, ktoré hra ‚Chcete sa stať milionárom?‘ vytvorí na mobilnom trhu. Zábava je jednou z najžiadanejších služieb s pridanou hodnotou na mobilnom trhu a očakáva sa, že do roku 2005 dosiahne hodnotu štyroch miliárd libier. Naša stratégie ponúkať známe značky, ktoré európski spotrebitelia poznajú a majú v obľube, je kľúčom k zaisteniu významného podielu na trhu mobilných hier,“ povedal Juan Montes, viceprezident a technologický riaditeľ divízie PCS spoločnosti Motorola pre Európu, Stredný východ a Afriku (EMEA).

„Sme naozaj radi, že sme to my, kto zaisťuje mobilnú existenciu jednej z najpopulárnejších hier na svete,“ hovorí Matti Hämäläinen, zakladateľ a technický riaditeľ, Codeonline. „Navrhli sme podmanivú mobilnú verziu hry ‚Chcete sa stať milionárom?‘, ktorá sa jednoducho hrá. Spoločnosti Motorola dávame k dispozícii potrebnú technológiu a podporné služby, aby mohla svojim zákazníkom sprostredkovať jedinečný a kvalitný zážitok z hry.“

Stratégia mobilnej zábavy spoločnosti Motorola je zameraná dvoma smermi: na jednej strane presunúť existujúce značky do mobilného priestoru a na druhej strane vytvoriť nové mobilné hry a značky priamo u vývojárov aplikácií. Aliancia so spoločnosťou Codeonline je významným krokom k naplneniu tejto stratégie.

Najčítanejšie na SME Tech


Hlavné správy zo Sme.sk

KOMENTÁRE

Najnebezpečnejší text na facebooku napísal jeho zakladateľ

Mark Zuckerberg chce použiť silu firmy na to, aby zmenil podobu našej spoločnosti. Bol by veľmi nebezpečným spasiteľom.

BLOG TRANSPARENCY

Ombudsmanka: Lajčák opakovane porušoval ústavu

V zdôvodnení vysvetľuje, čo ministerstvo nespravilo.

EKONOMIKA

Dodávateľ nemocníc dostal pokutu za biele kone z Cypru

Prvý postih za neprehľadnú vlastnícku štruktúru je právoplatný.

Neprehliadnite tiež

Budúcnosť kuchynských spotrebičov je bez káblov a batérií

Zásuvky sa jedného dňa môžu stať iba spomienkou na minulosť.

Microsoft vám môže zakázať niektoré aplikácie

Pôvod aplikácie môže rozhodnúť, či ju operačný systém spustí.

Pozrite si prvé aj posledné zábery z prieskumu Mesiaca

Ľudia necestovali ďalej do vesmíru už 45 rokov. Musk to chce zmeniť.

Ak radšej používate srdiečko ako lajk, váš Facebook sa zmení

Na sociálnej sieti sa opäť mení algoritmus na zobrazovanie obsahu používateľom.

Inzercia - Tlačové správy


  1. Register partnerov verejného sektora v rukách profesionálov
  2. Ďalšia stovka si našla ten svoj
  3. Pivný bar Senica: Miesto, kde objavíte, ako má chutiť pivo
  4. Volkswagen Golf: Viac, než facelift
  5. Plavba východným Stredomorím so slovenským sprievodcom
  6. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom
  7. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to
  8. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš
  9. Objavte netušené možnosti nových firemných kreditných kariet
  10. Najväčšie first moment zľavy končia vo februári
  1. Ďalšia stovka si našla ten svoj
  2. Register partnerov verejného sektora v rukách profesionálov
  3. Jakub Mankovecký z SPU v Nitre bol opäť úspešný v reze viniča
  4. Hitparáda štiav
  5. 14. ročník AmCham „Job Fair“ v Košiciach
  6. Pivný bar Senica: Miesto, kde objavíte, ako má chutiť pivo
  7. Projekt "Zvýšenie odborných kapacít v oblasti práce s mládežou"
  8. Malé knedličky, veľké dojmy
  9. Volkswagen Golf: Viac, než facelift
  10. Plavba východným Stredomorím so slovenským sprievodcom
  1. Plavba východným Stredomorím so slovenským sprievodcom 11 049
  2. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to 7 156
  3. Volkswagen Golf: Viac, než facelift 6 098
  4. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom 5 306
  5. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš 5 107
  6. Boj s podvodníkmi stáčajúcimi odometre stojí bazáre státisíce 4 816
  7. Bezpečné a prestížne bývanie v Bratislave s novým symbolom mesta 3 122
  8. Pivný bar Senica: Miesto, kde objavíte, ako má chutiť pivo 3 036
  9. Trenkwalder má nového generálneho riaditeľa 2 195
  10. Objavte netušené možnosti nových firemných kreditných kariet 2 028

Už ste čítali?

Domov NajnovšieNajčítanejšieDesktop