Motorola a Codeonline uvádzajú mobilnú verziu hry „Chcete sa stať milionárom?“

Motorola a Codeonline spoločne oznámili spustenie mobilnej verzie celosvetovo populárnej televíznej hry „Chcete sa stať milionárom?“. Hru, špeciálne upravenú pre použitie na bezdrôtových mobilných zariadeniach, bude možné hrať vo formáte SMS alebo mobilné

ho Internetu.



V rámci dohody bude spoločnosť Motorola distribuovať populárnu hru „Chcete sa stať milionárom?“ pre mobilné telefóny na všetkých kľúčových európskych trhoch v lokalizovanej podobe. Hra „Chcete sa stať milionárom?“ je druhá zo značkových hier, ktoré spoločnosť Motorola prináša na trh v rámci dohody so spoločnosťou Codeonline, ktorá vlastní licenciu od majiteľov hry. V niekoľkých nasledujúcich mesiacoch sa očakávajú ďalšie vysokoprofilové hry.

Hra „Chcete sa stať milionárom?“ pre mobilné telefóny je navrhnutá tak, aby sa čo najviac podobala pôvodnému televíznemu konceptu. K dispozícii je databáza viac než dvoch tisíc otázok a rovnako ako v televíznej verzii je i tu pätnásť otázok, tri pomôcky a možnosť ukončiť hru. Vďaka tomu, že hru je možné hrať prostredníctvom krátkych textových správ (SMS) aj mobilného Internetu, môžu ju hrať všetci používatelia mobilných telefónov.

Článok pokračuje pod video reklamou

Motorola ponúkne v dohľadnej dobe hru „Chcete sa stať milionárom?“ svojim partnerským mobilným operátorom. Používatelia potom budú hru hrať prostredníctvom siete svojho poskytovateľa služieb. Mobilná verzia hry „Chcete sa stať milionárom?“ bude k dispozícii najmenej v dvaciatich jazykoch a s lokalizovaným obsahom. Vďaka spojenectvu so spoločnosťou Motorola poskytne spoločnosť Codeonline svoju hraciu platformu a technickú podporu k používaniu hry.

Spojenectvo so spoločnosťou Codeonline je plne v súlade so stratégiou spoločnosti Motorola poskytovať mobilným operátorom a portálom mobilné služby s pridanou hodnotou.

„Sme nadšení možnosťami, ktoré hra ‚Chcete sa stať milionárom?‘ vytvorí na mobilnom trhu. Zábava je jednou z najžiadanejších služieb s pridanou hodnotou na mobilnom trhu a očakáva sa, že do roku 2005 dosiahne hodnotu štyroch miliárd libier. Naša stratégie ponúkať známe značky, ktoré európski spotrebitelia poznajú a majú v obľube, je kľúčom k zaisteniu významného podielu na trhu mobilných hier,“ povedal Juan Montes, viceprezident a technologický riaditeľ divízie PCS spoločnosti Motorola pre Európu, Stredný východ a Afriku (EMEA).

„Sme naozaj radi, že sme to my, kto zaisťuje mobilnú existenciu jednej z najpopulárnejších hier na svete,“ hovorí Matti Hämäläinen, zakladateľ a technický riaditeľ, Codeonline. „Navrhli sme podmanivú mobilnú verziu hry ‚Chcete sa stať milionárom?‘, ktorá sa jednoducho hrá. Spoločnosti Motorola dávame k dispozícii potrebnú technológiu a podporné služby, aby mohla svojim zákazníkom sprostredkovať jedinečný a kvalitný zážitok z hry.“

Stratégia mobilnej zábavy spoločnosti Motorola je zameraná dvoma smermi: na jednej strane presunúť existujúce značky do mobilného priestoru a na druhej strane vytvoriť nové mobilné hry a značky priamo u vývojárov aplikácií. Aliancia so spoločnosťou Codeonline je významným krokom k naplneniu tejto stratégie.

Najčítanejšie na SME Tech


Hlavné správy zo Sme.sk

PLUS

Sardínsky šéfkuchár o Slovákoch: Netušia, čo si objednali

Ľudia sa tu medzi sebou nerozprávajú a nepremýšľajú, čo stihnú zjesť, hovorí Talian Andrea Ena.

KOMENTÁRE

Ficov recept na pokoj v dome

Ktosi by mohol premiérovi poslať faktúru za prácu, ktorú jedným svojim vystúpením vyhodil do luftu.

Neprehliadnite tiež

Ukázali nový Samsung Galaxy S9, je hlavne o zážitkoch

Rovnaký dizajn a stále špičkový hardvér. Samsung chce namiesto čísiel zaujať novými funkciami.

Klik: Ako sa módnym značkám rozpadá pod rukami obchodný model

Komentovaný prehľad technologických správ týždňa. Aj tom, prečo sa Apple tlačí do baní na kobalt, a koľko by stála úplne obnoviteľná energia.

Neboli nekultúrni barbari. Neandertálci stvorili najstaršie jaskynné maľby

Z hľadiska dlhovekosti môžeme neandertálcov považovať za najúspešnejší ľudský druh.

TECH_FM

Objasnili záhadu starovekých smrtiacich brán do pekla

Vedci vysvetľujú dvojicu udalostí z našej minulosti.

Ako sa vyrábajú tabletky a čo majú spoločné so strojármi?

Účinná látka v tabletke má reagovať tak, aby jej uzdravujúci účinok na pacienta bol maximálny.

Inzercia - Tlačové správy


  1. Ste si istí, že svoj smartfón využívate naplno?
  2. Cestovateľské tipy, kde stráviť Veľkú noc
  3. Online predplatné na mesiac zadarmo v novej iOS aplikácii SME.sk
  4. Talent - vzdelanie - úspech
  5. Elektro-horúčka v podaní Volkswagenu
  6. Spoznáte týchto 11 filmov, v ktorých sa objavil McDonald’s?
  7. Nepýtajte od lekára antibiotiká pri chrípke či nádche
  8. Máte hypotéku a chcete lepšie spávať?
  9. 16 tipov na poznávacie zájazdy so slovenským sprievodcom
  10. Slovanet spustil LTE internet aj na juhu Tokaja
  1. Naše finančné družstvo - príbeh Mojmíra Begána
  2. Zastrašovanie od majiteľov hotela Danube nehoráznosťou!
  3. Naše finančné družstvo - postoj člena vyjadrený básňou
  4. Cestovateľské tipy, kde stráviť Veľkú noc
  5. Chceme, aby mali naši zákazníci z nakupovania zážitok
  6. Online predplatné na mesiac zadarmo v novej iOS aplikácii SME.sk
  7. Depresia. Kedy ju treba liečiť?
  8. Bratislavčania môžu žiadať príspevok na polopodzemné kontajnery
  9. Mototechna predala za päť rokov už 40 tisíc áut
  10. HubHub spája sily s Neulogy
  1. Spoznáte týchto 11 filmov, v ktorých sa objavil McDonald’s? 23 619
  2. Cestovateľské tipy, kde stráviť Veľkú noc 14 755
  3. Ste si istí, že svoj smartfón využívate naplno? 9 921
  4. 16 tipov na poznávacie zájazdy so slovenským sprievodcom 6 526
  5. Nepýtajte od lekára antibiotiká pri chrípke či nádche 6 247
  6. Elektro-horúčka v podaní Volkswagenu 5 687
  7. Mio MiVue 733 WiFi - snadno přeneste záznam autokamery do mobilu 5 365
  8. Máte hypotéku a chcete lepšie spávať? 4 425
  9. Dobrú chuť: príloha o dobrom jedle a varení v denníku SME 4 006
  10. Online predplatné na mesiac zadarmo v novej iOS aplikácii SME.sk 3 809