SME

Motorola a Codeonline uvádzajú mobilnú verziu hry „Chcete sa stať milionárom?“

Motorola a Codeonline spoločne oznámili spustenie mobilnej verzie celosvetovo populárnej televíznej hry „Chcete sa stať milionárom?“. Hru, špeciálne upravenú pre použitie na bezdrôtových mobilných zariadeniach, bude možné hrať vo formáte SMS alebo mobilné

ho Internetu.



V rámci dohody bude spoločnosť Motorola distribuovať populárnu hru „Chcete sa stať milionárom?“ pre mobilné telefóny na všetkých kľúčových európskych trhoch v lokalizovanej podobe. Hra „Chcete sa stať milionárom?“ je druhá zo značkových hier, ktoré spoločnosť Motorola prináša na trh v rámci dohody so spoločnosťou Codeonline, ktorá vlastní licenciu od majiteľov hry. V niekoľkých nasledujúcich mesiacoch sa očakávajú ďalšie vysokoprofilové hry.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Hra „Chcete sa stať milionárom?“ pre mobilné telefóny je navrhnutá tak, aby sa čo najviac podobala pôvodnému televíznemu konceptu. K dispozícii je databáza viac než dvoch tisíc otázok a rovnako ako v televíznej verzii je i tu pätnásť otázok, tri pomôcky a možnosť ukončiť hru. Vďaka tomu, že hru je možné hrať prostredníctvom krátkych textových správ (SMS) aj mobilného Internetu, môžu ju hrať všetci používatelia mobilných telefónov.

SkryťVypnúť reklamu

Motorola ponúkne v dohľadnej dobe hru „Chcete sa stať milionárom?“ svojim partnerským mobilným operátorom. Používatelia potom budú hru hrať prostredníctvom siete svojho poskytovateľa služieb. Mobilná verzia hry „Chcete sa stať milionárom?“ bude k dispozícii najmenej v dvaciatich jazykoch a s lokalizovaným obsahom. Vďaka spojenectvu so spoločnosťou Motorola poskytne spoločnosť Codeonline svoju hraciu platformu a technickú podporu k používaniu hry.

Spojenectvo so spoločnosťou Codeonline je plne v súlade so stratégiou spoločnosti Motorola poskytovať mobilným operátorom a portálom mobilné služby s pridanou hodnotou.

„Sme nadšení možnosťami, ktoré hra ‚Chcete sa stať milionárom?‘ vytvorí na mobilnom trhu. Zábava je jednou z najžiadanejších služieb s pridanou hodnotou na mobilnom trhu a očakáva sa, že do roku 2005 dosiahne hodnotu štyroch miliárd libier. Naša stratégie ponúkať známe značky, ktoré európski spotrebitelia poznajú a majú v obľube, je kľúčom k zaisteniu významného podielu na trhu mobilných hier,“ povedal Juan Montes, viceprezident a technologický riaditeľ divízie PCS spoločnosti Motorola pre Európu, Stredný východ a Afriku (EMEA).

SkryťVypnúť reklamu

„Sme naozaj radi, že sme to my, kto zaisťuje mobilnú existenciu jednej z najpopulárnejších hier na svete,“ hovorí Matti Hämäläinen, zakladateľ a technický riaditeľ, Codeonline. „Navrhli sme podmanivú mobilnú verziu hry ‚Chcete sa stať milionárom?‘, ktorá sa jednoducho hrá. Spoločnosti Motorola dávame k dispozícii potrebnú technológiu a podporné služby, aby mohla svojim zákazníkom sprostredkovať jedinečný a kvalitný zážitok z hry.“

Stratégia mobilnej zábavy spoločnosti Motorola je zameraná dvoma smermi: na jednej strane presunúť existujúce značky do mobilného priestoru a na druhej strane vytvoriť nové mobilné hry a značky priamo u vývojárov aplikácií. Aliancia so spoločnosťou Codeonline je významným krokom k naplneniu tejto stratégie.

Autor: Press release - Katarína Urmaničová

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Tech

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Mesiac.

Japonská ispace stratila kontakt so sondou stratila necelé dve minúty pred pristátím na Mesiaci.


TASR
Ľudia so závažnými a dlhotrvajúcimi ochoreniami, by mali mať zapísané informácie o svojom zdravotnom stave. Pomôcť im môže aj predinštalovaná funkcia v smartfóne.

Záchranári cez zamknutú obrazovku zistia zdravotné údaje.


Vizualizácia zrážky Mliečnej cesty s galaxiou Andromeda.

Milkomeda nie je samozrejmosť.


8
Logá spoločností Instragram, Facebook, WhatsApp a Meta.

Spoločnosť nahradí štátne dotácie, ktoré udržiavali prevádzku elektrárne Clinton Clean Energy Center.


SITA

Komerčné články

  1. Zober loptu, nie mobil. Cieľom je prepojiť úspešných športovcov
  2. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto?
  3. Slováci investujú viac, vo fondoch majú už 14 miliárd eur.
  4. Otvorili najmodernejšiu kliniku pre neplodné páry na Slovensku
  5. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť
  6. Plátené tašky a opakované použitie
  7. Kupujete si dovolenku? Nezabudnite na poistenie storna!
  8. Národný futbalový štadión prináša do ekonomiky milióny
  1. Zober loptu, nie mobil. Cieľom je prepojiť úspešných športovcov
  2. Čo vám hrozí, keď si neliečite alergiu
  3. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto?
  4. Slováci investujú viac, vo fondoch majú už 14 miliárd eur.
  5. Oslava ako v Hollywoode: Kaufland má narodeniny, pozýva aj vás
  6. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť
  7. Otvorili najmodernejšiu kliniku pre neplodné páry na Slovensku
  8. Sigord – les, kde sa stretáva zodpovedné hospodárenie s turizmom
  1. Otvorili najmodernejšiu kliniku pre neplodné páry na Slovensku 14 959
  2. Prenájmom bytu môžete zlepšiť životy 5 483
  3. Národný futbalový štadión prináša do ekonomiky milióny 4 974
  4. Ženy nepatria za volant? Majiteľ autoškoly má iný názor 4 531
  5. Vírus HPV môže mať až 80% sexuálne aktívnych ľudí 4 030
  6. Iónske alebo Dodekanské ostrovy? Grécke leto má stovky tvárí 3 564
  7. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť 3 464
  8. Plátené tašky a opakované použitie 3 226
SkryťZatvoriť reklamu