konferencii pri príležitosti bilancovania desaťročného pôsobenia a. s. EuroTel Bratislava na slovenskom telekomunikačnom trhu to uviedol jej generálny riaditeľ Jozef Barta. V minulom roku zaznamenal EuroTel 5-% nárast trhového podielu a 84-% nárast počtu zákazníkov.
Podľa prieskumu, ktorý v novembri 2000 realizovala spoločnosť GfK Slovakia, s. r. o., si na Slovensku ešte stále plánuje kúpiť mobilný telefón takmer 26 % ľudí vo veku od 15 do 79 rokov. Tento údaj zahŕňa nielen respondentov, ktorí plánujú realizovať kúpu v najbližšom čase, ale aj ľudí, zatiaľ nerozhodnutých v súvislosti s časom kúpy. Podľa J. Bartu jednou z hlavných príčin značného rozšírenia dopytu po mobilnej komunikácii sú predovšetkým predplatné služby, na ktoré sa podľa prieskumu GfK orientuje 71 % respondentov.
Počet aktívnych zákazníkov EuroTelu predstavoval v prvej tretine januára 0 000, z čoho viac ako 300 000 využíva predplatné karty EASY. EuroTel pokrýva signálom 98 % populácie Slovenska. Mieru úspešnosti nadviazania hovoru v sieťach EuroTel vyčíslili na 99,53 %.