
Za jeho najúspešnejšie obdobie môžeme považovať pôsobenie v Bullfrog Productions, počas ktorého vznikli vynikajúce hry ako Populous, Syndicate, Theme Park, Magic Carpet, Theme Hospital, Genewars a Dungeon Keeper. Keď v roku 1997 došlo k akvizícii s Electronic Arts, odmietol pracovať Molyneux pod krídlami veľkého giganta a rozhodol sa založiť vlastné vývojárske štúdio Lionhead Studios, v ktorom pracuje dodnes.
Paradoxne sa vydavateľom jeho prvej hry pod značkou Lionhead Studios stalo Electronic Arts. Išlo o jednu z posledných skutočne pôsobivých hier - Black & White. Pri hraní sa na boha a staraní sa o poddaných sme zažívali skvelé momenty, podobne i pri pokračovaní. Ostatné hry však už nedosahovali kvalitu predošlých titulov, hoci sa im kvalita uprieť nedala. The Movies nepresvedčilo a séria Fable je každým dielom horšia. Ten posledný, tretí bol vyslovene obrovským sklamaním.
Peter Molyneux je známy svojimi megalomanskými plánmi a prehláseniami. Na svojich prezentáciách a rôznych konferenciách dokáže upútať a získať si pozornosť. Hoci je výsledok napokon odlišný od pôvodných plánov, jeho vizionárske nápady sú zaujímavé. Ocenenie za celoživotný prínos do sveta hier si Peter Molyneux bez veľkého váhania zaslúži, patrí medzi zopár stále aktívnych legiend vývojárskej scény.
Zdroj: Shacknews